Ik kom er eerlijk voor uit, bloedhekel aan die gastquote:
Gezonde antipathie zou ik het willen noemenquote:
Speelt prachtig tennis.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie niet in waarom iemand fan van Nadal zou zijn.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar bij al die ongefundeerde beschuldigingen wat minder.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kom er eerlijk voor uit, bloedhekel aan die gast
De anitpathie zie ik, het gezonde element niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gezonde antipathie zou ik het willen noemen
Zelfs als je weet dat ie op spuiten en pillen speelt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelt prachtig tennis.
Maar dat is een mening.
Een mening die je vast kan onderbouwen, wat vind je er zo mooi aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelt prachtig tennis.
Maar dat is een mening.
Goedemiddag,quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef HulkHeld het volgende:
Goedemiddag,
Service van Nadal lijkt wel harder te zijn geworden, kan dat kloppen? In vergelijking met de tijd voor zijn blessure.
Doping natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef HulkHeld het volgende:
Goedemiddag,
Service van Nadal lijkt wel harder te zijn geworden, kan dat kloppen? In vergelijking met de tijd voor zijn blessure.
Als de dopingcontroles betrouwbaarder waren en de 7 maanden 'blessure'niet zo doorzichtig..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar bij al die ongefundeerde beschuldigingen wat minder.
[..]
De anitpathie zie ik, het gezonde element niet.
Nou alleen vandaag hoor. Maar Rafa slaat sowieso meer door. Moet ook tegen Djokoquote:
Bijvoorbeeld omdat hij overal voor vecht een een fantastische wedstrijdmentaliteit heeft. Maar meestal is het omdat mensen hem persoonlijk sympathiek vindt. Er zijn toch miljoenen mensen die hem geweldig vinden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, baan 16 zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef HulkHeld het volgende:
Djokovic mag hem van mij ook wel winnen.
Staat Ferrer - Tsonga overigens op het punt van beginnen?
Nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef HulkHeld het volgende:
Zou wel mooi zijnquote:
In de tijd dat Nadal zijn service voorbereidt gaan Ferrer en Tsonga hun punten spelen, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:05 schreef HulkHeld het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |