Ik volg het redelijkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
waar zijn de nba mensen hier
ik volg die sport de afgelopen weken
Die zijn de Totally Spies een beurt aan het geven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:05 schreef j0rdiiii het volgende:
waar zijn de nba mensen hier
ik volg die sport de afgelopen weken
Het is mij geluk omtrent Cruijff. Ik kon het toch niet laten om de wereld een betere plek te maken voor het slapengaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is een foto van, kijk maar post #51.
René kijkt tamelijk zelfverzekerd.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net in Nijmegen geweest, weer niet Callie gemeet
Wel lekker geneukt joh. O man, ze was echt gruwelijk nat. Nog nooit zo'n nat wijf gezien poh poh poh
Jeetje. Wat fijn dat jij na je Nijmegen avontuur ons toch wilde verblijden met deze grappen en grollen.quote:
Een dominante vrouw.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar plaatjes tellen niet.
Misschien kunnen we iets voor hem regelen?
Ik kan het niet laten om je posts toe te lachenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is mij geluk omtrent Cruijff. Ik kon het toch niet laten om de wereld een betere plek te maken voor het slapengaan.
[..]
[..]
Jeetje. Wat fijn dat jij na je Nijmegen avontuur ons toch wilde verblijden met deze grappen en grollen.
Ik proef afgunstquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jeetje. Wat fijn dat jij na je Nijmegen avontuur ons toch wilde verblijden met deze grappen en grollen.
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeder van Littlerabbit
OOOOOOOOOOOOOH
Sorry, het plaatje was onrealistisch. Dit is beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Maar plaatjes tellen niet.
Misschien kunnen we iets voor hem regelen?
Volgens mij is dit toch nep hoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, het plaatje was onrealistisch. Dit is beter.
[ afbeelding ]
Ik vind GGMM meer iemand van Slytherin.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM draagt anders een stropdas.
Het is wachten op zijn reactie dat het weer niet grappig is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM draagt anders een stropdas.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is wachten op zijn reactie dat het weer niet grappig is.
En vervolgens roep ik weer dat hij het kan weten omdat hij de expert is in niet grappig zijn.
Ik help je hopen dat dit scenario uitkomtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het is wachten op zijn reactie dat het weer niet grappig is.
En vervolgens roep ik weer dat hij het kan weten omdat hij de expert is in niet grappig zijn.
Ik zie GGMM eerder bij Huffelpuf. Daar zitten alle waardeloze tovenaars.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind GGMM meer iemand van Slytherin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |