GGMM neemt Hermione eens goed te grazen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht met smart op jullie eigen creaties.
De ouwe snoeperd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM neemt Hermione eens goed te grazen.
[ afbeelding ]
Haha mensen die werken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja mensen leg dat maar eens uit op het werk.
Ik ben onschuldig, jij duivelsgebroed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat GGMM dit leest. Deze creatie verdient een plek in zijn fobo.
Ik heb het nu over mijn paint. Niet over LR die wikipedia hackt en flauwe grapjes maakt.
Die GGMM gaat altijd net over het randje inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is nou mooi geweest, na de zoveelste zieke tekening.
Excuses, ik weet niet wat mij bezielde.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, jij duivelsgebroed.
[ afbeelding ]
Het staat er al een kleine dag op. Ik ga eens belerend optreden.
Bij nader inzien heb ik geen idee hoe ik die schobbejak op zijn plek zet, en ga gewoon maar richting bed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Excuses, ik weet niet wat mij bezielde.
Die tekening die ik zag was echt gewoon te vreselijk voor woorden. Al mijn jeugd in 1 keer weg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die GGMM gaat altijd net over het randje inderdaad.
Die tekeningen die jij zonet hebt gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tekening die ik zag was echt gewoon te vreselijk voor woorden. Al mijn jeugd in 1 keer weg.
Tuurlijk wel. Ik zie ze toch.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die tekeningen die jij zonet hebt gezien.
Die zijn niet echt.
waar was je nimmaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Net in Nijmegen geweest, weer niet Callie gemeet
Wel lekker geneukt joh. O man, ze was echt gruwelijk nat. Nog nooit zo'n nat wijf gezien poh poh poh
GGMM heeft geneukt met Hermione van de Harry Potter franchisequote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel lekker geneukt joh. O man, ze was echt gruwelijk nat. Nog nooit zo'n nat wijf gezien poh poh poh
Jij doet aan seks? Viespeuk!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eindelijk ontmaagd ja?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft geneukt met Hermione van de Harry Potter franchise
De watte?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De illuminati zie je niet, maar die zijn wel echt.
Ik zie het ja. Maar plaatjes tellen niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is een foto van, kijk maar post #51.
René kijkt tamelijk zelfverzekerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |