Van van Bronckhorstquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef TLC het volgende:
Die voetballers van Indonesie hebben posters van Robben en van Persie op hun slaapkamer hangen
Elke avod trekken ze op Robben en v persiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef TLC het volgende:
Die voetballers van Indonesie hebben posters van Robben en van Persie op hun slaapkamer hangen
De scouts van PSV hebben flink wat namen genoteerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef Pascalus het volgende:
Goeie verdediging hoor, die van Indonesië.
lijkt zuid-africa welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik word gek van dat getoeter en die wedstrijd is ook niet je dat, nog niet eens 1 goal
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De scouts van PSV hebben flink wat namen genoteerd.
Indonesie, het enige land ter wereld met een legale en een illegale competitiequote:
Wat denk jijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef TLC het volgende:
Nelom, Pieters, Schaken... je mag toch lijden dat ze niet mee gaan naar Brazilie
GOEDZO JANMAAT GOEIE BAL NELOMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis zegt nu tegen zijn spelers: Fantastisch! Zo wil ik dat zien!
De bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Indonesische coach gelooft er nog in.. die hoopt stiekem op de eeuwige roem.
Hoax, je komt niet buiten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
Hey, de vakkenvuller van de supermarkt waar ik altijd kom staat in de spits.
Henk de Haan als aanvoerder is beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef TLC het volgende:
van Gaal had beter alle spelers van Dordrecht kunnen opstellen
NAC heeft Anthomessi Lurlingquote:
POM POM POM POMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk de Haan als aanvoerder is beter.
Bij mij een hele grote.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er kon een kleine glimlach bij mij van af.
[ afbeelding ]
dat krijg je als je geen mod meer bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft iemand mij vandaag geprobeerd te bekeren. Hij zei dat ik als in dit leven dingen voor god doe dat ik dan het eeuwige leven krijg, in het hiernamaals.
Ik word al moe van dit leven, en ik ben pas 27 jaar onderweg.
(maar dat geheel terzijde)
Ik rolde gewoon omver van het lachen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij een hele grote.
[ afbeelding ]
2de helft was anders heel slecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Dat Oranje van gisteren maakt een sterkere indruk op me dan dit 'grote' Oranje
Minder zwakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
en terecht! Die man speelt geweldig tot nu toe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Persie aan de bal en meteen 4 man erop af.
Nou ja, die 2e helftquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik wed dat als Strootman zou spelen dat hij nu boos zou kijken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:09 schreef Knaller het volgende:
Het scheelt natuurlijk ook wel dat bikkels als Martins Indi en Strootman er niet zijn.
Dan hadden we de wedstrijd al gewonnen in de spelerstunnel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:09 schreef Knaller het volgende:
Het scheelt natuurlijk ook wel dat bikkels als Martins Indi en Strootman er niet zijn.
Dan hadden we de wedstrijd al gewonnen in de spelerstunnel.
De wereldbeker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:10 schreef TLC het volgende:
"Sneijder oogt allesbehalve blij en tevreden..."
wtf hij hoeft nooit meer van zn leven te werken, hij komt overal ter wereld en hij neuk Yolanthe..
wat meer wil je hebben
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wed dat als Strootman zou spelen dat hij nu boos zou kijken.Wanneer ga jij hem helpen laten lachen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver. Ik ga hem direct mij... ik bedoel Mikey zijn filmpje sturen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem helpen laten lachen?
Stiekem vind ik dat nog wel een ludieke actie. Ik zal eens goed nadenken over een lollige mop. Zoals je weet schud ik die zo uit m'n mouw.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer ga jij hem helpen laten lachen?
Ik denk ook niet dat ze er zin in hebben.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Huntelaar had er al 3 gemaakt..
Ik erger me aan deze pot.. ga de 2e helft lekker buiten zitten denk ik. Reis je de halve wereld over voor een potje voetbal, doe dan ook of je er een beetje zin in hebt.. sjezus.
Zeker, super hilarisch, zelfs de Stroot zal lachen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat nog wel een ludieke actie. Ik zal eens goed nadenken over een lollige mop. Zoals je weet schud ik die zo uit m'n mouw.
Mikey zal blij zijn met de schoenenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver. Ik ga hem direct mij... ik bedoel Mikey zijn filmpje sturen.
Wat moet ik nou precies doen? Hem een Twitterbericht sturen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mikey zal blij zijn met de schoenen
Daarom. Wil je alvast een bod uitbrengen op de schoenen? Zelf ga ik daar niet op lopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeker, super hilarisch, zelfs de Stroot zal lachen.
100quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Wil je alvast een bod uitbrengen op de schoenen? Zelf ga ik daar niet op lopen natuurlijk.
Misschien kan je de fraaie paint opsturen die ik gisteren van je gemaakt heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat nog wel een ludieke actie. Ik zal eens goed nadenken over een lollige mop. Zoals je weet schud ik die zo uit m'n mouw.
Post maar,.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je de fraaie paint opsturen die ik gisteren van je gemaakt heb.
We willen graag dat je er nog op reageert, Davy heeft een leuk grapje voorbereid.
Zo leuk zal die niet zijn, zoals je weet ben ik geen grappenmaker.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je de fraaie paint opsturen die ik gisteren van je gemaakt heb.
We willen graag dat je er nog op reageert, Davy heeft een leuk grapje voorbereid.
Maar die hebben Strootman.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
The fuck man, fucking 0-0 tegen fucking Indonesië.
Jong Oranje deed dit beter.
Dat gaat nog ergens om, dit om niks maar een afgang is het welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
The fuck man, fucking 0-0 tegen fucking Indonesië.
Jong Oranje deed dit beter.
Voor de niet-kenners, GGMM neemt Hermione uit de Harry Potter serie te grazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de niet-kenners, GGMM neemt Hermione uit de Harry Potter serie te grazen.
NSFWHartstikke bedankt ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
44.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef TLC het volgende:
Godver, 45 minuten niet kunnen scoren tegen semi professionals...
[..]
NSFWKunstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Oh, oke, moment.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je willen zeggen dat je het niet grappig vindt. Davy wil dat graag.
Die zijn binnen. Ik maak het bedrag alvast over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie die schoenen wel verschijnen.
[..]
NSFWIk vind het niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moest ik lachen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
NSFWDat NSWF valt nogal mee (of tegen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe gewoon net of het mijn filmpje is. Wat zal Mikey boos zijntwitter:Demen_Bulbul twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:19:48@Kevin_strootman In plaats van een mop een leuk filmpje. Hopelijk brengt het je plezier genoeg voor de overwinning https://t.co/x6459q0MIp reageer retweet
Onder dat zwarte vlak bevond zich een lul en een kut, dit moest ik censureren conform de Fok! policy.quote:
Mwa, Mikey kan wel tegen een grapje toch? En anders kan je de schoenen gewoon doorsturen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik doe gewoon net of het mijn filmpje is. Wat zal Mikey boos zijntwitter:Demen_Bulbul twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:19:48@Kevin_strootman In plaats van een mop een leuk filmpje. Hopelijk brengt het je plezier genoeg voor de overwinning https://t.co/x6459q0MIp reageer retweet
Wees blij. Niet om aan te gluren,.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
Is er geen stream ofzo? Hier in HK wordt het helaas niet uitgezonden
Dat is het filmpje van Strootquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik doe gewoon net of het mijn filmpje is. Wat zal Mikey boos zijntwitter:Demen_Bulbul twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:19:48@Kevin_strootman In plaats van een mop een leuk filmpje. Hopelijk brengt het je plezier genoeg voor de overwinning https://t.co/x6459q0MIp reageer retweet
je mist niksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:21 schreef Yi-Long het volgende:
Is er geen stream ofzo? Hier in HK wordt het helaas niet uitgezonden
Ja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onder dat zwarte vlak bevond zich een lul en een kut, dit moest ik censureren conform de Fok! policy.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ikvandaar dat het tegenviel.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een onprettig idee dat johannes m'n penis heeft getekend.
Kunnen mensen dit alsjeblieft retweeten. Ik wil die schoenen erg graag winnen. Strootman is mijn persoonlijke held.twitter:Demen_Bulbul twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 16:22:22@Kevin_strootman In plaats van een mop een leuk filmpje. Hopelijk brengt het je plezier genoeg voor de overwinning http://t.co/8D8EtNjPMO reageer retweet
SBS6.nlquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:23 schreef Yi-Long het volgende:
.... Oh, en firstrow werkt niet vanuit Hong Kong, Helaas
OK TMIquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik vermoed dat charmed_angel het één en ander beschreven heeft.
Als je complimenten wil geven voor de kwaliteit van de afbeelding zou ik graag zien dat je je focust op het gezicht. De rest is namelijk niet van mijn hand.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:22 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een onprettig idee dat johannes m'n penis heeft getekend.
Komt een blondje bij de dokter en zegt tegen de dokter: "Dokter, als ik op mijn knie, borst en ook buik druk heb ik pijn." Zegt de dokter tegen het haar: "Hou maar op, ik weet het al, u heeft een gebroken vinger"quote:
Nee, want de penis van het plaatje was nogal riant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Ik vermoed dat charmed_angel het één en ander beschreven heeft.
Dat is ook zijn probleem na het WK 2010. Te weinig met voetbal bezig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
Sneijder loopt daar met een air rondmisbaksel.
Ook niets. Helaas.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is wachten op zijn reactie dat het weer niet grappig is.
En vervolgens roep ik weer dat hij het kan weten omdat hij de expert is in niet grappig zijn.
en Ibi zit thuisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef vandermar het volgende:
Sneijder loopt daar met een air rondmisbaksel.
Het enige jaar dat hij heeft gepresteerd en daar nu op denken te kunnen terenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat is ook zijn probleem na het WK 2010. Te weinig met voetbal bezig.
Hoezo niets?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook niets. Helaas.Ach, dan maar niet kijken
Zonder Huntelaar is er toch geen reet aan. Weer die faalhaas Van Persie erin
Bedankt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM hier is de grap van Davy.
[..]
Is dat humor dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM hier is de grap van Davy.
[..]
Staat dat de video momenteel niet beschikbaar is, en dat ik het later opnieuw moet proberen. Waarschijnlijk omdat ik vanuit het buitenland probeer te kijken.quote:
ohquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Staat dat de video momenteel niet beschikbaar is, en dat ik het later opnieuw moet proberen. Waarschijnlijk omdat ik vanuit het buitenland probeer te kijken.
Hij heeft tenminste een jaar gepresteerd, Robben en van Persie niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het enige jaar dat hij heeft gepresteerd en daar nu op denken te kunnen terennooit meer selecteren.
oh dus Robben heeft geen treble gewonnen dit jaar, ah fuck ligt dat toch aan mn ogenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een jaar gepresteerd, Robben en van Persie niet.
Je bent zelf niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste een jaar gepresteerd, Robben en van Persie niet.
Duitsland is wel even wat beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, deed mij denken aan De Vrij gisteren.
ONZ / Kevin Strootman en zijn actiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:27 schreef GGMM het volgende:
Nog 2 volgens en ik heb er dubbel zoveel als LittleRabbit.
oh hahaha ja intertionaal voetbal ja treble dit en dat jajaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:28 schreef TLC het volgende:
[..]
oh dus Robben heeft geen treble gewonnen dit jaar, ah fuck ligt dat toch aan mn ogen
Misschien weet iemand het als je wat meer vraagtekens in je post zet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:31 schreef TLC het volgende:
Hoe kan Pieters al falen tegen de nummer 170 van de FIFA ranking ????????????
en hoe in Godesherennaam kon Stoke City interesse hebben in Pieters ???????????
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien weet iemand het als je wat meer vraagtekens in je post zet.
ok bij deze ;quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap de hekel aan VBL nu wel. Stelletje kleutersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moraalridder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap de hekel aan VBL nu wel. Stelletje kleuters
Wat een treurige reclame van Remia. Het vrouwelijk schoon kan ik nog waarderen, maar wat triest.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussendoor wat video van Royston Swag
[ afbeelding ]
Media gaat met deze shit aan de haal, en vervolgens legt Profeet Royston het netjes uit
Je kunt de Morgan Freeman imitatie niet waarderen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een treurige reclame van Remia. Het vrouwelijk schoon kan ik nog waarderen, maar wat triest.
Einde bericht.
Beter klimaat om te voetballenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je tegen Indonesië al geen potten kan breken, kan je van China zomaar eens gaan verliezen.
Ja.quote:
Ach, als je toch iemand z'n zicht blokkeert, doe het dan in een ruimtepak.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ga je met je ruimtepak iemand zijn zicht blokkeren.
Als je geen pics van je tieten post, post dan niks. Dit soort domme vragen daar zit niemand op te wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |