Duurde t zo lang?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Je hebt mazzel dat ik goed ben opgevoed. Een topickaap lag op de loer.
En die 'hufter' of 'hufteres' zal wel een van de modjes geweest zijn.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
En die 'hufter' of 'hufteres' zal wel een van de modjes geweest zijn.
6.000 niet 60.000!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]60000 op één show.
Jeetje het meest extreme wat mij overkomen was tijdens een vakantie van 4 weken 13 filmrolletjes van 36 opnamen vol.
Lotus heb ik niet gezien vandaag, en Cobra volgens mij ook niet..quote:
U is ook modquote:
Cobra was zo'n post of 20 terug nog alive and kicking.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Lotus heb ik niet gezien vandaag, en Cobra volgens mij ook niet..
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.quote:
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad hadquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.
Dat is standaard hier. Het is een sport.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.
Pas maar op, ze hangt je aan de elektriciteits- kabelsquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad had?
Ik hou het op een leuke hobby, kom op, soms moet ik er een halve dag, of zelfs een hele op wachten, en als het dan niet lukt.. dan is de teleurstelling grootquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad had?
Zozo, jij houd van de Portugese aanpakquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..], als ik de lapo heb, open ik gewoon netjes. Ik pak die zelden bewust. Als ik de lapo wíl hebben omdat ik een goede TT of OP heb, dan vraag ik daar gewoon om. En dan krijg ik die meestal gewoon, zelfs als ik niet de lapo ben
Ik heb het niet zo op Portugal, denk dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, jij houd van de Portugese aanpak
Dat was het toch alleen maar als Sammie of BB de lapo paktequote:
Of Jaijaiquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was het toch alleen maar als Sammie of BB de lapo pakte
Die heb ik toen ik 13 was al gezienquote:
nopequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Wasmachinu het volgende:
Jaijai heb je dat dametje ondertussen al gefixt?
En je bent nu 15, toe maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die heb ik toen ik 13 was al gezien
O wacht, dat kan niet.. 14 dan![]()
Ik zie d'r niet meerquote:
Ja, de jeugd wordt op steeds jongere leeftijd wijzerquote:
Jonguh, ga een keer met d'r uit en spray wat Acqua Di Gio, werkt als een magneetquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik zie d'r niet meer![]()
wil haar niet gaan stalken ofzo
Hoe wil ik contact opnemuh dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jonguh, ga een keer met d'r uit en spray wat Acqua Di Gio, werkt als een magneet
Nee man, ken d'r helemaal niet, wel naam, we lachten alleen beetje naar elkaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ken je d'r goed? Op school veel praten enzo? Dan gewoon opbellen, anders FB e.d.
Nooit mee gepraat? Gewoon aanspreken op WhatsApp o.i.d., als ze je niet wilt merk je 't snel genoegquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nee man, ken d'r helemaal niet, wel naam, we lachten alleen beetje naar elkaar
Ik ga het via FB proberen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nooit mee gepraat? Gewoon aanspreken op WhatsApp o.i.d., als ze je niet wilt merk je 't snel genoeg
"word" en correctquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wordt oud, PUB bestaat niet meer, is denk ik nu JNG geworden.
Duhquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik ga het via FB proberen.
Maar ik vraag me af waarom ik het hier vertel, wedden dat ik dadelijk finaal in de zeik genomen word
Neuh, heb in R49 ook iedereen op de hoogte gehoudenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik ga het via FB proberen.
Maar ik vraag me af waarom ik het hier vertel, wedden dat ik dadelijk finaal in de zeik genomen word
R49?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, heb in R49 ook iedereen op de hoogte gehouden
Heb je mazzel, ik zat nog in dat topic ONZ / [Radio 49] #3747 Up the shut fuck you willquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef jaijai2 het volgende:
linkje? kan ik het nalezen, altijd wel lachen
Pff, ik zoek 't wel opquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef jaijai2 het volgende:
linkje? kan ik het nalezen, altijd wel lachen
Ja, alleen dat gebeuren is al 100 topics terug ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik zat nog in dat topic ONZ / [Radio 49] #3747 Up the shut fuck you will
Zie mijn editquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, alleen dat gebeuren is al 100 topics terug ofzo
12 mei moet je zijn vriend, slaap lekkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:21 schreef jaijai2 het volgende:
Ik begin in slaap te vallen![]()
Lees het morgen wel
Groeten..
Kan helpen met ''iets anders'' bedoel je..quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Vraag of je dr kan helpen met leren, gegarandeerd succes, ( bij mij dan )
Ik zal je vertellen dat er niet veel is "geleerd"quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kan helpen met ''iets anders'' bedoel je.. [ afbeelding ]
alsjeblieft, vanaf daarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:21 schreef jaijai2 het volgende:
Ik begin in slaap te vallen![]()
Lees het morgen wel
Groeten..
Je bent niet gekquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
@Wasmachinu ben ik nu gek of zijn de huidige marinedagen = de oude vlootdagen?
Het zou ook raar zijn om het vlootdagen te noemen als de Mariniers er een rol in spelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:31 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Je bent niet gek
Edit: voor de volledigheid ff opgezocht, vanaf 2008 zijn het de marinedagen.
Waarom?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het zou ook raar zijn om het vlootdagen te noemen als de Mariniers er een rol in spelen
Nou, er zit nogal een verschil tussen "de vloot" en het KMarns. Beide zijn van de KM dus dan is het wel logischerquote:
Klopt zeker, alleen denk dat mensen met vloot snel denken aan de complete marine, dus het hele onderdeel. Volgens mij zijn vanaf de marinedagen de marineluchtvaartdienst en de mariniers een actievere rol in de demo's gaan spelen, maar pin me er niet op vast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, er zit nogal een verschil tussen "de vloot" en het KMarns. Beide zijn van de KM dus dan is het wel logischer
Te veel Breezers op?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Erasmo het volgende:
Die mariniers zijn gwwoon eens stelletjje xeikerds
Abond enzo
Negat!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Erasmo het volgende:
Abond enzo
Als ik aan vloot denk denk ik gelijk aan schepen, ik zou dan vroeger ook hebben gedacht dat we materieel van de schepen te zien kregen en voor de rest niks bijzonders.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Klopt zeker, alleen denk dat mensen met vloot snel denken aan de complete marine, dus het hele onderdeel. Volgens mij zijn vanaf de marinedagen de marineluchtvaartdienst en de mariniers een actievere rol in de demo's gaan spelen, maar pin me er niet op vast.
Ahum, ik ben in het verleden regelmatig naar de vlootdagen (lees < 2000) geweest, en toen speelden MLD en Marns wel degelijk ook al een actieve rol.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Klopt zeker, alleen denk dat mensen met vloot snel denken aan de complete marine, dus het hele onderdeel. Volgens mij zijn vanaf de marinedagen de marineluchtvaartdienst en de mariniers een actievere rol in de demo's gaan spelen, maar pin me er niet op vast.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Erasmo het volgende:
Abond enzo
Kan ik niet over oordelen, was toen nog jong.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik ben in het verleden regelmatig naar de vlootdagen (lees < 2000) geweest, en toen speelden MLD en Marns wel degelijk ook al een actieve rol.
Maar toen bestond er denk ik ook geen onduidelijkheid over dat het onderdeel was van de marine?
Nu ja, ik kan mij van de vlootdagen nog een dagje herinneren dat we met een marine schip van Den Helder naar Texel voeren om een bezoek te brengen aan de Kooy. Foto's nemen mocht niet, want marine, ik moest nogal hard lachen want stuurboord vertrok de veer naar Texel en wat zie ik daar, fotoschietende toeristenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:13 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, was toen nog jong.
Ik ben sinds de USA niet meer bij de vlootdagen geweest maar in de jaren '90 was het echt zien, je kon meevaren op marineschepen, en blauwe hap meeetenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik aan vloot denk denk ik gelijk aan schepen, ik zou dan vroeger ook hebben gedacht dat we materieel van de schepen te zien kregen en voor de rest niks bijzonders.
Als ik weer met 30KG een parcours mag rennen vind ik 't bestquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben sinds de USA niet meer bij de vlootdagen geweest maar in de jaren '90 was het echt zien, je kon meevaren op marineschepen, en blauwe hap meeeten
Maar in het licht van alle bezuinigingen![]()
Joehoequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Oh hallo, lebber lebber lebber''
Ahum, net mijn laptoptas op de weegschaal gezet, zonder flesje water en lunch 49 kg. Daar loop ik meestal de grootste deel van de route naar mijn werk meequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik weer met 30KG een parcours mag rennen vind ik 't best
Ik gok dat jouw geheugen je even in de steek laat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu ja, ik kan mij van de vlootdagen nog een dagje herinneren dat we met een marine schip van Den Helder naar Texel voeren om een bezoek te brengen aan de Kooy. Foto's nemen mocht niet, want marine, ik moest nogal hard lachen want stuurboord vertrok de veer naar Texel en wat zie ik daar, fotoschietende toeristen
Dit geloof ik dus nooitquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, net mijn laptoptas op de weegschaal gezet, zonder flesje water en lunch 49 kg. Daar loop ik meestal de grootste deel van de route naar mijn werk meeIk pik soms een paar haltes de bus.
quote:
Lol whutquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, net mijn laptoptas op de weegschaal gezet, zonder flesje water en lunch 49 kg. Daar loop ik meestal de grootste deel van de route naar mijn werk meeIk pik soms een paar haltes de bus.
Uh, ja, je hebt gelijk de Kooy is Den Helder. Waar bracht dat marine schip ons toen wel heenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat jouw geheugen je even in de steek laat.
"oudt"quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ja, je hebt gelijk de Kooy is Den Helder. Waar bracht dat marine schip ons toen wel heenDen Burg geloof ik en toen terug.
Ik wordt oudt en vergeetachtig
Ahum, ja, dat puntje is ook wel erg klein op de weegschaal. Wil je nog niet weten hoe zwaar dat woog drie jaar terug toen ik zelfs allle overbodige zooi eruit geflikkerd had en nog geen stap vooruit kon zettenquote:
Anders trap ik nu wat kleding en een slaapzak in mijn Rugzak en ga die kant op om te smeken voor training tipsquote:
He, de oudt was een bewuste typoquote:
MM BP't ons eruitquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:34 schreef m.k het volgende:
[..]
Anders trap ik nu wat kleding en een slaapzak in mijn Rugzak en ga die kant op om te smeken voor training tips
Wat de neuk heb je een tas van gewapend beton met keien erin ofzo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ja, dat puntje is ook wel erg klein op de weegschaal. Wil je nog niet weten hoe zwaar dat woog drie jaar terug toen ik zelfs allle overbodige zooi eruit geflikkerd had en nog geen stap vooruit kon zetten
Echt niet hoorquote:
In de jaren '80 kon je inderdaad mee op schepen die de haven uitgingen en dan overstaken naar Texel en weer terug.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ja, je hebt gelijk de Kooy is Den Helder. Waar bracht dat marine schip ons toen wel heenDen Burg geloof ik en toen terug.
Ik wordt oudt en vergeetachtig
Dank je, ik dacht al weer dat ik gek aan het worden was. Ik zal echt in mijn negatieven archief moeten zoeken met welk schip ik toen meegevaren heb. Ik heb mij braaf aan boord géén foto's gehouden. Viel mij toen gewoon op dat de veerboot naar Texel toeristen had die wél foto's maakten toen wij wegvoeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In de jaren '80 kon je inderdaad mee op schepen die de haven uitgingen en dan overstaken naar Texel en weer terug.
quote:
Ahum, 1. dat gewicht kan ik niet liften,quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb je gevonden
[ afbeelding ]
"omvang" hehe.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, 1. dat gewicht kan ik niet liften,
Ahum. 2. Ik heb wel wat omvang maar niet zoveel
Terug lezen jonguh, 4.9 KG, en toch woog dat als 30 kg lood 3 jaar terugquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"omvang" hehe.
Moet je dat wijf eens zien als ze op 15% zit![]()
Maar dat van dagelijks 50KG was een grapje toch?
Lezen mogoooollllquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"omvang" hehe.
Moet je dat wijf eens zien als ze op 15% zit![]()
Maar dat van dagelijks 50KG was een grapje toch?
Ach, het selectief lezen op fora is de moderne variant van oost-indisch doof zijnquote:
Droeftoeter, multi-tasken simpel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben met andere dingen bezig ja, concentratie is ver te zoeken
je wilt op 10 per uur lopen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
En trouwens MM BP't niemand eruit op dit moment, is al blij dat ze de 4,7 km naar haar werk kan wandelen Dat ik hoop dat binnen een half jaar ook binnen een half uur te kunnen bereiken heb ik mijn internist maar niet verteld
Altijd mijn doel geweestquote:
Ga je nou autoritair doen terwijl je net een systeem met een nieuw mobo en CPU wou opstarten met de oude installatie?quote:
Want?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
welteruste, ik mag nog tot 0400 opblijven
Moet een opdracht nog voor morgenochtend voor een bedrijf inleveren, duurt nog wel ff dus word een lange nachtquote:
Ik heb alleen verlichte WASD als een proquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Sam, waar kop je zo'n peppie toetsenbord met toetsenverlichting, ik kan niks zien
Ik ben geen gamertquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:35 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb alleen verlichte WASD als een pro
Dan doe je een lampje aan. Over het algemeen zijn backlicht tobo's geen geld waard.quote:
"Met je pak!"quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:38 schreef Thaboel het volgende:
Ola! Nou godverdomme wat zijn 'pakken' toch hinderlijke mensen!
Makelaars beurs @ rai. Gelijk 2000 man op het terrein: YO BARRRRRMAN DOE MIJ EEENSCH 4 PILSJES. BOK OP VENT HET IS BIER! Kijken ze je boos aanquote:
Ik denk niet dat het goed afloopt als ik daar achter de bar zou staanquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Makelaars beurs @ rai. Gelijk 2000 man op het terrein: YO BARRRRRMAN DOE MIJ EEENSCH 4 PILSJES. BOK OP VENT HET IS BIER! Kijken ze je boos aan![]()
@Sammie: Petlz taktika plus swa!
Zolang ze dikke fooien geven zal ik niet al te bot doen hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het goed afloopt als ik daar achter de bar zou staan
Sprak de IWAB..quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:33 schreef jitzzzze het volgende:
College? Ik dacht dat jij alles al wist
Komt door die klapjosti's als Erwin die inhoudelijk niets toe te voegen hebben en dan maar als een aandachtshoer gedragen door elke ochtend in dezelfde routine te posten.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komt door die klapjosti's als Erwin die inhoudelijk niets toe te voegen hebben en dan maar als een aandachtshoer gedragen door elke ochtend in dezelfde routine te posten.
Ritselaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, weer 2 vrijvervoersbewijzen binnengekregen. Heb er 4 nu
Ach, krijg je nog een bakkie van mequote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:30 schreef BredeBroeder het volgende:
Whaha, m'n tante heeft een nieuwe kad "Simba"![]()
[ afbeelding ]
Weet helaaa niet wat het gleufdier in de koelkast heeft staanquote:
Und?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:40 schreef Harde_Mepper het volgende:
Check die tattoo bij die luchtdebieler.
Doe het dan meteen goed en pak een Fennek of een CVquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:34 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand toevallig een laro mist..
Want die hebben de mariniers ook in de bewapening...quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed en pak een Fennek of een CV
Had niet gezien dat het mariniers waren. Zit mobiel en de zon schijnt fakking hard in mn ogen. En dan nog: dan pak je toch een paar verkennersquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Want die hebben de mariniers ook in de bewapening...
De enige club met de Laro...quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had niet gezien dat het mariniers waren. Zit mobiel en de zon schijnt fakking hard in mn ogen. En dan nog: dan pak je toch een paar verkenners?
Ja, Robert Donkers...quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:30 schreef jaijai2 het volgende:
Op mijn basisschool werkte een vrouw die getrouwd was met een militair, die kwam 1 keer per jaar met een Patria XA-188 GVV langs.
De beste man is helaas tijdens een patrouille voor het Task Force Uruzgan om het leven gekomen, hij reed volgens mij ook in de Patria en kantelde, hij raakte bekneld tussen volgens mij een riviertje en het voertuig, trieste tijd geweest toen.
Volgens mij heette hij Robert.
Haha dat is bij de Heemlanden. Best wel baas.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:34 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Als iemand toevallig een laro mist..
Wat heb je tegen straten opper?quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
De enige club met de Laro...!
En nee, dan pak je niet een paar verkenners... De enige zandzakken die in de straat mogen komen zijn die voor hoog water.
Kan je toch aan de kentekenplaat al zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had niet gezien dat het mariniers waren. Zit mobiel en de zon schijnt fakking hard in mn ogen. En dan nog: dan pak je toch een paar verkenners?
Grappige zinquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat heb je tegen straten opper?
Je hebt gelijk, was ff wat minder aan 't opletten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kan je toch aan de kentekenplaat al zien.
Inderdaad een nadenkertje :pquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Grappige zin... Nadenkertje voor de meesten denk ik.
Opperen is stenen aangeven bij het straten, dat wordt gedaan door de opperman/ opper.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, want ik snap zelf geeneens wat je bedoelt
Ah, duidelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opperen is stenen aangeven bij het straten, dat wordt gedaan door de opperman/ opper.
Die kleine baretten is modequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Toekomstig luchtmobielert?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat mochten wij toen helemaal niet hebben, zichtbaar op lichaam. Idem andere lichaamsversierselen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:40 schreef Harde_Mepper het volgende:
Check die tattoo bij die luchtdebieler.
Niet over je oren trekken...quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Noorloos baret maat 60 (grootste maat dacht ik?) binnengekomen: zit fucking krap. Wat nu.
Kapper....quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik krijg hem amper op m'n hoofd
Ga ik ook doen, maar ik ben bang dat dat niet heel veel gaat helpen. Gvd, ik wil die klotebaret kunnen dragenquote:
Omdat je weet: Noorloos baret is peppier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:26 schreef Thaboel het volgende:
Waarom voldoet de baret van de baas niet meneer de geardo?
Engels modelquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat je weet: Noorloos baret is peppier.
Is dit geen mooi mesje? http://www.noorloos-se.co(...)D-Mark-I-Type-E.htmlquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat je weet: Noorloos baret is peppier.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is dit geen mooi mesje? http://www.noorloos-se.co(...)D-Mark-I-Type-E.html
Gewoon een degelijke multitool. Heb je meer aan dan zo een duur mesje waar je verder niks mee kanquote:
Je wilt iemand steken met je multitool?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon een degelijke multitool. Heb je meer aan dan zo een duur mesje waar je verder niks mee kan
pffff, zeg broekie, neem het nu maar van me aan. Je hebt je bajonet om iemand mee te steken als dat nodog nocht zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je wilt iemand steken met je multitool?
Ik hoef sowieso geen mes of wat dan ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
pffff, zeg broekie, neem het nu maar van me aan. Je hebt je bajonet om iemand mee te steken als dat nodog nocht zijn.
Na nu maar voor een multitool ipv een zakmesje.
IWAB.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je wilt iemand steken met je multitool?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:40 schreef Thaboel het volgende:
Goeie leatherman aan je riem en je bent klaar.
PSU mesjequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb nu al een tijdje een 'normaal' zakmes en dat bevalt me uitstekend. Gewoon een goed mes en meer heb je niet nodig.
Standaard aansteker op zak, en anders met je tandjes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
ik mis alleen een opener![]()
Of gewoon met een 2e biertjequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Standaard aansteker op zak, en anders met je tandjes.
linksonder bij de platte schroevendraaier... Lamme takquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
links onderin, balzakquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
Dat idd ook nog jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
linksonder bij de platte schroevendraaier... Lamme tak
Die kurkentrekker is idd belangrijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, deze:
[ afbeelding ]
Semi gekarteld 12cm lemmet. Met inklapbeveiliging.
O daar komt het al.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Gewoon een standaard hakmes mee [ afbeelding ] zo in de zak
Hij ligt vooral erg lekker in de hand en ik gebruikt toch alleen maar dat mes. En zo groot is ie niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die kurkentrekker is idd belangrijk
Dat was het PSU mesje ook, En hoe veel mensen zich wel niet de eerste keer in de fikken stokenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij ligt vooral erg lekker in de hand en ik gebruikt toch alleen maar dat mes. En zo groot is ie niet.
Dat klopt ja, totdat je er onkruid mee ging wieden tussen de stoeptegels. Toen was het rap gedaan met de scherptequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was het PSU mesje ook, En hoe veel mensen zich wel niet de eerste keer in de fikken stoken![]()
Ding was vlijmscherp
whehehehe. Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klopt ja, totdat je er onkruid mee ging wieden tussen de stoeptegels. Toen was het rap gedaan met de scherpte
Wij hadden deze!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:58 schreef hoogvlieger het volgende:
Gebruik gewoon de Victorinox van de baas en die doet het prima. Zo nu en dan ff wat wapenolie er tussen kwakken om hem soepel te houden.
Meh lijkt me kut!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:00 schreef hoogvlieger het volgende:
is nu deze [ afbeelding ]
prima scherp ding
Haha ja dat spul. Heb altijd gewoon een spork bij me. Veel praktischer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Meh lijkt me kut!!
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
@AchJa!! Reeds de nieuwe "Landmacht" gelezen?
Noorloos tha best jeweetz....quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Maareh even zonder gekkigheid, die Noorloos baret is geen 60 cm. Hij is eerder ergens tussen de 54 en 58 cm. Dat ze kleiner uitvielen wist ik, maar zo klein...
Dat, echte bazen weten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:40 schreef Thaboel het volgende:
Goeie leatherman aan je riem en je bent klaar.
Qftquote:
Een blikje cola.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Zeg Jitzzze/Erasmo/Wasmachinu
zeg een wat erin zit [ afbeelding ] Dan weet ik of het de moeite is om 0800 er te zijn
Gelul over mascottes maar zelf grasdiesels in de bewapening hebben...quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:53 schreef hoogvlieger het volgende:
bericht over perdje: http://www.defensie.nl/ac(...)dieren_weer_van_stal
Vervelend dat ik een bericht van 2 pagina's terug quote, maar dit!quote:
Is dat een opener?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vervelend dat ik een bericht van 2 pagina's terug quote, maar dit!![]()
![]()
![]()
Het is diegene naast het vergrootglas stom dier
voertuig in een leeg landschap... En een ghuilliesuit eronder... Valt niet op joh.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:57 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vervelend dat ik een bericht van 2 pagina's terug quote, maar dit!![]()
![]()
![]()
Het is diegene naast het vergrootglas stom dier
Is toch van een of ander game?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voertuig in een leeg landschap... En een ghuilliesuit eronder... Valt niet op joh.
Hou jij het maar bij draaidoppen en blikbierquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Is dat een opener?Heb ze nog nooit zo gezien
Die starbottle van Heineken is trouwens niet te zuipenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hou jij het maar bij draaidoppen en blikbier
Heineken als ik tap is het ook veeeeeeeeel beterquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die starbottle van Heineken is trouwens niet te zuipenHeineken tap smaakte leek wel zoooveel beter
Ik kom wel een keer naar die tent van je, ben benieuwd of het smaaktquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heineken als ik tap is het ook veeeeeeeeel beter
Jah weet ik, was gewoon ff ter poseringquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
voertuig in een leeg landschap... En een ghuilliesuit eronder... Valt niet op joh.
Die hebben we toch al?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij wilt opeens een eigen staat?
Lachenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Nibb-it het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Hou me innig vastquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Nibb-it het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Operationele inzetbaarheid vs ceremonieel geneuzel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelul over mascottes maar zelf grasdiesels in de bewapening hebben...
Houd me vast Rave. Doe het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Operationele inzetbaarheid vs ceremonieel geneuzel.
Alleen door Nibb-it, omdat hij zo'n tere ziel heeft en mij zo veel liefde geeft, en door Rave, omdat er niks de mannenliefde die uit Rave's sterke omhelzing voortkomt kan overtreffen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je houd wel van vastgehouden worden door mannen hè?
Als je een ergere vorm van homoseksualiteit had zat jij erinquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alleen door Nibb-it, omdat hij zo'n tere ziel heeft en mij zo veel liefde geeft, en door Rave, omdat er niks de mannenliefde die uit Rave's sterke omhelzing voortkomt kan overtreffen.
* MaryMouse Zakdoekje aan Nibb-it geeft zodat hij zijn traantjes kan drogenquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik durf tenminste mijn mannenliefde emoties te openbaren! BB, intolerante homohater! [ afbeelding ]
Je had dorstquote:
Ow, je wilde baggerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |