quote:Jong Oranje: doek valt voor Bruma, Willems en Hoesen
Bondscoach Cor Pot geeft vandaag zijn definitieve, 23-koppige selectie van Jong Oranje prijs voor het EK in Israël (5-18 juni). Zeventien namen worden geschrapt. Veel van de spelers die afvallen, zagen het slechte nieuws aankomen. Jeffrey Bruma (HSV), Jetro Willems (PSV) en Danny Hoesen (Ajax) zijn de grootste slachtoffers van het schrapwerk in Zeist.
Kelvin Leerdam is de opvallendste naam in de selectie van Jong Oranje. © anp.
Bondscoach Cor Pot liet met zijn selectiebeleid voor het EK in Israël de laatste maanden al keer op keer stevig in zijn kaarten kijken. En dus is het aanwijzen van de afvallers hier en daar zelfs een abc'tje. Jeffrey Bruma en Jetro Willems zijn vandaag de meest prominente slachtoffers van de schifting, meldt het AD.
Bruma, nadrukkelijk in beeld bij PSV en FC Twente, kwam bij Hamburger SV de laatste weken niet meer in actie. In de moordende concurrentiestrijd met talent Mike van der Hoorn van FC Utrecht, die er in Zeist sowieso erg goed op staat, is dat hem opgebroken.
Jetro Willems was de afgelopen zomer bij het EK in Polen en Oekraïne nog basisspeler in het Nederlands elftal. Een jaar later is hij in de pikorde bij Jong Oranje gezakt tot nummer drie achter vaste waarde Daley Blind en groeibriljant Patrick van Aanholt. De laatste, speler van Vitesse, leek lang niet meer voor te komen in de plannen van Pot. Maar de laatste maanden slaagde hij er toch in zich terug te knokken in de selectie van Jong Oranje.
Dat Pot twee spelers die al A-interlands speelden, vandaag zomaar schrapt geeft aan dat hij volop keuze heeft. De Rotterdammer kondigde onlangs al aan maandag in Doorwerth de voorbereiding te beginnen met de definitieve 23-koppige selectie; vandaag komt daar Lerin Duarte van Heracles bij als uitzondering. Pot geeft hem na enkele weken blessureleed nog de kans zich bij de selectie te voegen. Pot ontneemt daarmee de rest van de voorselectie de ultieme kans om zich bij trainingen én de oefeninterland tegen Jong Australië (vrijdag, 18.30 uur in Emmen) alsnog in de kijker te spelen. Dat is niet alleen voor Bruma en Willems pijnlijk, maar zal vooral voor de voorhoede grote gevolgen hebben.
De basisspelers in de frontlinie staan al lang vast. Luuk de Jong is de eerste spits, Georginio Wijnaldum weet al maanden dat hij als rechterspits zal fungeren en Ola John heeft bij Benfica zo goed gepresteerd dat hij als linkerspits aan het eerste EK-duel met Duitsland op 6 juni zal beginnen.
Vanwege het blessureleed van eerst Luciano Narsingh (PSV) en later Feyenoorder Jean-Paul Boëtius kregen minder gerenommeerde namen de kans ook een ticket voor Israël te verdienen. Yanic Wildschut leek op weg om als tweede linkerspits mee te gaan, maar de snelle buitenspeler moet bij VVV genoegen nemen met een bijrol. Memphis Depay (PSV) heeft met een sterk competitieslot plotseling weer sterke kaarten in handen. Net als Florian Jozefzoon, die bij RKC in maart, april en mei een knappe eindsprint inzette. Die opleving is in Zeist niet onopgemerkt gebleven.
De kans is groot dat de voormalige Ajacied in de pikorde Rajiv Van la Parra (Heerenveen) achter zich heeft gelaten. Die halfbroer van Wijnaldum zal hoogstwaarschijnlijk vandaag dus slecht nieuws krijgen.
Meest opvallende naam in de selectie zal die van Kelvin Leerdam zijn. De speler van Feyenoord begon op 28 oktober 2012 voor de laatste keer als basisspeler aan een duel in de eredivisie. De verdediger viel vorige maand zes minuten in tegen Vitesse. Toch zal de KNVB hem meenemen naar Tel Aviv, omdat achter Ajacied Ricardo van Rhijn simpelweg geen andere geschikte rechtsback zich heeft aangediend.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik had niet eens door dat het afgekeurd was...
De reden weet niemand.
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
Nou heb ik voor 12.95 dat ek maandje gekocht bij eredivisie live, maar nou verschijnt dat niet voor op m'n samsung tvWat is dat voor ongein, als ik daar een losse wedstrijd koop kan dat wel...hufters.
Het was geen 100% strafschop. Het was moeilijk om te zien, helemaal voor een scheidsrechter.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef Cara het volgende:
Hoe kan je dat nou zeggen Rijswijk? 100% strafschop
Het is geen darten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Knaller het volgende:
Laaaa Michael van Gerwen..... Laaaa Michael van Gerwen!
natuurlijk hiero http://eredivisielive.nl/live/wedstrijd/1760992/quote:
Eredivisie Live.quote:
Nederland 1quote:
Vorige keer kocht een enkele wedstrijd bij eredivisielive, online streampje, die was vanaf de eredivisielive app op m'n samsung ook te benaderen. Nu heb ik een maand lang de wedstrijden van het ek -u21 gekocht, die verschijnen niet bij m'n samsung tv app.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Aparte beslissing van de scheids.
dan kijk je toch via de pc.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vorige keer kocht een enkele wedstrijd bij eredivisielive, online streampje, die was vanaf de eredivisielive app op m'n samsung ook te benaderen. Nu heb ik een maand lang de wedstrijden van het ek -u21 gekocht, die verschijnen niet bij m'n samsung tv app.
ik zou zeggen doe je beklag http://eredivisielive.nl/contact/quote:
Martins Indi gaat het doen, helemaal in z'n eentje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:10 schreef Syntix het volgende:
Van Rhijn, Blind en Hoesen gaan het doen vanaaf![]()
en mss een beetje Maher.
Ben ik niet met je eens, niet dat ik Wijnaldum zo geweldig vind maar De Jong kan wel een balletje vast houden en dat is voor Wijnaldum juist gunstig, voorzetten moeten van de backs komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:54 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Met Wijnaldum rechtsvoor heb je niks aan De Jong in de spits. Hebben we geen rechtsvoor die een voorzet kan geven?
We hebben een ijzersterk middenveld (kijk eens wat er op de bank zit) en een behoorlijk ervaren verdediging. Ben zelf uiteraard geen fan van Wijnaldum maar ik verwacht wel dat met dit elftal de doelpunten vanzelf wel komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat wij wel erg overhaast zeggen dat we het beste team hebben of iig de halve finale moeten halen? Alsof we zomaar ff van Spanje/Duitsland winnen, omdat ze geen A-internationals mee hebben en wat minder bekende namen hebbenMet die redenatie zouden ze meteen slechter zijn dan onze A-internationals
Dan nog, wat zegt het dat we A-internationals mee hebben? We zijn een klein land, oftewel het is makkelijker om bij ons A-international te worden dan in Spanje/Duitsland/Rusland. Vooral als je bekijkt wat de grote namen zijn die daar A-international zijn. Een Xavi/Iniesta speel je er niet zomaar uit, dus ben je geen A-international. Ben je dan meteen slechter dan Nederlandse A-internationals...lijkt mij niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:57 schreef Cara het volgende:
[..]
We hebben een ijzersterk middenveld (kijk eens wat er op de bank zit) en een behoorlijk ervaren verdediging. Ben zelf uiteraard geen fan van Wijnaldum maar ik verwacht wel dat met dit elftal de doelpunten vanzelf wel komen.
Ik kijk niet naar het feit dat sommige spelers A-international zijn, maar naar of het goede voetballers zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan nog, wat zegt het dat we A-internationals mee hebben? We zijn een klein land, oftewel het is makkelijker om bij ons A-international te worden dan in Spanje/Duitsland/Rusland. Vooral als je bekijkt wat de grote namen zijn die daar A-international zijn. Een Xavi/Iniesta speel je er niet zomaar uit, dus ben je geen A-international. Ben je dan meteen slechter dan Nederlandse A-internationals...lijkt mij niet.
Het wordt vechten met Duitsland om de 2e plaats. We mogen van geluk spreken dat spelers als Gotze, Reus en Draxler niet meespelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat wij wel erg overhaast zeggen dat we het beste team hebben of iig de halve finale moeten halen? Alsof we zomaar ff van Spanje/Duitsland winnen, omdat ze geen A-internationals mee hebben en wat minder bekende namen hebbenMet die redenatie zouden ze meteen slechter zijn dan onze A-internationals
Wij hebben Brunoquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het wordt vechten met Duitsland om de 2e plaats. We mogen van geluk spreken dat spelers als Gotze, Reus en Draxler niet meespelen.
Spanje heeft een hele goede selectie en gaan we nooit winnen. Rodrigo, Thiago, Morata zijn echt klasbakken.
En toch topscorer van PSV. Hopelijk heeft hij een goed toernooi, dan scoort hij minimaal 10xquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:59 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wijnaldum heeft echt een kutseizoen achter de rug en laat altijd weten dat hij niet rechtsvoor wil spelen. Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten.
Maher-Clasie-van Ginkel ja. Prima middenveld. Die Strootman heeft niks in de basis te zoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten met Clasie en Van Ginkel gaan spelen. Zijn beide betere spelers dan Strootman.
Strootman is aanvoerder, die zal er niet zo snel uitvliegen ondanks zijn nogal matige seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher-Clasie-van Ginkel ja. Prima middenveld. Die Strootman heeft niks in de basis te zoeken.
Ja dat hebben ze ook maar besloten ja, nu is het te laat. Ik had hem niet eens meegenomen als ik in Cor Pot zijn schoenen stond.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Strootman is aanvoerder, die zal er niet zo snel uitvliegen ondanks zijn nogal matige seizoen.
Ik wel, maar Cor Pot is sowieso een waardeloze trainer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ook maar besloten ja, nu is het te laat. Ik had hem niet eens meegenomen als ik in Cor Pot zijn schoenen stond.
Ja daar hoef je niet te veel van te verwachten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel, maar Cor Pot is sowieso een waardeloze trainer.
Strootman had een dramatische tweede seizoenshelft net zoals heel PSV eerste helft van het seizoen speelde hij echt heel goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Strootman is aanvoerder, die zal er niet zo snel uitvliegen ondanks zijn nogal matige seizoen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:21 schreef Dos37 het volgende:
Alle wedstrijden op Eredivisie Live (dus ook Jong Oranje). Maar Oranje komt ook op SBS6.
Thanksquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:12 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nederland wedstrijden op sbs6. De rest op eredivisielive.
Clasie kan beter bij onder 16 gaan spelen gezien zijn lengte.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher-Clasie-van Ginkel ja. Prima middenveld. Die Strootman heeft niks in de basis te zoeken.
Ja, net als Messi en Xavi xDquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Clasie kan beter bij onder 16 gaan spelen gezien zijn lengte.
Ik had het liever met Clasie gezien en eigenlijk Strootman wissel, vooral vanwege het voetbal van achteruit, dit is wel prettiger voor Maher maar dan moet hij wel ballen krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zij kunnen hun gebrek aan lengte compenseren met voetbalkwaliteiten.
Nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zij kunnen hun gebrek aan lengte compenseren met voetbalkwaliteiten.
Die Spanjolen verstijven van angst als ze tegenover Strootman & co in de spelerstunnel staan.quote:
Deze man weet hetquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die Spanjolen verstijven van angst als ze tegenover Strootman & co in de spelerstunnel staan.
Dan vragen ze aan Strootman ''bij wie speel je'' en dan lachen ze hem uitquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die Spanjolen verstijven van angst als ze tegenover Strootman & co in de spelerstunnel staan.
Denk (en hoop) van Ginkel voor Clasie. Rest klopt wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:23 schreef Stiggie het volgende:
Moet te doen zijn vanavond toch. Kent iemand spelers uit het duitse team?
[ afbeelding ]
Bij de bookies krijg je 2.9 voor NL en 2.35 voor Duitsland. Mss dat ik een tientje voor de lol ga inzetten op NL
Martins Indi laat ze daarintegen weer huilen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan vragen ze aan Strootman ''bij wie speel je'' en dan lachen ze hem uit
Toch Clasie in de basis?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:23 schreef Stiggie het volgende:
Moet te doen zijn vanavond toch
[ afbeelding ]
Bij de bookies krijg je 2.9 voor NL en 2.35 voor Duitsland. Mss dat ik een tientje voor de lol ga inzetten op NL
Volland, Holtby , Leno , allemaal grote talentenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:23 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Woensdag 05 Juni 2013 22:40quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:25 schreef Stiggie het volgende:
Vermoedelijke opstelling neem ik aan. Vond hem hier namelijk http://www.voetbalonline.(...)nje---Jong-Duitsland en is er op woensdag al neergezet.
Maar kent iemand spelers van de Duitsers of die een beetje ok zijn?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zijn op zich ok al hadden sommige wel een foute opa.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:25 schreef Stiggie het volgende:
Vermoedelijke opstelling neem ik aan. Vond hem hier namelijk http://www.voetbalonline.(...)nje---Jong-Duitsland en is er op woensdag al neergezet.
Maar kent iemand spelers van de Duitsers of die een beetje ok zijn?
Draxler, Gundogan, Gotze, Reusquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:28 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ze zijn op zich ok al hadden sommige wel een foute opa.
Ahum, don't menzion ze war.![]()
Nee maar uiteraard een goed team al zijn er een paar big guns niet meegegaan.
Had wel wat lastiger geworden als ze Draxler, Gündogan etc erbij hadden gehad.
Alle bookies verwachten dat Duitsland gaat winnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:32 schreef Stiggie het volgende:
Dus eigenlijk krijg je belachelijk veel voor NL dus met 2.9 tegenover 2.35 voor duitsland
Je kent Holtby toch wel van Tottenham? En Sobiech en Moritz zeggen mij ook wel iets ergens ver weg even googlen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:23 schreef Stiggie het volgende:
[ afbeelding ]
Moritz is toch Schalleke ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Je kent Holtby toch wel van Tottenham? En Sobiech en Moritz zeggen mij ook wel iets ergens ver weg even googlen.
En dan vraagt Stroot: "Bij wie zit jij op de bank?"quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet die eens vragen aan de Gea of Iscoquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En dan vraagt Stroot: "Bij wie zit jij op de bank?"
Nederland gaat die Spanjaarden gewoon klaren.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
En dan vraagt Stroot: "Ik ben (reserve) aanvoerder bij PSV en Oranje, en waar zit jij op de bank?"
Ja maar waar is Götze, die mag meedoen maar is kennelijk nog geblesseerd of niet mee gedaan in de kwalificatie?quote:
En dan bijna 0-1quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
De Russen stellen aanvallend weinig voor.
Nog geblesseerd denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar waar is Götze, die mag meedoen maar is kennelijk nog geblesseerd of niet mee gedaan in de kwalificatie?
''Vind maar eens een betere rechtsback'', dacht ik dat de reden was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:43 schreef Nober het volgende:
Op basis waarvan is Leerdam geselecteerd? Heeft zijn manager Pot wat geld geschonken zodat Leerdam zich in de kijker kan spelen?
Spanje is beter, Rusland heeft Dzagoev en van Duitsers kan je niet winnen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar Jong Oranje moet toch gewoon kampioen worden daar. De hele verdediging van het echte Oranje staat daar en ongeveer heel het middenveld. En het zal ook niet lang duren voordat Zoet geselecteerd wordt als die zo door gaat. Alleen voorin is het in vergelijking met de rest van het team wat minder, maar als je het met andere landen vergelijkt is het nog steeds prima.
Tegen de Duitsers hoef je alleen in de 90e minuut te verdedigen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje is beter, Rusland heeft Dzagoev en van Duitsers kan je niet winnen.
Italië vond ik gisteren ook wel aardig spelen, al is dat Engeland gewoon om te huilen zo slechtquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Spanje is beter, Rusland heeft Dzagoev en van Duitsers kan je niet winnen.
Van Ginkelquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:02 schreef FLuris het volgende:
.... Grrrrr nog steeds geen opstelling. Ben benieuwd. Clasie of van Ginkel.
Opeens een nieuwe aanvoeder is ook een aparte keuze.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat die spelers ook bij het echte oranje spelen zegt helaas meer over het gebrek aan kwaliteit bij dat echte oranje. Die spelers zouden namelijk bij het echte Duitsland of Spanje nog helemaal niet aan spelen toe zijn gekomen. Hun talenten zijn niet minder talentvol ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar Jong Oranje moet toch gewoon kampioen worden daar. De hele verdediging van het echte Oranje staat daar en ongeveer heel het middenveld. En het zal ook niet lang duren voordat Zoet geselecteerd wordt als die zo door gaat. Alleen voorin is het in vergelijking met de rest van het team wat minder, maar als je het met andere landen vergelijkt is het nog steeds prima.
BMI ga je toch niet verkachten op links?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opeens een nieuwe aanvoeder is ook een aparte keuze.
Ik had Bmi links gezet en Nuytink naast de Vrij.
Ben benieuwd of hij Clasie uberhaupt gaat gebruiken als de rest fit blijft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
Al kan Clasie de rust goed gebruiken.
dat je in het echte oranje hebt gespeeld wilt niet zeggen dat je per definitie beter bent. Het zegt meer dat het Nederlands elftal aan het minderen is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jawel kan die prima en dan kan je aanvoerder ook gewoon spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
BMI ga je toch niet verkachten op links?
Dan kan je beter Blind op LB zetten en BMI op de bank. Zet BMI centraal neer of helemaal niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel kan die prima en dan kan je aanvoerder ook gewoon spelen.
Hoe dan ook geforceert iemand de leider maken zo als nu gebeurt gaat denk ik niet goedkomen.
quote:
Het favoriete team van Bossie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Spanje is niet onaardig naar wij dachten.
twitter:bolajerman twitterde op donderdag 06-06-2013 om 19:14:02#Jerman (vs Belanda): Leno - Jantschke, Thesker, Ginter, Sorg - Rudy, Rode - Mlapa, Holtby, Herrmann - Lasogga. #U21Euro #NEDGER reageer retweet
Ik ken alleen Holtbyquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:bolajerman twitterde op donderdag 06-06-2013 om 19:14:02#Jerman (vs Belanda): Leno - Jantschke, Thesker, Ginter, Sorg - Rudy, Rode - Mlapa, Holtby, Herrmann - Lasogga. #U21Euro #NEDGER reageer retweet
Ik vind die Herrmann wel een aardige speler, kan weleens gaan uitblinken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heeft die afgelopen jaar nog een beetje goed gespeeld? Dat seizoen hiervoor toen BMG ook 4e eindigde volgde ik de Sportschau wat meer, toen was hij samen met Reus echt geweldig op de flanken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:16 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Ik vind die Herrmann wel een aardige speler, kan weleens gaan uitblinken.
Ja, heeft dit seizoen aardig gepresteerd, ondanks dat BMG eigenlijk een stuk minder was. Maar hij is ook al wat ouder, 22, en al een paar seizoenen achter z'n kiezen. Verwacht wel dat hij op dit podium kan uitblinken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heeft die afgelopen jaar nog een beetje goed gespeeld? Dat seizoen hiervoor toen BMG ook 4e eindigde volgde ik de Sportschau wat meer, toen was hij samen met Reus echt geweldig op de flanken.
Spanjaarden blijven toch meestal wel zo rond de 1.75m?quote:
Ohhh man maar ze kunnen ballen he. Formidabel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:23 schreef Knaller het volgende:
[..]
Spanjaarden blijven toch meestal wel zo rond de 1.75m?![]()
Hee wil je soms een koek?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ohhh man maar ze kunnen ballen he. Formidabel.
Voor zover betrouwbaar is.twitter:jonboy79 twitterde op donderdag 06-06-2013 om 19:30:10Holland U21 team v Germany: Zoet; Van Rhijn, De Vrij, Martins Indi, Blind; Van Ginkel, Strootman, Maher; Wijnaldum, De Jong, John. #u21euro reageer retweet
Zal wel nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat de scouts van Feijenoord zitten op te letten.
Die hebben Singh al.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat de scouts van Feijenoord zitten op te letten.
Het klopt helemaal, bevestiging is binnen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor zover betrouwbaar is.twitter:jonboy79 twitterde op donderdag 06-06-2013 om 19:30:10Holland U21 team v Germany: Zoet; Van Rhijn, De Vrij, Martins Indi, Blind; Van Ginkel, Strootman, Maher; Wijnaldum, De Jong, John. #u21euro reageer retweet
twitter:VosdeMos twitterde op donderdag 06-06-2013 om 19:38:14HollandU21 team v Germany: Zoet; Van Rhijn, De Vrij, Martins Indi, Blind; Van Ginkel, Strootman, Maher; Wijnaldum, De Jong, John. #u21euro reageer retweet
3 PSV'ers, niks mis mee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het klopt helemaal, bevestiging is binnen:twitter:VosdeMos twitterde op donderdag 06-06-2013 om 19:38:14HollandU21 team v Germany: Zoet; Van Rhijn, De Vrij, Martins Indi, Blind; Van Ginkel, Strootman, Maher; Wijnaldum, De Jong, John. #u21euro reageer retweet
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het klopt helemaal, bevestiging is binnen:twitter:VosdeMos twitterde op donderdag 06-06-2013 om 19:38:14HollandU21 team v Germany: Zoet; Van Rhijn, De Vrij, Martins Indi, Blind; Van Ginkel, Strootman, Maher; Wijnaldum, De Jong, John. #u21euro reageer retweet
Beste jeugd van NLquote:
Ik denk trouwens dat je Kees Jansma bij Alphense boys filmpje sneller de 1000 gaat halen dan Smeets.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mlapaquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je Kees Jansma bij Alphense boys filmpje sneller de 1000 gaat halen dan Smeets.
Nederland is een smakeloos land.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ja, en ik vind het zelf mijn slechtste filmpje.
nederland gaat er gewoon met 3-0 af ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
Nu moet je wel van Duitsland winnen, verlies is einde EK
Wel mooie kopgoal.quote:
Jeugdspelertjes dus vast voor een prikkie op te halen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:53 schreef elCholo het volgende:
Leuke voetballertjes voor Feyenoord die Isco en Thiago
Dan noemen wij ze meteen eigen jeugdquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:54 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jeugdspelertjes dus vast voor een prikkie op te halen.
Presenteren is een vak. Dat kan niet iedereen... "Welkom dames en heren bij alwéér een aflevering van Jong Oranje!"quote:
Ik herken hem bijna niet zonder zijn hipster bril.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:00 schreef Knaller het volgende:
Ronald ziet er goed uit, geen gekke hipsterbril en zelfs een slag in het haar.
De botox dokter is in elk geval een professional.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is het voorhoofd van Ronald strak.
Dat is geen primetime he.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Was Hansie er niet net ook met zijn funny movies?
Funny videosquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Was Hansie er niet net ook met zijn funny movies?
Presenteerde daar zojuist nog "Funny Videos" in!quote:
Het ziet er wel netjes uit moet ik zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De botox dokter is in elk geval een professional.
SBS en ELquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:04 schreef Knalerwtje het volgende:
Wordt dit nog ergens uitgezonden trouwens?
Ze leggen uit wat voetbal is?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet te ingewikkeld te maken voor het SBS publiek
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom scheert Ronald zich niet? Johannes?
De reporter van EL zei dat het uitverkocht was.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Jezus wat triest. Daar zitten minder mensen dan bij VVV - Roda JC.
Het is uitverkocht vanavondquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Tis uitverkocht hoor, althans dat roepen ze. Zal wel niet, want de stadions zitten altijd traditioneel leeg, behalve in 2007 hier. Zat er best nog wel aardig wat volk, Messi.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
Heeft leren interviewen door fragmenten van Hansie te kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
Die journalist wil wel erg graag in beeld
Een goedkope Sierdkloon.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
2005quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tis uitverkocht hoor, althans dat roepen ze. Zal wel niet, want de stadions zitten altijd traditioneel leeg, behalve in 2007 hier. Zat er best nog wel aardig wat volk, Messi.
Hij heeft er het hoofd niet voor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
die laat zich niet door een cameraman uit beeld snijden.quote:
2005. Heb toen best wat wedstrijdjes in het stadion gezeten oa de finalequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tis uitverkocht hoor, althans dat roepen ze. Zal wel niet, want de stadions zitten altijd traditioneel leeg, behalve in 2007 hier. Zat er best nog wel aardig wat volk, Messi.
en Sierdquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft leren interviewen door fragmenten van Hansie te kijken.
Messi was toegelaten bij het EK onder 21?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)tbal_onder_21_-_2007
Is dat al zo lang geledenquote:
Sierd weet hoe je in beeld moet komen, als de geïnterviewde begint te praten gaat hij helemaal tegen hem aan staan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die laat zich niet door een cameraman uit beeld snijden.
Bovendien heet Suarez er die nacht wakker van gelegen.
Spanjaard.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen Messi nog Europeaan was. Gouden tijden.
Zal wel Italiaan zijn volgens DAM.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Messi was toegelaten bij het EK onder 21?
VOC mentaliteit!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Niks erop tegen hoor, maar waarom zijn er zoveel donkere spelers bij Oranje? Kunnen die gewoon feller voetballen ofzo?
Die gaan vaker op vakantie naar warme landen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Niks erop tegen hoor, maar waarom zijn er zoveel donkere spelers bij Oranje? Kunnen die gewoon feller voetballen ofzo?
Jah godverdomme.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Spanje deed niet mee aan het EK onder 21 in 2007
Heb je nog die topspeler gezien die nog naam heeft gemaakt bij de Graafschapquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Israel - Portugal was ik in de altijd stralende Euroborg
Israelquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef Paxcon het volgende:
Israel - Portugal was ik in de altijd stralende Euroborg
Arafat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog die topspeler gezien die nog naam heeft gemaakt bij de Graafschap
Donkere spelers zijn over 't algemeen sterker, sneller etc. Ook leven ze meer op straat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Ben nogwat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je nog die topspeler gezien die nog naam heeft gemaakt bij de Graafschap
1985 wil zijn discussie terug.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |