Ben ik niet met je eens, niet dat ik Wijnaldum zo geweldig vind maar De Jong kan wel een balletje vast houden en dat is voor Wijnaldum juist gunstig, voorzetten moeten van de backs komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:54 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Met Wijnaldum rechtsvoor heb je niks aan De Jong in de spits. Hebben we geen rechtsvoor die een voorzet kan geven?
We hebben een ijzersterk middenveld (kijk eens wat er op de bank zit) en een behoorlijk ervaren verdediging. Ben zelf uiteraard geen fan van Wijnaldum maar ik verwacht wel dat met dit elftal de doelpunten vanzelf wel komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat wij wel erg overhaast zeggen dat we het beste team hebben of iig de halve finale moeten halen? Alsof we zomaar ff van Spanje/Duitsland winnen, omdat ze geen A-internationals mee hebben en wat minder bekende namen hebbenMet die redenatie zouden ze meteen slechter zijn dan onze A-internationals
Dan nog, wat zegt het dat we A-internationals mee hebben? We zijn een klein land, oftewel het is makkelijker om bij ons A-international te worden dan in Spanje/Duitsland/Rusland. Vooral als je bekijkt wat de grote namen zijn die daar A-international zijn. Een Xavi/Iniesta speel je er niet zomaar uit, dus ben je geen A-international. Ben je dan meteen slechter dan Nederlandse A-internationals...lijkt mij niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:57 schreef Cara het volgende:
[..]
We hebben een ijzersterk middenveld (kijk eens wat er op de bank zit) en een behoorlijk ervaren verdediging. Ben zelf uiteraard geen fan van Wijnaldum maar ik verwacht wel dat met dit elftal de doelpunten vanzelf wel komen.
Ik kijk niet naar het feit dat sommige spelers A-international zijn, maar naar of het goede voetballers zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan nog, wat zegt het dat we A-internationals mee hebben? We zijn een klein land, oftewel het is makkelijker om bij ons A-international te worden dan in Spanje/Duitsland/Rusland. Vooral als je bekijkt wat de grote namen zijn die daar A-international zijn. Een Xavi/Iniesta speel je er niet zomaar uit, dus ben je geen A-international. Ben je dan meteen slechter dan Nederlandse A-internationals...lijkt mij niet.
Het wordt vechten met Duitsland om de 2e plaats. We mogen van geluk spreken dat spelers als Gotze, Reus en Draxler niet meespelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat wij wel erg overhaast zeggen dat we het beste team hebben of iig de halve finale moeten halen? Alsof we zomaar ff van Spanje/Duitsland winnen, omdat ze geen A-internationals mee hebben en wat minder bekende namen hebbenMet die redenatie zouden ze meteen slechter zijn dan onze A-internationals
Wij hebben Brunoquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het wordt vechten met Duitsland om de 2e plaats. We mogen van geluk spreken dat spelers als Gotze, Reus en Draxler niet meespelen.
Spanje heeft een hele goede selectie en gaan we nooit winnen. Rodrigo, Thiago, Morata zijn echt klasbakken.
En toch topscorer van PSV. Hopelijk heeft hij een goed toernooi, dan scoort hij minimaal 10xquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:59 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Wijnaldum heeft echt een kutseizoen achter de rug en laat altijd weten dat hij niet rechtsvoor wil spelen. Laat hem dan maar lekker op de tribune zitten.
Maher-Clasie-van Ginkel ja. Prima middenveld. Die Strootman heeft niks in de basis te zoeken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten met Clasie en Van Ginkel gaan spelen. Zijn beide betere spelers dan Strootman.
Strootman is aanvoerder, die zal er niet zo snel uitvliegen ondanks zijn nogal matige seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher-Clasie-van Ginkel ja. Prima middenveld. Die Strootman heeft niks in de basis te zoeken.
Ja dat hebben ze ook maar besloten ja, nu is het te laat. Ik had hem niet eens meegenomen als ik in Cor Pot zijn schoenen stond.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Strootman is aanvoerder, die zal er niet zo snel uitvliegen ondanks zijn nogal matige seizoen.
Ik wel, maar Cor Pot is sowieso een waardeloze trainer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze ook maar besloten ja, nu is het te laat. Ik had hem niet eens meegenomen als ik in Cor Pot zijn schoenen stond.
Ja daar hoef je niet te veel van te verwachten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wel, maar Cor Pot is sowieso een waardeloze trainer.
Strootman had een dramatische tweede seizoenshelft net zoals heel PSV eerste helft van het seizoen speelde hij echt heel goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Strootman is aanvoerder, die zal er niet zo snel uitvliegen ondanks zijn nogal matige seizoen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:21 schreef Dos37 het volgende:
Alle wedstrijden op Eredivisie Live (dus ook Jong Oranje). Maar Oranje komt ook op SBS6.
Thanksquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:12 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Nederland wedstrijden op sbs6. De rest op eredivisielive.
Clasie kan beter bij onder 16 gaan spelen gezien zijn lengte.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher-Clasie-van Ginkel ja. Prima middenveld. Die Strootman heeft niks in de basis te zoeken.
Ja, net als Messi en Xavi xDquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Clasie kan beter bij onder 16 gaan spelen gezien zijn lengte.
Ik had het liever met Clasie gezien en eigenlijk Strootman wissel, vooral vanwege het voetbal van achteruit, dit is wel prettiger voor Maher maar dan moet hij wel ballen krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zij kunnen hun gebrek aan lengte compenseren met voetbalkwaliteiten.
Nee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Zij kunnen hun gebrek aan lengte compenseren met voetbalkwaliteiten.
Die Spanjolen verstijven van angst als ze tegenover Strootman & co in de spelerstunnel staan.quote:
Deze man weet hetquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die Spanjolen verstijven van angst als ze tegenover Strootman & co in de spelerstunnel staan.
Dan vragen ze aan Strootman ''bij wie speel je'' en dan lachen ze hem uitquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:20 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die Spanjolen verstijven van angst als ze tegenover Strootman & co in de spelerstunnel staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |