Duurde t zo lang?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Je hebt mazzel dat ik goed ben opgevoed. Een topickaap lag op de loer.
En die 'hufter' of 'hufteres' zal wel een van de modjes geweest zijn.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
En die 'hufter' of 'hufteres' zal wel een van de modjes geweest zijn.
6.000 niet 60.000!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]60000 op één show.
Jeetje het meest extreme wat mij overkomen was tijdens een vakantie van 4 weken 13 filmrolletjes van 36 opnamen vol.
Lotus heb ik niet gezien vandaag, en Cobra volgens mij ook niet..quote:
U is ook modquote:
Cobra was zo'n post of 20 terug nog alive and kicking.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Lotus heb ik niet gezien vandaag, en Cobra volgens mij ook niet..
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.quote:
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad hadquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.
Dat is standaard hier. Het is een sport.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.
Pas maar op, ze hangt je aan de elektriciteits- kabelsquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad had?
Ik hou het op een leuke hobby, kom op, soms moet ik er een halve dag, of zelfs een hele op wachten, en als het dan niet lukt.. dan is de teleurstelling grootquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad had?
Zozo, jij houd van de Portugese aanpakquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..], als ik de lapo heb, open ik gewoon netjes. Ik pak die zelden bewust. Als ik de lapo wíl hebben omdat ik een goede TT of OP heb, dan vraag ik daar gewoon om. En dan krijg ik die meestal gewoon, zelfs als ik niet de lapo ben
Ik heb het niet zo op Portugal, denk dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, jij houd van de Portugese aanpak
Dat was het toch alleen maar als Sammie of BB de lapo paktequote:
Of Jaijaiquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was het toch alleen maar als Sammie of BB de lapo pakte
Die heb ik toen ik 13 was al gezienquote:
nopequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Wasmachinu het volgende:
Jaijai heb je dat dametje ondertussen al gefixt?
En je bent nu 15, toe maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die heb ik toen ik 13 was al gezien
O wacht, dat kan niet.. 14 dan![]()
Ik zie d'r niet meerquote:
Ja, de jeugd wordt op steeds jongere leeftijd wijzerquote:
Jonguh, ga een keer met d'r uit en spray wat Acqua Di Gio, werkt als een magneetquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik zie d'r niet meer![]()
wil haar niet gaan stalken ofzo
Hoe wil ik contact opnemuh dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jonguh, ga een keer met d'r uit en spray wat Acqua Di Gio, werkt als een magneet
Nee man, ken d'r helemaal niet, wel naam, we lachten alleen beetje naar elkaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ken je d'r goed? Op school veel praten enzo? Dan gewoon opbellen, anders FB e.d.
Nooit mee gepraat? Gewoon aanspreken op WhatsApp o.i.d., als ze je niet wilt merk je 't snel genoegquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Nee man, ken d'r helemaal niet, wel naam, we lachten alleen beetje naar elkaar
Ik ga het via FB proberen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nooit mee gepraat? Gewoon aanspreken op WhatsApp o.i.d., als ze je niet wilt merk je 't snel genoeg
"word" en correctquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik wordt oud, PUB bestaat niet meer, is denk ik nu JNG geworden.
Duhquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik ga het via FB proberen.
Maar ik vraag me af waarom ik het hier vertel, wedden dat ik dadelijk finaal in de zeik genomen word
Neuh, heb in R49 ook iedereen op de hoogte gehoudenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik ga het via FB proberen.
Maar ik vraag me af waarom ik het hier vertel, wedden dat ik dadelijk finaal in de zeik genomen word
R49?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Neuh, heb in R49 ook iedereen op de hoogte gehouden
Heb je mazzel, ik zat nog in dat topic ONZ / [Radio 49] #3747 Up the shut fuck you willquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef jaijai2 het volgende:
linkje? kan ik het nalezen, altijd wel lachen
Pff, ik zoek 't wel opquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef jaijai2 het volgende:
linkje? kan ik het nalezen, altijd wel lachen
Ja, alleen dat gebeuren is al 100 topics terug ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ik zat nog in dat topic ONZ / [Radio 49] #3747 Up the shut fuck you will
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |