Kan niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waarom vind je iemand leuk. Da's een gevoel.
Doen ze op geen enkel graveltoernooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Fransen die niet aan hawkeye doen..._ x 1000.
Is gravel, kenner.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Fransen die altijd 'anders' willen zijn/doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Ja, zijn ook alleen de Fransen die bij hun graveltoernooien geen hawkeye .... oh waitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Wederom nee. Zal het een andere keer onderbouwen.quote:
Engels praten willen ze ook al niet.. maar het is niet opvallend want Blatter en Platini willen er ook niet aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Met wie wel, de ITF?quote:
Fransenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Fransen die altijd 'anders' willen zijn/doen.
Ik hou me aanbevolen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wederom nee. Zal het een andere keer onderbouwen.
Precies.quote:
Bush heeft het wtc laten instorten toch? Dode pics van binladen zijn nep en de amerikaanse maanlanding is opgenomenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, daar zorgt de ITF wel voor dat dat buiten schot blijft. Valt te veel te verdienen aan Nadal.
Een wonderquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Bush heeft het wtc laten instorten toch? Dode pics van binladen zijn nep en de amerikaanse maanlanding is opgenomen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Bush heeft het wtc laten instorten toch? Dode pics van binladen zijn nep en de amerikaanse maanlanding is opgenomen
Veel plezier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen, dat je een gegronde reden moet hebben om iemand leuk te vinden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:12 schreef stefan92 het volgende:
Alsof dat zoveel zegt dat er miljoenen mensen Nadal 'leuk' vinden. Alsof er ooit iemand zal zijn die veel grand slams wint en letterlijk door iedereen gehaat wordt.
Dat elke bekende sporter die enorm succesvol is wel miljoenen fans heeft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen, dat je een gegronde reden moet hebben om iemand leuk te vinden?
Een complottheorie is een complottheorie. Maar goed, je hebt er kennelijk een goede onderbouwing voor en die zien we dan wel een keer verschijnen.quote:
Dat lijkt me ook ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat elke bekende sporter die enorm succesvol is wel miljoenen fans heeft.
Hij stond gewoon easy 30-0 voor, en verliest 8 punten op rij met 6 UEs. Djoko is het weer kwijt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij 1x gebroken is ? Speelt beter dan Nadal vind ik.
Om er andere dingen bij te halen gaat wat ver, vind je ook niet?. Ik heb het over Nadal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een complottheorie is een complottheorie. Maar goed, je hebt er kennelijk een goede onderbouwing voor en die zien we dan wel een keer verschijnen.
Weinig complot aan. Het kan gewoon niet dat geen enkele toptennisser gebruikt en er nooit één wordt gepakt. Ik herhaal: dat kan gewoon niet, onmogelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een complottheorie is een complottheorie. Maar goed, je hebt er kennelijk een goede onderbouwing voor en die zien we dan wel een keer verschijnen.
Federer verdenk ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weinig complot aan. Het kan gewoon niet dat geen enkele toptennisser gebruikt en er nooit één wordt gepakt. Ik herhaal: dat kan gewoon niet, onmogelijk.
Ferrer had een walk-over vorige ronde zo ongeveer en alhoewel Tsonga het niet echt spannend had heeft hij zich toch flink moeten geven. Daarom ben ik bang dat Tsonga het niet trekt vandaag. Ik weet het niet met Fransen en fysiekquote:
Het was gewoon een vergelijking met andere dingen waarover complottehroeien bestaan. Weliswaar zijn die grootschaliger, maar toch.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om er andere dingen bij te halen gaat wat ver, vind je ook niet?. Ik heb het over Nadal.
Oké, dan kan maar dat wil niet zeggen dat Nadal degene is die doping gebruikt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weinig complot aan. Het kan gewoon niet dat geen enkele toptennisser gebruikt en er nooit één wordt gepakt. Ik herhaal: dat kan gewoon niet, onmogelijk.
Hij zegt niet dat ze het allemaal gebruiken maar alleen dat het niet kan dat niemand het gebruikt.quote:
Hij werd al genoemd in Operacion Puerto (net als veel andere Spaanse topsporters). Al bleef het wel bij geruchten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was gewoon een vergelijking met andere dingen waarover complottehroeien bestaan. Weliswaar zijn die grootschaliger, maar toch.
[..]
Oké, dan kan maar dat wil niet zeggen dat Nadal degene is die doping gebruikt.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Die Nadal moet toch wel platjes hebben. Kont-lul-kont-lul
Wel mee eens ja. Als bewijzen van Nadal worden 'vernietigd', zal dat ook met dat van de andere gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer ook het minst aan dope heeft. Hij doet alles op techniek en slimmigheidjes.quote:
Ik ben het met hem eens. Onmogelijk dat daar nooit koppen van grote namen rollen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ze het allemaal gebruiken maar alleen dat het niet kan dat niemand het gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |