Duurde t zo lang?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Je hebt mazzel dat ik goed ben opgevoed. Een topickaap lag op de loer.
En die 'hufter' of 'hufteres' zal wel een van de modjes geweest zijn.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
En die 'hufter' of 'hufteres' zal wel een van de modjes geweest zijn.
6.000 niet 60.000!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]60000 op één show.
Jeetje het meest extreme wat mij overkomen was tijdens een vakantie van 4 weken 13 filmrolletjes van 36 opnamen vol.
Lotus heb ik niet gezien vandaag, en Cobra volgens mij ook niet..quote:
U is ook modquote:
Cobra was zo'n post of 20 terug nog alive and kicking.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Lotus heb ik niet gezien vandaag, en Cobra volgens mij ook niet..
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.quote:
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad hadquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.
Dat is standaard hier. Het is een sport.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en ik ben niet zo gek op topichunters.
Pas maar op, ze hangt je aan de elektriciteits- kabelsquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad had?
Ik hou het op een leuke hobby, kom op, soms moet ik er een halve dag, of zelfs een hele op wachten, en als het dan niet lukt.. dan is de teleurstelling grootquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ikke wel, maar zeg je dat omdat je m zelf graag gehad had?
Zozo, jij houd van de Portugese aanpakquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..], als ik de lapo heb, open ik gewoon netjes. Ik pak die zelden bewust. Als ik de lapo wíl hebben omdat ik een goede TT of OP heb, dan vraag ik daar gewoon om. En dan krijg ik die meestal gewoon, zelfs als ik niet de lapo ben
Ik heb het niet zo op Portugal, denk dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, jij houd van de Portugese aanpak
Dat was het toch alleen maar als Sammie of BB de lapo paktequote:
Of Jaijaiquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was het toch alleen maar als Sammie of BB de lapo pakte
Die heb ik toen ik 13 was al gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |