Het is ook geen tijdrekken zoals bij het voetbal helder lichtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart.
Tijdrekken bij een 6-1 voorsprongmaar oke.
Tegenstander ergeren.. Heeft 'ie patent op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Apart.
Tijdrekken bij een 6-1 voorsprongmaar oke.
Ja hoor, als het op BP is wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan je dmv een strafpunt een game winnen?
Kijkers ergerenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tegenstander ergeren.. Heeft 'ie patent op.
Johquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het is ook geen tijdrekken zoals bij het voetbal helder licht
Tijdrekken als in teveel tijd tussen de punten nemen ...
Ook! Mij in het bijzonderquote:
Omdat hij dat standaard doet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JohMaar het viel me niet op. En waarom doen bij zo'n eenvoudige set.
Ja, staat wel een filmpje op YouTube van Roddick die flipt op BP tegen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan je dmv een strafpunt een game winnen?
Kun je nagaan, zo gewend ben je al aan die zeeen van tijd die Rafa neemt ... En dat de scheids het doet bij zo'n stand heeft te maken met het feit dat het een lafbek is die een kans ziet zichzelf hier op een hele aparte manier te profileren, op een stand waar het toch geen zak meer uitmaakt ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JohMaar het viel me niet op. En waarom doen bij zo'n eenvoudige set.
Zelfs op MP tegen kan het. Maar dat was geen tijdwaarschuwingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ja, staat wel een filmpje op YouTube van Roddick die flipt op BP tegen.
Echt hè?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zal dan inderdaad.
Nu snap ik wat Poesje bedoelt met irritant gedrag.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:39 schreef moneyball het volgende:
[..]
Ja, staat wel een filmpje op YouTube van Roddick die flipt op BP tegen.
Ja.quote:
Serena kreeg er ooit 1 op MP tegen. Halve finale US Open in 2009.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zelfs op MP tegen kan het. Maar dat was geen tijdwaarschuwing
Oke leuk, dit heb je nu 3x gezegd. We weten hoe je erover denkt, dank daarvoor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zo gewend ben je al aan die zeeen van tijd die Rafa neemt ... En dat de scheids het doet bij zo'n stand heeft te maken met het feit dat het een lafbek is die een kans ziet zichzelf hier op een hele aparte manier te profileren, op een stand waar het toch geen zak meer uitmaakt ...
Ja, en verder worden er hier continue alleen maar fonkelnieuwe dingen aangedragen de hele tijd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kun je nagaan, zo gewend ben je al aan die zeeen van tijd die Rafa neemt ... En dat de scheids het doet bij zo'n stand heeft te maken met het feit dat het een lafbek is die een kans ziet zichzelf hier op een hele aparte manier te profileren, op een stand waar het toch geen zak meer uitmaakt ...
Oke leuk, dit heb je nu 3x gezegd. We weten hoe je erover denkt, dank daarvoor.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef Norrage het volgende:
Applausje van Rafa zagen jullie dat!!! Of hij tikte gewoon op zijn racket
Ja, dat was niet bewust, straks ga je nog vertellen dat hij best sympathiek is, dat kan niet in dit topic.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:44 schreef Norrage het volgende:
Applausje van Rafa zagen jullie dat!!! Of hij tikte gewoon op zijn racket
'domme' mensen zijn overal. Maar voel jij je beter als je anderen dom noemt?quote:
Die bedoelde ik ja, haha.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog die het niveau een beetje omhoog brengt. Bedankt daarvoor.
Het is duidelijk dat hier bepaalde mensen 1x per jaar tennis kijken. Of wellicht 2x met Wimbledon nog. Dus die hebben vrijwel nooit recht van spreken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'domme' mensen zijn overal. Maar voel jij je beter als je anderen dom noemt?
Niet weten dat Norrage een koning isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou nog die het niveau een beetje omhoog brengt. Bedankt daarvoor.
Ik bemoei me niet met jullie àchterlijke discussies ik kijk de wedstrijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zouden allemaal een voorbeeld aan jou moeten nemen inderdaad. Baasjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met jullie àchterlijke discussies ik kijk de wedstrijd
Ojee, hij voelt zich een koning omdat hij meer dan 2x per jaar tennist kijkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hier bepaalde mensen 1x per jaar tennis kijken. Of wellicht 2x met Wimbledon nog. Dus die hebben vrijwel nooit recht van spreken.
En bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zouden allemaal een voorbeeld aan jou moeten nemen inderdaad. Baasje
En terechtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:51 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ojee, hij voelt zich een koning omdat hij meer dan 2x per jaar tennist kijkt.
Ik heb wel eens gehoord dat iedereen hier mod kan worden, maar dat ze zelfs geestelijk gehandicapten toe laten vind ik zeer prijzenswaardig. Pas je alleen wel op dat je niet het hele topic kapot kwijlt met je bijdehante gekift?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We zouden allemaal een voorbeeld aan jou moeten nemen inderdaad. Baasje
Noem eens namen en rugnummers. Heb wel zin om je om je oren te slaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hier bepaalde mensen 1x per jaar tennis kijken. Of wellicht 2x met Wimbledon nog. Dus die hebben vrijwel nooit recht van spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |