Van van Bronckhorstquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef TLC het volgende:
Die voetballers van Indonesie hebben posters van Robben en van Persie op hun slaapkamer hangen
Elke avod trekken ze op Robben en v persiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef TLC het volgende:
Die voetballers van Indonesie hebben posters van Robben en van Persie op hun slaapkamer hangen
De scouts van PSV hebben flink wat namen genoteerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:55 schreef Pascalus het volgende:
Goeie verdediging hoor, die van Indonesië.
lijkt zuid-africa welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
Ik word gek van dat getoeter en die wedstrijd is ook niet je dat, nog niet eens 1 goal
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De scouts van PSV hebben flink wat namen genoteerd.
Indonesie, het enige land ter wereld met een legale en een illegale competitiequote:
Wat denk jijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef TLC het volgende:
Nelom, Pieters, Schaken... je mag toch lijden dat ze niet mee gaan naar Brazilie
GOEDZO JANMAAT GOEIE BAL NELOMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis zegt nu tegen zijn spelers: Fantastisch! Zo wil ik dat zien!
De bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Indonesische coach gelooft er nog in.. die hoopt stiekem op de eeuwige roem.
Hoax, je komt niet buiten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef GGMM het volgende:
Hey, de vakkenvuller van de supermarkt waar ik altijd kom staat in de spits.
Henk de Haan als aanvoerder is beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:04 schreef TLC het volgende:
van Gaal had beter alle spelers van Dordrecht kunnen opstellen
NAC heeft Anthomessi Lurlingquote:
POM POM POM POMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk de Haan als aanvoerder is beter.
Bij mij een hele grote.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er kon een kleine glimlach bij mij van af.
[ afbeelding ]
dat krijg je als je geen mod meer bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef GGMM het volgende:
Overigens heeft iemand mij vandaag geprobeerd te bekeren. Hij zei dat ik als in dit leven dingen voor god doe dat ik dan het eeuwige leven krijg, in het hiernamaals.
Ik word al moe van dit leven, en ik ben pas 27 jaar onderweg.
(maar dat geheel terzijde)
Ik rolde gewoon omver van het lachen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij mij een hele grote.
[ afbeelding ]
2de helft was anders heel slecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Dat Oranje van gisteren maakt een sterkere indruk op me dan dit 'grote' Oranje
Minder zwakquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef TLC het volgende:
Dat Oranje van gisteren maakt een sterkere indruk op me dan dit 'grote' Oranje
en terecht! Die man speelt geweldig tot nu toe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Persie aan de bal en meteen 4 man erop af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |