quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was vroeger niet. Het zal wel een functie hebben, naast het ergeren van de kijker.
Hoe doet 'ie het toch?!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Marcella : 3-2 achter en dan 6-2 winnen
Gelukkig hebben we Jan. Goed commentaarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Roelfs?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jan. Goed commentaar
Nadal heeft last van z'n knie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad. Ziet er goed uit voor Djoko nu. Speelt erg goed. Nadal heeft ingeboet.
Tuurlijkquote:
Misschien....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor te weinig dope?
Nee, zijn 'blessure' is een excuus voor doping.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor te weinig dope?
Één wonder is geschied.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Kan uncle Toni hem weer even 'coachen'.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Misschien....
Het moet even gaan regenen.
Siemerinkquote:
En toch hoop ik dat hij wint.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan uncle Toni hem weer even 'coachen'.
Ik kom er eerlijk voor uit, bloedhekel aan die gastquote:
Gezonde antipathie zou ik het willen noemenquote:
Speelt prachtig tennis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie niet in waarom iemand fan van Nadal zou zijn.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar bij al die ongefundeerde beschuldigingen wat minder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kom er eerlijk voor uit, bloedhekel aan die gast
De anitpathie zie ik, het gezonde element niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gezonde antipathie zou ik het willen noemen
Zelfs als je weet dat ie op spuiten en pillen speelt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelt prachtig tennis.
Maar dat is een mening.
Een mening die je vast kan onderbouwen, wat vind je er zo mooi aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelt prachtig tennis.
Maar dat is een mening.
Goedemiddag,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef HulkHeld het volgende:
Goedemiddag,
Service van Nadal lijkt wel harder te zijn geworden, kan dat kloppen? In vergelijking met de tijd voor zijn blessure.
Doping natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef HulkHeld het volgende:
Goedemiddag,
Service van Nadal lijkt wel harder te zijn geworden, kan dat kloppen? In vergelijking met de tijd voor zijn blessure.
Als de dopingcontroles betrouwbaarder waren en de 7 maanden 'blessure'niet zo doorzichtig..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar bij al die ongefundeerde beschuldigingen wat minder.
[..]
De anitpathie zie ik, het gezonde element niet.
Nou alleen vandaag hoor. Maar Rafa slaat sowieso meer door. Moet ook tegen Djokoquote:
Bijvoorbeeld omdat hij overal voor vecht een een fantastische wedstrijdmentaliteit heeft. Maar meestal is het omdat mensen hem persoonlijk sympathiek vindt. Er zijn toch miljoenen mensen die hem geweldig vinden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, baan 16 zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef HulkHeld het volgende:
Djokovic mag hem van mij ook wel winnen.
Staat Ferrer - Tsonga overigens op het punt van beginnen?
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef HulkHeld het volgende:
Zou wel mooi zijnquote:
In de tijd dat Nadal zijn service voorbereidt gaan Ferrer en Tsonga hun punten spelen, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef HulkHeld het volgende:
Je bent toch met me eens dat het allemaal speculatie is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de dopingcontroles betrouwbaarder waren en de 7 maanden 'blessure'niet zo doorzichtig..
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent toch met me eens dat het allemaal speculatie is?
Je hebt bewijs?quote:
Echt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
omdat mensen hem persoonlijk sympathiek vindt.
Miljoenen mensen wereldwijd inderdaad.quote:
Staat standaard een bepaalde tijd na de wedstrijd ervoor op dezelfde baan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Excuus, dan werd ik in de war gebracht door een bookmaker die hem binnen 5 min. open zette.
Ik kan er zeker nog steeds van genieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs als je weet dat ie op spuiten en pillen speelt?
Snelheid, kracht, techniek. Van alles wat eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een mening die je vast kan onderbouwen, wat vind je er zo mooi aan?
Maar waarom?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Miljoenen mensen wereldwijd inderdaad.
Ik persoonlijk niet, daar zorgt de ITF wel voor dat dat buiten schot blijft. Valt te veel te verdienen aan Nadal.quote:
Ja, waarom vind je iemand leuk. Da's een gevoel.quote:
Ja zoiets dacht ik ook inderdaad, vond het daarom ook al opmerkelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat standaard een bepaalde tijd na de wedstrijd ervoor op dezelfde baan.
Speculatie/complottheorie dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, daar zorgt de ITF wel voor dat dat buiten schot blijft. Valt te veel te verdienen aan Nadal.
Heeft niks met Fransen te maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Fransen die niet aan hawkeye doen..._ x 1000.
Vooral dat ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de tennisser Nadal, laat dat duidelijk zijn
Die harkerige, hoekige techniek, dat werktennis (en niet op een semi toffe manier zoals Simon), zijn abbonement op kut geraakte ballen die zo heerlijk kut vallen bij de ander, zijn maniertjes op de baan voor een service .... just not a fan, no?
Kan niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waarom vind je iemand leuk. Da's een gevoel.
Doen ze op geen enkel graveltoernooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Is gravel, kenner.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Fransen die altijd 'anders' willen zijn/doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Ja, zijn ook alleen de Fransen die bij hun graveltoernooien geen hawkeye .... oh waitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Wederom nee. Zal het een andere keer onderbouwen.quote:
Engels praten willen ze ook al niet.. maar het is niet opvallend want Blatter en Platini willen er ook niet aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Met wie wel, de ITF?quote:
Fransenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fransen die altijd 'anders' willen zijn/doen.
Ik hou me aanbevolen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wederom nee. Zal het een andere keer onderbouwen.
Precies.quote:
Bush heeft het wtc laten instorten toch? Dode pics van binladen zijn nep en de amerikaanse maanlanding is opgenomenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, daar zorgt de ITF wel voor dat dat buiten schot blijft. Valt te veel te verdienen aan Nadal.
Een wonderquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Bush heeft het wtc laten instorten toch? Dode pics van binladen zijn nep en de amerikaanse maanlanding is opgenomen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Bush heeft het wtc laten instorten toch? Dode pics van binladen zijn nep en de amerikaanse maanlanding is opgenomen
Veel plezier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen, dat je een gegronde reden moet hebben om iemand leuk te vinden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef stefan92 het volgende:
Alsof dat zoveel zegt dat er miljoenen mensen Nadal 'leuk' vinden. Alsof er ooit iemand zal zijn die veel grand slams wint en letterlijk door iedereen gehaat wordt.
Dat elke bekende sporter die enorm succesvol is wel miljoenen fans heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen, dat je een gegronde reden moet hebben om iemand leuk te vinden?
Een complottheorie is een complottheorie. Maar goed, je hebt er kennelijk een goede onderbouwing voor en die zien we dan wel een keer verschijnen.quote:
Dat lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat elke bekende sporter die enorm succesvol is wel miljoenen fans heeft.
Hij stond gewoon easy 30-0 voor, en verliest 8 punten op rij met 6 UEs. Djoko is het weer kwijt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij 1x gebroken is ? Speelt beter dan Nadal vind ik.
Om er andere dingen bij te halen gaat wat ver, vind je ook niet?. Ik heb het over Nadal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een complottheorie is een complottheorie. Maar goed, je hebt er kennelijk een goede onderbouwing voor en die zien we dan wel een keer verschijnen.
Weinig complot aan. Het kan gewoon niet dat geen enkele toptennisser gebruikt en er nooit één wordt gepakt. Ik herhaal: dat kan gewoon niet, onmogelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een complottheorie is een complottheorie. Maar goed, je hebt er kennelijk een goede onderbouwing voor en die zien we dan wel een keer verschijnen.
Federer verdenk ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weinig complot aan. Het kan gewoon niet dat geen enkele toptennisser gebruikt en er nooit één wordt gepakt. Ik herhaal: dat kan gewoon niet, onmogelijk.
Ferrer had een walk-over vorige ronde zo ongeveer en alhoewel Tsonga het niet echt spannend had heeft hij zich toch flink moeten geven. Daarom ben ik bang dat Tsonga het niet trekt vandaag. Ik weet het niet met Fransen en fysiekquote:
Het was gewoon een vergelijking met andere dingen waarover complottehroeien bestaan. Weliswaar zijn die grootschaliger, maar toch.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om er andere dingen bij te halen gaat wat ver, vind je ook niet?. Ik heb het over Nadal.
Oké, dan kan maar dat wil niet zeggen dat Nadal degene is die doping gebruikt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weinig complot aan. Het kan gewoon niet dat geen enkele toptennisser gebruikt en er nooit één wordt gepakt. Ik herhaal: dat kan gewoon niet, onmogelijk.
Hij zegt niet dat ze het allemaal gebruiken maar alleen dat het niet kan dat niemand het gebruikt.quote:
Hij werd al genoemd in Operacion Puerto (net als veel andere Spaanse topsporters). Al bleef het wel bij geruchten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was gewoon een vergelijking met andere dingen waarover complottehroeien bestaan. Weliswaar zijn die grootschaliger, maar toch.
[..]
Oké, dan kan maar dat wil niet zeggen dat Nadal degene is die doping gebruikt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Nadal moet toch wel platjes hebben. Kont-lul-kont-lul
Wel mee eens ja. Als bewijzen van Nadal worden 'vernietigd', zal dat ook met dat van de andere gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer ook het minst aan dope heeft. Hij doet alles op techniek en slimmigheidjes.quote:
Ik ben het met hem eens. Onmogelijk dat daar nooit koppen van grote namen rollen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ze het allemaal gebruiken maar alleen dat het niet kan dat niemand het gebruikt.
Ja, ik weet het maar ik ben nog altijd van het innocent until proven guilty.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij werd al genoemd in Operacion Puerto (net als veel andere Spaanse topsporters). Al bleef het wel bij geruchten.
Kan best hoor. Zou het trouwens wel jammer vinden al het gebeurt. Net als bij het wielrennen, waar de lol er voor mij wel redelijk af is. Ik vind het met terugwerkende kracht zonde van mijn tijd dat ik die Tour de France's heb gevolgd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens. Onmogelijk dat daar nooit koppen van grote namen rollen.
Maar je houdt mijn uitleg te goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan best hoor. Zou het trouwens wel jammer vinden al het gebeurt. Net als bij het wielrennen, waar de lol er voor mij wel redelijk af is. Ik vind het met terugwerkende kracht zonde van mijn tijd dat ik die Tour de France's heb gevolgd.
Serieus? Iemand iets gehoord over wat er met Djokovic aan de hand is?quote:
Oké.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar je houdt mijn uitleg te goed.
Vind ik ook.quote:Nu weer verder met deze wedstrijd
Vergiftigd met gluten door team Nadal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Iemand iets gehoord over wat er met Djokovic aan de hand is?
Weer een complottheorie.quote:
Lijkt wel of hij niet lekker is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Norrage het volgende:
Geen idee wat djoko doet. Totale concentratie verslapping denk ik. Geen blessure hoor. Kwam uit het niets.
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op 5-1 40-0 even de grote jongen uithangen
Wat is een herder?quote:Wat een herder die scheids
Een vettige herder. Ken je dat niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
[..]
Wat is een herder?![]()
Een lafbek. Hij doet dit alleen omdat de stand het toch wel toelaat. Op 5-5 30-30 had hij niks gedaan in een identieke situatie ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
[..]
Wat is een herder?![]()
Tijdrekken met zijn aarsmaden.quote:
Een strafpunt.quote:
Ik snapte inhoudelijk wat je bedoelde en ben het met je eens, mar ik kende het woord herder niet in deze context.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een lafbek. Hij doet dit alleen omdat de stand het toch wel toelaat. Op 5-5 30-30 had hij niks gedaan in een identieke situatie ...
Klopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Krijg je dan gewoon een punt tegen dus 40-15 in dit geval?
Oke, duidelijk nu voor mijquote:
Het is ook geen tijdrekken zoals bij het voetbal helder lichtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart.
Tijdrekken bij een 6-1 voorsprongmaar oke.
Tegenstander ergeren.. Heeft 'ie patent op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart.
Tijdrekken bij een 6-1 voorsprongmaar oke.
Ja hoor, als het op BP is wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan je dmv een strafpunt een game winnen?
Kijkers ergerenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegenstander ergeren.. Heeft 'ie patent op.
Johquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is ook geen tijdrekken zoals bij het voetbal helder licht
Tijdrekken als in teveel tijd tussen de punten nemen ...
Ook! Mij in het bijzonderquote:
Omdat hij dat standaard doet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JohMaar het viel me niet op. En waarom doen bij zo'n eenvoudige set.
Ja, staat wel een filmpje op YouTube van Roddick die flipt op BP tegen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan je dmv een strafpunt een game winnen?
Kun je nagaan, zo gewend ben je al aan die zeeen van tijd die Rafa neemt ... En dat de scheids het doet bij zo'n stand heeft te maken met het feit dat het een lafbek is die een kans ziet zichzelf hier op een hele aparte manier te profileren, op een stand waar het toch geen zak meer uitmaakt ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JohMaar het viel me niet op. En waarom doen bij zo'n eenvoudige set.
Zelfs op MP tegen kan het. Maar dat was geen tijdwaarschuwingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ja, staat wel een filmpje op YouTube van Roddick die flipt op BP tegen.
Echt hè?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zal dan inderdaad.
Nu snap ik wat Poesje bedoelt met irritant gedrag.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ja, staat wel een filmpje op YouTube van Roddick die flipt op BP tegen.
Ja.quote:
Serena kreeg er ooit 1 op MP tegen. Halve finale US Open in 2009.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs op MP tegen kan het. Maar dat was geen tijdwaarschuwing
Oke leuk, dit heb je nu 3x gezegd. We weten hoe je erover denkt, dank daarvoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zo gewend ben je al aan die zeeen van tijd die Rafa neemt ... En dat de scheids het doet bij zo'n stand heeft te maken met het feit dat het een lafbek is die een kans ziet zichzelf hier op een hele aparte manier te profileren, op een stand waar het toch geen zak meer uitmaakt ...
Ja, en verder worden er hier continue alleen maar fonkelnieuwe dingen aangedragen de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zo gewend ben je al aan die zeeen van tijd die Rafa neemt ... En dat de scheids het doet bij zo'n stand heeft te maken met het feit dat het een lafbek is die een kans ziet zichzelf hier op een hele aparte manier te profileren, op een stand waar het toch geen zak meer uitmaakt ...
Oke leuk, dit heb je nu 3x gezegd. We weten hoe je erover denkt, dank daarvoor.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef Norrage het volgende:
Applausje van Rafa zagen jullie dat!!! Of hij tikte gewoon op zijn racket
Ja, dat was niet bewust, straks ga je nog vertellen dat hij best sympathiek is, dat kan niet in dit topic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef Norrage het volgende:
Applausje van Rafa zagen jullie dat!!! Of hij tikte gewoon op zijn racket
'domme' mensen zijn overal. Maar voel jij je beter als je anderen dom noemt?quote:
Die bedoelde ik ja, haha.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog die het niveau een beetje omhoog brengt. Bedankt daarvoor.
Het is duidelijk dat hier bepaalde mensen 1x per jaar tennis kijken. Of wellicht 2x met Wimbledon nog. Dus die hebben vrijwel nooit recht van spreken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'domme' mensen zijn overal. Maar voel jij je beter als je anderen dom noemt?
Niet weten dat Norrage een koning isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog die het niveau een beetje omhoog brengt. Bedankt daarvoor.
Ik bemoei me niet met jullie àchterlijke discussies ik kijk de wedstrijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zouden allemaal een voorbeeld aan jou moeten nemen inderdaad. Baasjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met jullie àchterlijke discussies ik kijk de wedstrijd
Ojee, hij voelt zich een koning omdat hij meer dan 2x per jaar tennist kijkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hier bepaalde mensen 1x per jaar tennis kijken. Of wellicht 2x met Wimbledon nog. Dus die hebben vrijwel nooit recht van spreken.
En bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zouden allemaal een voorbeeld aan jou moeten nemen inderdaad. Baasje
En terechtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ojee, hij voelt zich een koning omdat hij meer dan 2x per jaar tennist kijkt.
Ik heb wel eens gehoord dat iedereen hier mod kan worden, maar dat ze zelfs geestelijk gehandicapten toe laten vind ik zeer prijzenswaardig. Pas je alleen wel op dat je niet het hele topic kapot kwijlt met je bijdehante gekift?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zouden allemaal een voorbeeld aan jou moeten nemen inderdaad. Baasje
Noem eens namen en rugnummers. Heb wel zin om je om je oren te slaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hier bepaalde mensen 1x per jaar tennis kijken. Of wellicht 2x met Wimbledon nog. Dus die hebben vrijwel nooit recht van spreken.
Ja sorry hoor, ik kan het niet helpen. Je bent gewoon niet de slimste. Geef je ouders maar de schuld.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef jacqjacq het volgende:
Ik zit nu al de hele wedstrijd mee te lezen op dit forum, maar wat zitten er hier toch een stelletje zuurpruimen te posten.
Persoonlijk ben ik dus een grote fan van Nadal, heb hem al diverse keren zien spelen, net zoals Federer, Djokovic en Murray.
Nadal is een vechter en gaat tot het uiterste, ik vind die vechtersmentaliteit juist zo intrigerend. De ene tennisser speelt nu eenmaal wat eleganter dan de andere, voor mij gaat het ook om inzet en uitstraling en wat dat betreft vind ik Nadal een winner.
Djokovic is altijd een groot toneelspeler geweest (blessure faken als de wedstrijd even niet lekker gaat, om zijn tegenstander uit balans te brengen, wild gebarend over de baan lopen), en dat wordt hem ook niet altijd in dank afgenomen, daar hoor ik hier niemand over.
Dat gezeur over een wel of niet aanwezige knieblessure en gebruik van verboden middelen. In de tenniswereld zijn de controles uiterst streng en worden de spelers uit de top 10 zeer frequent op onverwachte momenten gecontroleerd. Of ze op dat moment wel of niet geblesseerd zijn doet niet ter zake, ze worden gewoon getest.
Je bent nu eenmaal een fan of niet van een bepaalde speler, dat kan, maar die negatieve speculaties zullen een ander echt niet overtuigen van je gelijk.
VAMOOOOO JAJAJAJAJAJquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef jacqjacq het volgende:
Ik zit nu al de hele wedstrijd mee te lezen op dit forum, maar wat zitten er hier toch een stelletje zuurpruimen te posten.
Persoonlijk ben ik dus een grote fan van Nadal, heb hem al diverse keren zien spelen, net zoals Federer, Djokovic en Murray.
Nadal is een vechter en gaat tot het uiterste, ik vind die vechtersmentaliteit juist zo intrigerend. De ene tennisser speelt nu eenmaal wat eleganter dan de andere, voor mij gaat het ook om inzet en uitstraling en wat dat betreft vind ik Nadal een winner.
Djokovic is altijd een groot toneelspeler geweest (blessure faken als de wedstrijd even niet lekker gaat, om zijn tegenstander uit balans te brengen, wild gebarend over de baan lopen), en dat wordt hem ook niet altijd in dank afgenomen, daar hoor ik hier niemand over.
Dat gezeur over een wel of niet aanwezige knieblessure en gebruik van verboden middelen. In de tenniswereld zijn de controles uiterst streng en worden de spelers uit de top 10 zeer frequent op onverwachte momenten gecontroleerd. Of ze op dat moment wel of niet geblesseerd zijn doet niet ter zake, ze worden gewoon getest.
Je bent nu eenmaal een fan of niet van een bepaalde speler, dat kan, maar die negatieve speculaties zullen een ander echt niet overtuigen van je gelijk.
Ik ben het grotendeels met je eens. Wat je zegt over dopingcontroles klopt echter niet. een top 10 speler zei laatst dat hij maar twee keer o.i.d. gecontroleerd was in 5 jaar tijd. Ik dacht dat het berdych was.Dus zo heel vaak worden ze niet gecontroleerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef jacqjacq het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Noem eens namen en rugnummers. Heb wel zin om je om je oren te slaan
In de tenniswereld zijn de controles uiterst streng
quote:en worden de spelers uit de top 10 zeer frequent op onverwachte momenten gecontroleerd.
quote:
Zeer frequent op onverwachte momenten...ja, Berdych 1x in 2 jaar out of competition, trolololol.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef jacqjacq het volgende:
Complete onzinquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef jacqjacq het volgende:
Je bedoelde mij niet? Jammerquote:
NOOOO, señor...quote:
Gelukkig. Dan hoef je je niet meer aan al die domme mensen hier te irriteren.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:56 schreef franklop het volgende:
Zeggen dat tennissers veel op dope worden gecontroleerdDe kans is groter dat je in drie jaar als 97-jarige voetganger meer alcoholtests moet uitvoeren dan de kans dat zij een out of competition worden gecontroleerd
Ohjaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef Norrage het volgende:
We krijgen straks wel nog een epische pot + weddenschap
Wel wisselvallig ja, maakt soms goede punten, maar af en toe de gekste missers weer... Ik bedoel maar, deze bal voor de break...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:57 schreef Norrage het volgende:
Djoko is er gewoon met zijn hoofd niet bij vandaag
Ik snap niet waar jullie op reagerenquote:
Zat geen woord Spaans bij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef Szura het volgende:
Is die gast met die lange post jojomens kloon?
Haha, voor Button, Liverpool én Nadal zijn, je moet wel zo'n beetje mijn sporthelden nemesis zijn.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:58 schreef Norrage het volgende:
We krijgen straks wel nog een epische pot + weddenschap
Dat is idd wel een duidelijk minpuntje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Niks mis met Norrage, buiten dat hij de enige fan van Murray is buiten Schotland!
Nee want anders had hik wel even fedje belachelijk gemaaktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:59 schreef Szura het volgende:
Is die gast met die lange post jojomens kloon?
TROLOLOLquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef jacqjacq het volgende:
tja zo las ik laatst weer het verhaal dat het feit dat Djokovic glutenvrij is, weer een bewijs is dat hij aan de EPO zit. En dat veel topschaatsters zeggen last te hebben van Astma, omdat ze dan legitiem bepaalde medicijnen mogen gebruiken die hun prestaties kunnen beinvloeden. wie het weet mag eht zeggen.
Ik geef FOK! de schuld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik kan het niet helpen. Je bent gewoon niet de slimste. Geef je ouders maar de schuld.
En John Cena, Van Gerwen en Simon withlock.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, voor Button, Liverpool én Nadal zijn, je moet wel zo'n beetje mijn sporthelden nemesis zijn.
Tussen twee users hier, geen idee meer wiequote:
Dat is al een beter rijtje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
En John Cena, Van Gerwen en Simon withlock.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:02 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Tussen twee users hier, geen idee meer wieAls Ferrer wint maakt de een 50 euro over aan de ander en als Tsonga wint dus omgekeerd. 1 van de 2 zegt dat ie geen geld inzet, maar toch blijft de deal staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |