In 2016 of 2018 jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus in 2017, of wanneer dat volgende toernooi ook moge wezen, worden we kampioen.
Een 6 is wel erg genereus voor Blind. Een back moet in eerste instantie verdedigen en dat liet hij wel erg na. Voor de rest kan ik mij er wel in vinden al is een 6,5 voor Maher ook aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het stuk over De Jong is vrij lachwekkend.
Blind moet nu opeens in een totaal andere speelstijl spelen, en dan komen zijn beperkingen gewoon sneller aan het licht. Bij Ajax gaat hem dat veel beter af, omdat er daar een idee achter zit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een 6 is wel erg genereus voor Blind. Een back moet in eerste instantie verdedigen en dat liet hij wel erg na. Voor de rest kan ik mij er wel in vinden al is een 6,5 voor Maher ook aan de hoge kant.
Die tweede foto doet raar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef Kper_Norci het volgende:
Die strandfoto' s zijn eigenlijk wel OP-waardig hoor.
Ik denk eerder aan de hand van Maher.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aan de hand van Tonny en Jean-Paul natuurlijk.
Ja en dat haalde ik in het vorige topic aan. Tegen tegenstanders waartegen je gaat domineren dan is hij een goede speler, tegen gelijkwaardige en betere tegenstanders dan heb je niets aan hem.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blind moet nu opeens in een totaal andere speelstijl spelen, en dan komen zijn beperkingen gewoon sneller aan het licht. Bij Ajax gaat hem dat veel beter af, omdat er daar een idee achter zit.
Dat mocht hij gisteren dan wel laten zien want behalve een goal en een goede pass was het 3x niks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan de hand van Maher.
Maar in de CL was hij bij Ajax ook nog een van de weinige die overeind bleef hoor. Dus dat is ook niet altijd waar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dat haalde ik in het vorige topic aan. Tegen tegenstanders waartegen je gaat domineren dan is hij een goede speler, tegen gelijkwaardige en betere tegenstanders dan heb je niets aan hem.
Zag je met wie hij op het middenveld stond? Ik denk dat je met Vilhena-Clasie-Maher veel meer voetbal hebt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat mocht hij gisteren dan wel laten zien want behalve een goal en een goede pass was het 3x niks.
Tegen Real en Dortmund werd hij anders weggespeeld hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in de CL was hij bij Ajax ook nog een van de weinige die overeind bleef hoor. Dus dat is ook niet altijd waar.
Strootman zou ik eruit halen voor Clasie en dan van GInkel en Maher.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag je met wie hij op het middenveld stond? Ik denk dat je met Vilhena-Clasie-Maher veel meer voetbal hebt.
Meer de rest van het team. Hij bleef nog redelijk overeind.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen Real en Dortmund werd hij anders weggespeeld hoorManchester speelt zonder buitenspelers.
Strootman eruit ben ik altijd voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Strootman zou ik eruit halen voor Clasie en dan van GInkel en Maher.
Duitsland was toch niet beter, dat is het erge, lag om te beginnen aan het systeemquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en dat haalde ik in het vorige topic aan. Tegen tegenstanders waartegen je gaat domineren dan is hij een goede speler, tegen gelijkwaardige en betere tegenstanders dan heb je niets aan hem.
Eerste helft was het nog niet zo erg omdat Nederland beter speelde. Tweede helft was Duitsland beter en dan zie je echt zijn tekortkomingen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Duitsland was toch niet beter, dat is het erge, lag om te beginnen aan het systeem
Ja leuk, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman eruit ben ik altijd voor.
Hij is geen verdediger voor het man op man werk maar daarom moet je als coach zorgen dat je spelers niet in die situaties komen, zelfde geldt eigenlijk voor De Vrij en Indi, daar moet je mee vooruit verdedigen, met het terugloopvoetbal lijken ze net zo kwetsbaar als Marcelo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerste helft was het nog niet zo erg omdat Nederland beter speelde. Tweede helft was Duitsland beter en dan zie je echt zijn tekortkomingen.
Achteruit lopen is bij een goede ploeg altijd slecht. De eerste helft werd er wel goed doorgedekt, tweede helft was het allemaal weg, de fout van de Vrij was de inleiding.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is geen verdediger voor het man op man werk maar daarom moet je als coach zorgen dat je spelers niet in die situaties komen, zelfde geldt eigenlijk voor De Vrij en Indi, daar moet je mee vooruit verdedigen, met het terugloopvoetbal lijken ze net zo kwetsbaar als Marcelo.
Dat Duitsland beter was in de 2e helft maakt ze nog geen goeie ploeg
Klopt maar dat ze daardoor helemaal de kluts kwijtraakten verbaasde me wel, maar daarom is deze ervaring goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achteruit lopen is bij een goede ploeg altijd slecht. De eerste helft werd er wel goed doorgedekt, tweede helft was het allemaal weg, de fout van de Vrij was de inleiding.
Dat denk ik ook niet dat dat gaat gebeurenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Strootman eruit gaat neem ik een Cor Pot ava.
Gaat niet gebeuren dus.
De Louis van Gaal methode hč. En die heeft er nu zelf last van bij het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef Pedroso het volgende:
Het beste zou zijn om WC Pot te wisselen. Kan er helemaal niks van.
Overigens zegt dit resultaat weinig, zit weinig tot geen topmateriaal bij Oranje.
In het verleden haalden we niet eens de eindronde's bij EK's of WK's maar kwamen altijd wel de grootste talenten door. Sinds we zgn. resultaatvoetbal spelen en we om de prijzen meedoen bij jeugdtoernooien komt er alleen maar middelmaat door.
Even goede vrienden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik heb Engeland wel heel erg overschat...
3-0 Nuquote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:38 schreef Knaller het volgende:
Update!
2-0 Italië en Israel speelt met 10 man.
Wie ?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:11 schreef Knaller het volgende:
Steve McClaren zei laatst dat Engeland wel even van Noorwegen zou winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |