In 2016 of 2018 jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus in 2017, of wanneer dat volgende toernooi ook moge wezen, worden we kampioen.
Een 6 is wel erg genereus voor Blind. Een back moet in eerste instantie verdedigen en dat liet hij wel erg na. Voor de rest kan ik mij er wel in vinden al is een 6,5 voor Maher ook aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het stuk over De Jong is vrij lachwekkend.
Blind moet nu opeens in een totaal andere speelstijl spelen, en dan komen zijn beperkingen gewoon sneller aan het licht. Bij Ajax gaat hem dat veel beter af, omdat er daar een idee achter zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een 6 is wel erg genereus voor Blind. Een back moet in eerste instantie verdedigen en dat liet hij wel erg na. Voor de rest kan ik mij er wel in vinden al is een 6,5 voor Maher ook aan de hoge kant.
Die tweede foto doet raar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Die strandfoto' s zijn eigenlijk wel OP-waardig hoor.
Ik denk eerder aan de hand van Maher.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aan de hand van Tonny en Jean-Paul natuurlijk.
Ja en dat haalde ik in het vorige topic aan. Tegen tegenstanders waartegen je gaat domineren dan is hij een goede speler, tegen gelijkwaardige en betere tegenstanders dan heb je niets aan hem.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind moet nu opeens in een totaal andere speelstijl spelen, en dan komen zijn beperkingen gewoon sneller aan het licht. Bij Ajax gaat hem dat veel beter af, omdat er daar een idee achter zit.
Dat mocht hij gisteren dan wel laten zien want behalve een goal en een goede pass was het 3x niks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan de hand van Maher.
Maar in de CL was hij bij Ajax ook nog een van de weinige die overeind bleef hoor. Dus dat is ook niet altijd waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dat haalde ik in het vorige topic aan. Tegen tegenstanders waartegen je gaat domineren dan is hij een goede speler, tegen gelijkwaardige en betere tegenstanders dan heb je niets aan hem.
Zag je met wie hij op het middenveld stond? Ik denk dat je met Vilhena-Clasie-Maher veel meer voetbal hebt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat mocht hij gisteren dan wel laten zien want behalve een goal en een goede pass was het 3x niks.
Tegen Real en Dortmund werd hij anders weggespeeld hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in de CL was hij bij Ajax ook nog een van de weinige die overeind bleef hoor. Dus dat is ook niet altijd waar.
Strootman zou ik eruit halen voor Clasie en dan van GInkel en Maher.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag je met wie hij op het middenveld stond? Ik denk dat je met Vilhena-Clasie-Maher veel meer voetbal hebt.
Meer de rest van het team. Hij bleef nog redelijk overeind.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen Real en Dortmund werd hij anders weggespeeld hoorManchester speelt zonder buitenspelers.
Strootman eruit ben ik altijd voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman zou ik eruit halen voor Clasie en dan van GInkel en Maher.
Duitsland was toch niet beter, dat is het erge, lag om te beginnen aan het systeemquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dat haalde ik in het vorige topic aan. Tegen tegenstanders waartegen je gaat domineren dan is hij een goede speler, tegen gelijkwaardige en betere tegenstanders dan heb je niets aan hem.
Eerste helft was het nog niet zo erg omdat Nederland beter speelde. Tweede helft was Duitsland beter en dan zie je echt zijn tekortkomingen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Duitsland was toch niet beter, dat is het erge, lag om te beginnen aan het systeem
Ja leuk, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman eruit ben ik altijd voor.
Hij is geen verdediger voor het man op man werk maar daarom moet je als coach zorgen dat je spelers niet in die situaties komen, zelfde geldt eigenlijk voor De Vrij en Indi, daar moet je mee vooruit verdedigen, met het terugloopvoetbal lijken ze net zo kwetsbaar als Marcelo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste helft was het nog niet zo erg omdat Nederland beter speelde. Tweede helft was Duitsland beter en dan zie je echt zijn tekortkomingen.
Achteruit lopen is bij een goede ploeg altijd slecht. De eerste helft werd er wel goed doorgedekt, tweede helft was het allemaal weg, de fout van de Vrij was de inleiding.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is geen verdediger voor het man op man werk maar daarom moet je als coach zorgen dat je spelers niet in die situaties komen, zelfde geldt eigenlijk voor De Vrij en Indi, daar moet je mee vooruit verdedigen, met het terugloopvoetbal lijken ze net zo kwetsbaar als Marcelo.
Dat Duitsland beter was in de 2e helft maakt ze nog geen goeie ploeg
Klopt maar dat ze daardoor helemaal de kluts kwijtraakten verbaasde me wel, maar daarom is deze ervaring goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achteruit lopen is bij een goede ploeg altijd slecht. De eerste helft werd er wel goed doorgedekt, tweede helft was het allemaal weg, de fout van de Vrij was de inleiding.
Dat denk ik ook niet dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Strootman eruit gaat neem ik een Cor Pot ava.
Gaat niet gebeuren dus.
De Louis van Gaal methode hè. En die heeft er nu zelf last van bij het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Het beste zou zijn om WC Pot te wisselen. Kan er helemaal niks van.
Overigens zegt dit resultaat weinig, zit weinig tot geen topmateriaal bij Oranje.
In het verleden haalden we niet eens de eindronde's bij EK's of WK's maar kwamen altijd wel de grootste talenten door. Sinds we zgn. resultaatvoetbal spelen en we om de prijzen meedoen bij jeugdtoernooien komt er alleen maar middelmaat door.
Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik heb Engeland wel heel erg overschat...
3-0 Nuquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:38 schreef Knaller het volgende:
Update!
2-0 Italië en Israel speelt met 10 man.
Wie ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:11 schreef Knaller het volgende:
Steve McClaren zei laatst dat Engeland wel even van Noorwegen zou winnen.
Clasie is de enige witte in z,on groepjequote:Op zondag 9 juni 2013 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
0:36 kabel
En natuurlijk is een staande ovatie voor de Stroot altijd terecht
Hij moet zelfs lachen
GGMM
waarom zoeken alle donkere spelers elkaar opquote:
Die is dat wel gewend in roffa.quote:Op zondag 9 juni 2013 01:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Clasie is de enige witte in z,on groepje![]()
Tegen de zwakste van de poule, dat zal wel lukkenquote:Op zondag 9 juni 2013 11:44 schreef Keukendrol het volgende:
Ik neem een Cor Pot ui wanneer Nederland wint vanavond.
Vanavond?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer Nederland wint, neem ik een Louis van Gaal UI.
Nou nee, niet op dat vlak iig en daar ben ik ook bepaald niet rouwig om.quote:
quote:Zabolotny; Chicherin, Burlak, Belyaev, Schennikov; Tsallagov, Dzagoev, Petrov, Shatov; Smolov, Yakovlev
Die namen!quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oranje zelfde opstelling als tegen Duitsland.
[..]
Is dat diezelfde Dzagoev die twee keer scoorde tegen Tsjechië?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja. En Smolov is die huurling van Feyenoord.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is dat diezelfde Dzagoev die twee keer scoorde tegen Tsjechië?
VIVA HOLLANDIAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAN IS PRIIIIMAAA
Dan hoop ik wel dat hij wat beter gaat spelen en minder gaat wijzen.quote:
Oké Willemquote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat hij wat beter gaat spelen en minder gaat wijzen.
Daar heb ik die seniele kerel niet voor nodig. Ik roep het al langerquote:
Die gast van At5.. die cor pot interviewt. Ze durven em zeker niet meer in beeld te brengenquote:
Jawel joh. Nederland tegen die Oostblokkers. En ze onderschatten ze natuurlijk. Gewoon verliezen dat Jong Oranje. Pot met zijn Strootman en Fer enzoquote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Donderstraal op joh!
Hij is niet goed bij z'n appel, die gozer.
Potquote:Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel joh. Nederland tegen die Oostblokkers. En ze onderschatten ze natuurlijk. Gewoon verliezen dat Jong Oranje. Pot met zijn Strootman en Fer enzo
Ja is gewoon een waardeloze coach. Maar die hele KNVB verneukt het. Met dat ze het toernooi perse willen winnen, terwijl het gewoon ervaring opdoen is.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pot![]()
Maakt zich meer zorgen over zijn haar dan dat ze winnen of verliezen
Weer die luukquote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt .quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is gewoon een waardeloze coach. Maar die hele KNVB verneukt het. Met dat ze het toernooi perse willen winnen, terwijl het gewoon ervaring opdoen is.
Ja ze willen het nu winnen met fysiek, terwijl ze over een paar jaar helemaal weggetikt worden door de technische spelers van andere landen. Eigenlijk moet er in heel Nederland een revolutie komen zoals bij Ajax. Veel meer op techniek gericht als op fysiek. Dit alles komt door het masterplan van Louis van 12 jaar terug.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt .
Vind het zorgwekkend dat ze nipt winnen van Duitsland 3
Louis verneukte vroeger de opleiding toen Cruijff weg was . Kwamen er opeens spelers als Wooter , Musampa en van den Bergh in het eerstequote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze willen het nu winnen met fysiek, terwijl ze over een paar jaar helemaal weggetikt worden door de technische spelers van andere landen. Eigenlijk moet er in heel Nederland een revolutie komen zoals bij Ajax. Veel meer op techniek gericht als op fysiek. Dit alles komt door het masterplan van Louis van 12 jaar terug.
zoveel waarheid.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is gewoon een waardeloze coach. Maar die hele KNVB verneukt het. Met dat ze het toernooi perse willen winnen, terwijl het gewoon ervaring opdoen is.
Dat hij beter is dan Luuk. Zeker wanneer Luuk weer zo kut speelt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft hij in die paar invalbeurten bij Ajax laten zien?
Ja en dat heeft hij daarna in heel Nederland gedaan. Gelukkig dat Ajax nu op de goede weg is. Maar dat gefocus op fysiek en teamwork is heel zonde. De basis moet gewoon weer teruggaan naar techniek. Een middenveld Strootman-van Ginkel-Fer is toch vreselijk. Allemaal fysiek sterke jongens, maar zonder goede techniek. Daar ga je het niet mee redden over een paar jaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Louis verneukte vroeger de opleiding toen Cruijff weg was . Kwamen er opeens spelers als Wooter , Musampa en van den Bergh in het eerste
Jawelquote:
Zo is het. Maar leg dat Louisje en WC Pot maar is uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze willen het nu winnen met fysiek, terwijl ze over een paar jaar helemaal weggetikt worden door de technische spelers van andere landen. Eigenlijk moet er in heel Nederland een revolutie komen zoals bij Ajax. Veel meer op techniek gericht als op fysiek. Dit alles komt door het masterplan van Louis van 12 jaar terug.
Dat hij prima kan voetballen. Bal vasthouden. Een actie maken om zijn eigen kansen te creëren.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Wat heeft hij in die paar invalbeurten bij Ajax laten zien?
Vroeger had je z,on jong oranje dat kampioen werd. We weten allemaal wat voor carriere Rigters, Babel, Drenthe en Kruiswijk hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dat heeft hij daarna in heel Nederland gedaan. Gelukkig dat Ajax nu op de goede weg is. Maar dat gefocus op fysiek en teamwork is heel zonde. De basis moet gewoon weer teruggaan naar techniek. Een middenveld Strootman-van Ginkel-Fer is toch vreselijk. Allemaal fysiek sterke jongens, maar zonder goede techniek. Daar ga je het niet mee redden over een paar jaar.
Dat gaat dus wel gebeuren. Daarom is het ook veel te overdreven die aandacht allemaal. Allemaal prestatiegericht. Het gaat om de echte EK's en WK's. Niet om die jeugd-EK's. Denk je dat die Duitsers en Spanjaarden daar wakker van liggen? Echt niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo is het. Maar leg dat Louisje en WC Pot maar is uit.
Winnen we weer een EK met spelers waar je over 5 jaar weinig meer van hoort, in de top althans.
Nicky Hofsquote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger had je z,on jong oranje dat kampioen werd. We weten allemaal wat voor carriere Rigters, Babel, Drenthe en Kruiswijk hebben
Bruins. Waterman.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nicky HofsVolgens mij heeft alleen Huntelaar het van die generatie redelijk gedaan.
Strootman is niet weg te krijgen uit de basisquote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Jong.Die gaat er ff twee inrammen. En dan Tonny natuurlijk nog eentje, als er een bruut speeltijd verdient, is hij het wel. Dwingt ie tegelijk ff een basisplaats af. Strootman.
Elke trainer zou Strootman erin zetten. Wat heb je tegen hem?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman is niet weg te krijgen uit de basisZe houden van fysieke middelmaat.
En de generatie Persie, Robben, Sneijder, VDV etc. haalde de eindtoernooien niet eens. Net als alle generaties daarvoor. Kwamen wel allemaal toppers uit. Na 2006 is er bijna niemand meer doorgekomen terwijl er wel prijzen werden gepakt met de jeugd.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger had je z,on jong oranje dat kampioen werd. We weten allemaal wat voor carriere Rigters, Babel, Drenthe en Kruiswijk hebben
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke trainer zou Strootman erin zetten. Wat heb je tegen hem?Je lijkt wel GGMM2
Geldwolven.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En de generatie Persie, Robben, Sneijder, VDV etc. haalde de eindtoernooien niet eens. Net als alle generaties daarvoor. Kwamen wel allemaal toppers uit. Na 2006 is er bijna niemand meer doorgekomen terwijl er wel prijzen werden gepakt met de jeugd.
boksquote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb Strootman net nog verdedigd in het Feyenoord topic
Dat ik hem oerlelijk vind betekent niet dat ik hem niet zou opstellen.
Het is gewoon pure middelmaat. Hij heeft geen actie, geen steekpass, geen techniek. Weet niet waar hij moet lopen. Is alleen fysiek sterk en werkt hard.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke trainer zou Strootman erin zetten. Wat heb je tegen hem?Je lijkt wel GGMM2
Kruiswijk is uit armoede maar gaan fietsen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze moeten weer op techniek trainen en niet op fysiekquote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En de generatie Persie, Robben, Sneijder, VDV etc. haalde de eindtoernooien niet eens. Net als alle generaties daarvoor. Kwamen wel allemaal toppers uit. Na 2006 is er bijna niemand meer doorgekomen terwijl er wel prijzen werden gepakt met de jeugd.
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure middelmaat. Hij heeft geen actie, geen steekpass, geen techniek.
Daarom moet Nederland eigenlijk een paar jaar ruk presteren op eindtoernooien dat de ogen ook bij de KNVB opengaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
middelmaat wil ik het niet noemen, meer flink overschat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is gewoon pure middelmaat. Hij heeft geen actie, geen steekpass, geen techniek. Weet niet waar hij moet lopen. Is alleen fysiek sterk en werkt hard.
Zie je, je kan geen tegenargumenten geven. Daarom ga je dit zeggen. Je weet wel dat ik gelijk heb.quote:
Ik kon je post niet eens serieus nemen, maargoed.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je, je kan geen tegenargumenten geven. Daarom ga je dit zeggen. Je weet wel dat ik gelijk heb.
Europees gezien is het gewoon middelmaat hoor. Hij is ook al 24.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
middelmaat wil ik het niet noemen, meer flink overschat.
Ach, gelukkig heeft Clasie daar op z'n minst evenveel last van.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
middelmaat wil ik het niet noemen, meer flink overschat.
Wel even het gas dichtgedraaidquote:
Nee omdat je fapt op Strootman omdat hij bij je cluppie speelt.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kon je post niet eens serieus nemen, maargoed.
Sovjetlied was vroeger beter jaquote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
Wat een zielig zooitje dat volsklied zo
23 toch? Ik zie in hem niet meer dan een bruikbare dienende speler voor een subtopper in een grote competitie. Everton ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees gezien is het gewoon middelmaat hoor. Hij is ook al 24.
Ja daarom fap ik ook op Wijnaldumquote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee omdat je fapt op Strootman omdat hij bij je cluppie speelt.
Ja dan kan hij het best. Maar hij wordt nu overal gezien als iemand die bij Barca mee kan. Terwijl hij in Nederland nog geen topper heeft beslist.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
23 toch? Ik zie in hem niet meer dan een bruikbare dienende speler voor een subtopper in een grote competitie. Everton ofzo.
Daar heb je wel gelijk in, ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
23 toch? Ik zie in hem niet meer dan een bruikbare dienende speler voor een subtopper in een grote competitie. Everton ofzo.
Je hebt altijd spelers die je niet aanstaan. En hij werkt wel hard enzo dus dan lijkt het heel wat. Maar Strootman is echt niet zo veel hoor.quote:
BMI zingt voor twee!quote:
Ow, daar ben ik het ook met je eens hoor. Die jongen is nog lang niet klaar voor het buitenland.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan kan hij het best. Maar hij wordt nu overal gezien als iemand die bij Barca mee kan. Terwijl hij in Nederland nog geen topper heeft beslist.
We spreken elkaar wel over een paar jaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt altijd spelers die je niet aanstaan. En hij werkt wel hard enzo dus dan lijkt het heel wat. Maar Strootman is echt niet zo veel hoor.
Ach in België kan hij wel mee. Niet overdrijven.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik het ook met je eens hoor. Die jongen is nog lang niet klaar voor het buitenland.
Is goed man.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We spreken elkaar wel over een paar jaar.
Het Italiaanse volkslied leent zich er ook meer voor om uit volle borst mee te zingen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef schurkurk het volgende:
Italianen zingen met trots uit volle borst hun volkslied
Dit lijkt eerder een begrafenis...
Zelfs het stadion van telstar zou halfleeg zitten.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Speel dan gewoon in een kleiner stadion.
Of halfvol, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs het stadion van telstar zou halfleeg zitten.
Leo Beenhakkerquote:Op zondag 9 juni 2013 18:00 schreef ValHallen het volgende:
SmolovIn Rotterdam genieten ze nu nog na van zijn fantastische spel.
Tippen aan Chun Soo Lee zal niemand lukken.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:00 schreef ValHallen het volgende:
SmolovIn Rotterdam genieten ze nu nog na van zijn fantastische spel.
Ik zal het in overweging nemenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou je voortaan gewoon 'doelpunt' willen zeggen?
Alvast bedankt
Sierd de Vos zegt ook Golazo, het is dus een prima woord.quote:
Bedankt, nu stop ik er zeker meequote:Op zondag 9 juni 2013 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sierd de Vos zegt ook Golazo, het is dus een prima woord.
1 schaamhaar van je moequote:
Clasie erin dus. Liever Tonny nog, maar Corretje ziet geen talent.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:05 schreef Chase_Utley het volgende:
In balbezit zie je nu al dat de middenvelders zich nauwelijks aanbieden.
Dat is gek.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Clasie erin dus. Liever Tonny nog, maar Corretje ziet geen talent.
xDquote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef TheSolution het volgende:
Weet je wat de volledige naam van Cor Pot is ?
Willem Cornelis hahahaha WC POT![]()
![]()
![]()
XD
![]()
![]()
HAHAHAHAHquote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
XD
![]()
![]()
Cornelius ("Cor") Gert Aldrik Potquote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
XD
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
XD
![]()
![]()
idd, goede goal was dat tegen Duitsland.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Je kan aan de kwaliteiten van Wijnaldum zien waar hij zijn loonstrookje opeist.
Wat een schijtnaam.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:07 schreef TheSolution het volgende:
![]()
![]()
XD
![]()
![]()
Ja, die waren zeer fervelend.quote:
Dat is hij ook. De Nederlandse justin bieberquote:Op zondag 9 juni 2013 18:09 schreef TheSolution het volgende:
Die Van Ginkel lijkt ook wel op de moderne Justin Bieber (met kuif) zeg
Als mensen dat toch gaan doen word ik echt boos, godferdomme.quote:
Is toch geen verrassing. Alleen Maher wil in de bal komen en die staat op 10.quote:
Goedemorgen pikquote:Op zondag 9 juni 2013 18:09 schreef TheSolution het volgende:
Die Van Ginkel lijkt ook wel op de moderne Justin Bieber (met kuif) zeg
*Van Rhijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
Backs moeten meer opkomen. Van Ginkel stond bij het begin van de aanval op de plek van Van Rijhn.
Nee, die zit zich op de bank te ferbijten.quote:
Van Ginkel moet sowieso meer naar voren spelen. Ik zou Fer of Clasie preFereren.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Is toch geen verrassing. Alleen Maher wil in de bal komen en die staat op 10.
Backs opkomen heeft veel meer nut bij de punt naar achteren, omdat je dan altijd driehoekjes kan vormen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
Backs moeten meer opkomen. Van Ginkel stond bij het begin van de aanval op de plek van Van Rijhn.
Dat stadium zijn we al fer voorbijquote:
Probeert er ook eentje grappig te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:12 schreef Strani het volgende:
Heeft Van Basten nou al gescoord? Gewoon de bal aan Muhren geven, die slingert 'm wel voor.
quote:Op zondag 9 juni 2013 18:12 schreef Strani het volgende:
Heeft Van Basten nou al gescoord? Gewoon de bal aan Muhren geven, die slingert 'm wel voor.
clasie punt naar achteren en dan Maher met Strootman of Van Ginkel als halfspelers.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Van Ginkel moet sowieso meer naar voren spelen. Ik zou Fer of Clasie preFereren.
Oke.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:12 schreef Strani het volgende:
Het is zondag hè, de lat hoeft niet zo hoog te liggen collega.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Probeert er ook eentje grappig te doen.
Welke middenvelder heb jij er graag in?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is ook gewoon een kutaanval wat er staat en het drietal middenvelders vult elkaar ook niet lekker aan.
Dat dacht ik ook, tot ik me besefte dat Hoesen dan in zijn plaats komt. Laat de Jong maar staan.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:13 schreef Kopsterk het volgende:
De Jong mag er van mij nu al uit. De tering.
geen.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoeveel dispensatiespelers mogen ze meenemen?
Ik zou Fer of Clasie erinzetten voor Strootman of Van Ginkel.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke middenvelder heb jij er graag in?
ja dat maakt niet uit. Als je aan het begin van de kwalificatie maar geen 22 was.quote:
FerFelend.quote:
Goh, feyenoorders.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou Fer of Clasie erinzetten voor Strootman of Van Ginkel.
Fer is geen Feyenoorder.quote:
Ik ben het met hem eens wat betreft Clasie, ben ik nu ook een Feyenoorder?quote:
En Fer.quote:
Hij wordt steward.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:19 schreef TLC het volgende:
Moet van Ginkel in Londen een heel seizoen een tribunestoeletje bezet houden of zo ?
Selena Gomezquote:
Vreemd dat die geselecteerd is ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En wie verpest alles weer? Juist!
Wijnaldum.
Er is niks beters daar.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd dat die geselecteerd is ja.
Ik zag eerde dit seizoen zelfs een post dat Wijnaldum in het echte Nederlandse elftal zou moeten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |