Je bent toch met me eens dat het allemaal speculatie is?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de dopingcontroles betrouwbaarder waren en de 7 maanden 'blessure'niet zo doorzichtig..
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bent toch met me eens dat het allemaal speculatie is?
Je hebt bewijs?quote:
Echt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
omdat mensen hem persoonlijk sympathiek vindt.
Miljoenen mensen wereldwijd inderdaad.quote:
Staat standaard een bepaalde tijd na de wedstrijd ervoor op dezelfde baan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Excuus, dan werd ik in de war gebracht door een bookmaker die hem binnen 5 min. open zette.
Ik kan er zeker nog steeds van genieten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfs als je weet dat ie op spuiten en pillen speelt?
Snelheid, kracht, techniek. Van alles wat eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Een mening die je vast kan onderbouwen, wat vind je er zo mooi aan?
Maar waarom?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Miljoenen mensen wereldwijd inderdaad.
Ik persoonlijk niet, daar zorgt de ITF wel voor dat dat buiten schot blijft. Valt te veel te verdienen aan Nadal.quote:
Ja, waarom vind je iemand leuk. Da's een gevoel.quote:
Ja zoiets dacht ik ook inderdaad, vond het daarom ook al opmerkelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat standaard een bepaalde tijd na de wedstrijd ervoor op dezelfde baan.
Speculatie/complottheorie dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet, daar zorgt de ITF wel voor dat dat buiten schot blijft. Valt te veel te verdienen aan Nadal.
Heeft niks met Fransen te maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:10 schreef DeeBee het volgende:
Fransen die niet aan hawkeye doen..._ x 1000.
Vooral dat ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan de tennisser Nadal, laat dat duidelijk zijn
Die harkerige, hoekige techniek, dat werktennis (en niet op een semi toffe manier zoals Simon), zijn abbonement op kut geraakte ballen die zo heerlijk kut vallen bij de ander, zijn maniertjes op de baan voor een service .... just not a fan, no?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |