Ja, ik weet het maar ik ben nog altijd van het innocent until proven guilty.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij werd al genoemd in Operacion Puerto (net als veel andere Spaanse topsporters). Al bleef het wel bij geruchten.
Kan best hoor. Zou het trouwens wel jammer vinden al het gebeurt. Net als bij het wielrennen, waar de lol er voor mij wel redelijk af is. Ik vind het met terugwerkende kracht zonde van mijn tijd dat ik die Tour de France's heb gevolgd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben het met hem eens. Onmogelijk dat daar nooit koppen van grote namen rollen.
Maar je houdt mijn uitleg te goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan best hoor. Zou het trouwens wel jammer vinden al het gebeurt. Net als bij het wielrennen, waar de lol er voor mij wel redelijk af is. Ik vind het met terugwerkende kracht zonde van mijn tijd dat ik die Tour de France's heb gevolgd.
Serieus? Iemand iets gehoord over wat er met Djokovic aan de hand is?quote:
Oké.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar je houdt mijn uitleg te goed.
Vind ik ook.quote:Nu weer verder met deze wedstrijd
Vergiftigd met gluten door team Nadal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Serieus? Iemand iets gehoord over wat er met Djokovic aan de hand is?
Weer een complottheorie.quote:
Lijkt wel of hij niet lekker is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Norrage het volgende:
Geen idee wat djoko doet. Totale concentratie verslapping denk ik. Geen blessure hoor. Kwam uit het niets.
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Op 5-1 40-0 even de grote jongen uithangen
Wat is een herder?quote:Wat een herder die scheids
Een vettige herder. Ken je dat niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
[..]
Wat is een herder?![]()
Een lafbek. Hij doet dit alleen omdat de stand het toch wel toelaat. Op 5-5 30-30 had hij niks gedaan in een identieke situatie ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
[..]
Wat is een herder?![]()
Tijdrekken met zijn aarsmaden.quote:
Een strafpunt.quote:
Ik snapte inhoudelijk wat je bedoelde en ben het met je eens, mar ik kende het woord herder niet in deze context.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een lafbek. Hij doet dit alleen omdat de stand het toch wel toelaat. Op 5-5 30-30 had hij niks gedaan in een identieke situatie ...
Klopt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Krijg je dan gewoon een punt tegen dus 40-15 in dit geval?
Oke, duidelijk nu voor mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |