ik heb niet eens een omaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:49 schreef Meloewa het volgende:
Kk moest lachen. Ik heb niet eens iets van mijn verjaardag gekregen van oma
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
Was het maar een troll. TS is mijn jongere neef (gelukkig zie ik hem zelden). Hij was ook al niet op opa's begrafenis omdat hij er op stond dat hij lekker ging feesten die avond en geen zin had in zo'n 'suffe bedoening' overdag. Zo zei hij dat.
Onze ouders (zijn vader en mijn moeder) spreken elkaar bijna nooit maar als ze elkaar ergens gedwongen tegenkomen is het altijd direct ruzie. Vooral m'n oom zeurt de hele tijd dat m'n oma dom is omdat ze ook een klein deel van haar erfenis aan unicef wil geven. "Ja leuk dat 500 kinderen dan misschien een week eten hebben maar m'n zoon kan van dat geld een nieuwe iPhone kopen en daar heeft ie nog járen plezier van," aldus m'n oom.
Dus nee, helaas geen troll.
Leer eens normaal zinnen te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oma 's aan de top het het feesten kan niet op
Wat een plotwending.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Strani het volgende:
Was het maar een troll. TS is mijn jongere neef (gelukkig zie ik hem zelden). Hij was ook al niet op opa's begrafenis omdat hij er op stond dat hij lekker ging feesten die avond en geen zin had in zo'n 'suffe bedoening' overdag. Zo zei hij dat.
Onze ouders (zijn vader en mijn moeder) spreken elkaar bijna nooit maar als ze elkaar ergens gedwongen tegenkomen is het altijd direct ruzie. Vooral m'n oom zeurt de hele tijd dat m'n oma dom is omdat ze ook een klein deel van haar erfenis aan unicef wil geven. "Ja leuk dat 500 kinderen dan misschien een week eten hebben maar m'n zoon kan van dat geld een nieuwe iPhone kopen en daar heeft ie nog járen plezier van," aldus m'n oom.
Dus nee, helaas geen troll.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt hè?Al een paar mensen hebben je verteld dat ze wel eens flink minder kan krijgen nu je opa overleden is.
wanneer kom je je rapport bij mij laten zien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:04 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom verpesten jullie mijn topic?
Tenzij een van jullie van plan is mijn prestatiebeurs aan te vullen graag ontopic.
Nou, zeg het maar meid. Wanneer het jou uitkomt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:05 schreef Meloewa het volgende:
[..]
wanneer kom je je rapport bij mij laten zien?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:08 schreef VMSDKR het volgende:
Nu is mijn opa helaas vorig jaar oktober overleden aan prostaatkanker,
Vooruit nog een keer dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:04 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom verpesten jullie mijn topic?
Tenzij een van jullie van plan is mijn prestatiebeurs aan te vullen graag ontopic.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon volgende week nog een keer gaan met je rapport.
gadverdammequote:
Als ze dertig jaar jonger was dan had ik het wel geweten.quote:
je wil geld voor een middelmatige prestatie?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het slaat gewoon nergens op. Ik zag het als vast jaarlijks meevallertje. Denk je dat ik niks hoef te betalen ofzo? Ik heb collegegeld, wegenbelasting, autoverzekering, een sportschoolabonnement, een telefoonabonnement.
Voor niks gaat de zon op hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |