PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef donnie1992 het volgende:
Je verwacht het niet
http://i.imgur.com/12tte9U.png
Omdat we dezelfde prioriteiten hebben ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Amper te zien inderdaad
En op een of andere manier doe jij me aan GJE denken.
Lekker hangen met de Dokkum Westside Cribs?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu buiten studeren en ik ga later op de fiets naar Dokkum (dat is 10 á 11 km fietsen)
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
95 balance guys, that is sick for a bronze player !
Stukje later:quote:
Ik hoor het hem ook gewoon zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stukje later:
His normal foot is left, that is hennie on the right position
You can kut inside and shoot it through the back off the net.
Ben echt fan van Djeetje
Insane!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
95 balance guys, that is sick for a bronze player !
Binnenkort maar eens raapfeesten weer ja. Heb al veel aanbiedingen gehad maar mo wil mij niet laten gaan.quote:
Ik deed precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef v0lt026 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)mvUf7SBbDJ0AXWoYGABw
Niet echt populair feessie
Niemand wil meedoen, dat is regel 1.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef v0lt026 het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)mvUf7SBbDJ0AXWoYGABw
Niet echt populair feessie
Ik ben zelf ook met een transfer naar everton bezigquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens raapfeesten weer ja. Heb al veel aanbiedingen gehad maar mo wil mij niet laten gaan.
Toevallig die 3,50 actie menu's achterin C?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:59 schreef v0lt026 het volgende:
Ik ga een lunch bijeen rapen, dat is pas feest!
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189208quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook met een transfer naar everton bezig
Niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
Ondanks de hogere consumables prijzen geen winst gemaakt op silver packs
Die kleine klappertjes had ik dus niet. Maar goed, ook wat druk met dingen in huis en straks werken dus heb er maar 6 of 7 opengemaaktquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet?
Ik wel. Niet veel, maar wel wat. Ik had ook wel wat spullen die me mooie winst opleveren: Anichebe in 433, Ajax away kit, paar van die Saudische badges en een paar team fitnesses
Dan heb je net de 6/7 slechte gepulledquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kleine klappertjes had ik dus niet. Maar goed, ook wat druk met dingen in huis en straks werken dus heb er maar 6 of 7 opengemaakt
Ik ook niet, ik heb zo weinig geluk met silver packs de laatste tijd. Met bronze packs had ik meer geluk, 2 squad fitnesses in korte tijd en nog een paar spelers van rond de 500c.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef Toefjes het volgende:
Ondanks de hogere consumables prijzen geen winst gemaakt op silver packs
*hijquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
Cavani prijs gaat weer onder de 400K komen. Gisteren was tie nog meer dan 400K. Als tie rond de 350K komt koop ik em.
hem*quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Toefjes het volgende:
Cavani prijs gaat weer onder de 400K komen. Gisteren was tie nog meer dan 400K. Als tie rond de 350K komt koop ik em.
*mijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Tie. Dat doe ik al heel me leven zo dus dat blijf ik gewoon doen
Willens en weten bijdragen aan de verloedering van onze taalquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Tie. Dat doe ik al heel me leven zo dus dat blijf ik gewoon doen
Die bewuste post was slechts een persiflage op Maver, had je wel door hoop ik?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Willens en weten bijdragen aan de verloedering van onze taal
Al een half jaar ofzo, maar okquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Je kan eindelijk via PSN met ideal betalen via de ps3. Geen idee waarom je het nodig zou hebben, maar toch.
zo had ik gisteren dat ps plus betaald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Je kan eindelijk via PSN met ideal betalen via de ps3. Geen idee waarom je het nodig zou hebben, maar toch.
My badquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja via de website zelf, maar nu ook via je ps3.
Nee in de Mensa gewoon met een Calippo ijsje toequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toevallig die 3,50 actie menu's achterin C?
Wel handig. Ook paypal?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Ik had al het idee dat je niet helemaal jezelf wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die bewuste post was slechts een persiflage op Maver, had je wel door hoop ik?
Mijn broertje heeft die ook maar foto's laden is zo traag. Is dat bij jou ook?quote:
Hij heeft hem net besteld domme schoffelaar. jezus zeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft die ook maar foto's laden is zo traag. Is dat bij jou ook?
September 2012 belde....quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
The fuck...hoezo komt Steve McClaren uit Denemarken volgens EA?
Ik had net Shaw LB van Southampton 4-3-3 uit een bronze 400 coin pack die is ook nog wat waard toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk weer een redelijke silver pack pull: Lee van Southampton in 4-1-2-1-2. Nu ga ik nog even een uur studeren
Hij heeft toch een HTC One, domme schoffelaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Hoe kan een maand nu bellen? Die heeft toch helemaal geen tellie?
Serieus? Chill je vaker met hem/haar dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft toch een HTC One, domme schoffelaar.
Geen idee ik krijg hem zaterdagquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft die ook maar foto's laden is zo traag. Is dat bij jou ook?
Thanks joeyquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:24 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Hij heeft hem net besteld domme schoffelaar. jezus zeg.
Ohh je hebt hem nog niet.quote:
Ingelekt? You sure?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
middag heren![]()
TOTW inmiddels al ingelekt of het TOTS ?
Jawel, dat EA retarded is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar er is dus geen logisch verklaarbare reden voor?
typfoutje. maar het antwoord is nee begrijp ikquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
typfoutje. maar het antwoord is nee begrijp ik
Zoiets ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, het antwoord is "nee". Niet nee, want het antwoord is niet "nee".
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef pascal08 het volgende:
Waarom hebben jullie lullo's gisteren niet die Cavani voor 350k gekocht?Hij is nu nog steeds 412k. Was een makkelijke 30k winst.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Ik heb 't zelf gezien. Ik ben vanochtend bij EA Vancouver geweest. Ben net terug in Nederland.quote:
En aumabayangquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:53 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Dan zal Cvitanich er ook wel bijzitten?
Beetje late reactie maar ja, die zal vast nog wel wat waard zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had net Shaw LB van Southampton 4-3-3 uit een bronze 400 coin pack die is ook nog wat waard toch?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
Lurling krijgt zijn TOTS kaart als het goed is.
Eindelijk gerechtigheidquote:
Twijfel ook om die te gaan halen.quote:
Was ook mijn beste pull van de afgelopen wekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar ja, die zal vast nog wel wat waard zijn.
De player morale kaarten kun je nu ook voor 200 of 250 verkopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 silverpacks geopend, 3x een team fitness erin
Hoeveel is hij nog waard dan? Ik volg de bronze prijzen niet meer zo goed. Mijn beste pull is denk ik die Lee, ik heb hem er voor 5k BIN op gezet omdat iemand hem price fixt voor die prijs en ik hoop dat iemand hem koopt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook mijn beste pull van de afgelopen weken
Verkocht direct voor 3900 laagste BIN hierna was 4Kquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De player morale kaarten kun je nu ook voor 200 of 250 verkopen.
[..]
Hoeveel is hij nog waard dan? Ik volg de bronze prijzen niet meer zo goed. Mijn beste pull is denk ik die Lee, ik heb hem er voor 5k BIN op gezet omdat iemand hem price fixt voor die prijs en ik hoop dat iemand hem koopt.
Xperia Z voegt voor mij niet veel toe t.o.v. mijn S2.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Twijfel ook om die te gaan halen.
Xperia Z zou ook nog kunnen.
Wilde eerst geen Android of IOS halen, maar Windows phone heeft echt een belabberd aanbod in apps en komt elke keer op de laatste plaats bij nieuwe apps.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet toch dat vandaag de Eredivisie TOTS komt.
Waar heb je dat nou weer vandaan, als het klopt is het wel jammer dat er weer 2 van die re releases zijn van N'koulou en die spits ,quote:
It's getting better and betterquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De player morale kaarten kun je nu ook voor 200 of 250 verkopen.
De One is wel vet. Ben gevoelig voor reclames en elke keer als ik naar de bios ga heb je die reclame van de HTC One. Dat die front speakers heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Xperia Z voegt voor mij niet veel toe t.o.v. mijn S2.One heeft wel aardig wat vernieuwende dingen. Xperia is wel goedkoper natuurlijk.
Nu nog healing kaarten.. nou ja, de heals all verkoop ik vaak nog wel voor 250 of 300quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
It's getting better and better
Hoewel...die heb ik eigenlijk allemaal zelf nodig
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:04 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme,
Er waren maar 10 Elkesons op de markt en laagste bin was 19k 3 Elkesons, en de volgnede bin was iets van 25k, dus ik denk ik koop ze allemaal op. na paar dagen kijk ik weer zie ik opeens 1000 elkesons met de laagste bin van 3k ofzo, godverdomme wat een verlies.
Godverdomme,
Er waren maar 10 Elkesons op de markt en laagste bin was 19k 3 Elkesons, en de volgnede bin was iets van 25k, dus ik denk ik koop ze allemaal op. na paar dagen kijk ik weer zie ik opeens 1000 elkesons met de laagste bin van 3k ofzo, godverdomme wat een verlies.
Ik ga hem zeker kopen als ik weer coins heb.quote:
Godverdomme,
Ga je lekker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef zerokil het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk weer die kut homo bug als je wil zoeken, dat je maar paar resultaten krijgt ea krijgt toch kk.
Godverdomme,
Coins kopen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef zerokil het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk weer die kut homo bug als je wil zoeken, dat je maar paar resultaten krijgt ea krijgt toch kk.
Ja is ook, 2 spelers van RKC in TOTS eredivisiequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga hem zeker kopen als ik weer coins heb.
Jammer dat hij naar Roda gaat, dat wel.
Godverdomme,
Klopt hahaha,quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zerokill, jij had vorig jaar toch ook zo'n stunt met je NUP Benzema die je kocht voor de prijs van de up?
Volgens mij had ik je toen nog coins gegeven of spelers
Helemaal niet, vorige week was ie gewoon ff gehypedquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef zerokil het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker slim ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:04 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme,
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:07 schreef Fuszy het volgende:
Zerokill, jij had vorig jaar toch ook zo'n stunt met je NUP Benzema die je kocht voor de prijs van de up?
Volgens mij had ik je toen nog coins gegeven of spelers
Lol hoe kan dat dan, en dan zo snel dalen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Helemaal niet, vorige week was ie gewoon ff gehyped
Als een bekende youtuber er een filmpje van maakt dan schieten de prijzen soms flink omhoog. Er komen er ook gigantisch veel bij elke dag door zijn lage ratingquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol hoe kan dat dan, en dan zo snel dalen?
Er staan er nu serieus 10000 op.
3/4 dagen geleden 5.
Omdat iedereen in zijn club na ging of hij er ook niet aan had, en hem toen snel verkocht. Zoals ik. Ik hield er nog 15k aan overquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
3/4 dagen geleden 5.
Dan welquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:08 schreef zerokil het volgende:
[..]
3/4 dagen geleden 5.
Die Speedquote:
That is a lie he feels more like 50 speed to me and his refleks is insane.quote:
Maar je weet dat hij al een tijdje uit packs is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als een bekende youtuber er een filmpje van maakt dan schieten de prijzen soms flink omhoog. Er komen er ook gigantisch veel bij elke dag door zijn lage rating
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh serieus? Dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je weet dat hij al een tijdje uit packs is?
Ik ga nu maar eens richting Dokkum City
skooierquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar zo leer je natuurlijk nooit van je fouten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Geojen stads welquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die zich geroepen voelen
Achja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar zo leer je natuurlijk nooit van je fouten.
6 ton overgemaakt gr grquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef pascal08 het volgende:
Rekeningnr: 81.54.648.124
Tnv: Pascal08
Voor de mensen die zich geroepen voelen.
Meer terecht dan dit kan bijna niet imho: #JBGSquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Achja.
Heb het wel vaker meegemaakt.
Ik zal nog iets vertellen.
Had vorig week dag op de TOTS release IF Jovetic gekocht voor 46k,
Hij steeg meteen naar 60/70k in paar dagen.
Maarja weer paar dagen te lang gewacht en nu is die nog maar 45k waard.
Gastquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Achja.
Heb het wel vaker meegemaakt.
Ik zal nog iets vertellen.
Had vorig week dag op de TOTS release IF Jovetic gekocht voor 46k,
Hij steeg meteen naar 60/70k in paar dagen.
Maarja weer paar dagen te lang gewacht en nu is die nog maar 45k waard.
Als er ooit een toernooi komt met max 4 sterren dan kun je hem wel goed op de bank zetten!!!!!!!!!!!11!quote:
BOMMEL!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
Deze stond net op twitter
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Tots Marcelo is wel verdiend iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
EA he...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tots Marcelo is wel verdiend idd
beste kopper hequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tots Marcelo is wel verdiend idd
Maar mooi gesoept Reemi, netjesquote:
Marcelo,Maaenpa en Room hebben hem inderdaad verdiendquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Geen idee, maar als zelfs Lurling erin staat moet dat wel iemand van hier zijnquote:
TOTS Blind, OMFG!! FAP FAP! FAP! MUST RESIST AAHHHHWHAHAWquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Lame fuck als ik ben, heb ik natuurlijk al een hele rits spelers met lage statsquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er ooit een toernooi komt met max 4 sterren dan kun je hem wel goed op de bank zetten!!!!!!!!!!!11!
Ik heb ze allemaal onder de 50quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lame fuck als ik ben, heb ik natuurlijk al een hele rits spelers met lage stats
Verdenk je nou serieus mij van het hebben van een Twitter-account?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, maar als zelfs Lurling erin staat moet dat wel iemand van hier zijn
Nee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdenk je nou serieus mij van het hebben van een Twitter-account?
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Precies ik ook, TOTS Ibra en TOTS Silva, kijken of ik die samen met TOTS Dante achterin kan zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou ik ben benieuwd dadelijk naar het Ligue 1 tots
Makkelijk. Neuer als keeper bijvoorbeeld. Dan ben je er zo ongeveer al.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies ik ook, TOTS Ibra en TOTS Silva, kijken of ik die samen met TOTS Dante achterin kan zetten
HOAX want Marcelo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Ja 1 punt van kritiek, Zoet niet in de goalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar valt genoeg aan op te merken
Ja Marcelo is de beste kopper in de eredivisie en hij heeft maar 95 headingquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou wel binnen de 'ea haat feyenoord strategie' passen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja 1 punt van kritiek, Zoet niet in de goal
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
Twente is voortaan Feyenoord 2, dus ja. Dit klopt al niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
Marcelo boven Martins indi, van Dijk, van der Hoorn en de Vrij is op zich ook wel terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Marcelo boven Martins indi, van Dijk, van der Hoorn en de Vrij is op zich ook wel terecht.
Waar bemoeien al die mensen zich ineens mee? Nog meer kloons van Rijst?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Jongentje. het volgende:
Kan niet kloppen, Marcelo is zeker sneller dan die 93 pace
Godverdommequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
![]()
Je geeft het antwoord al. Als er dan iemand in zou moeten zitten, is het Pelle, en niet Lens. Daarnaast heeft Castaignos er dit jaar weinig van gebakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zou Pellè in de TOTS van de eredivisie moeten zitten? Hij heeft toch gewoon een TOTS kaartje. Wel vaag dat Lens er dan we lin zit.
![]()
Of mulengaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik mis bijvoorbeeld ook een Jens Toornstra.
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:50 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dan liever van Ginkel, of Everton.
Die kwam inderdaad binnenvallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoen
Raar dat hij niet bij Most Consistent zat...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoen
Hij was inderdaad erg Consistent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Raar dat hij niet bij Most Consistent zat...
Even serieus, Avdic verdiend best een blauw kaartje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of Willems. Die is zelfs al beter dan zijn eigen (keepers)trainer
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:54 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Even serieus, Avdic verdiend best een blauw kaartje.
Toefjes de alwetendequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
Altidore en maher moeten in een eventueel tots. Maar er komt straks toch een league 1 tots, dat heeft een mysterieuze man in regenjas mij gemaild.
Malki? nee man! Demouge!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...
Bij een vertrek van jozy mag hij van mij naar alkmaar komen. Malki is wel een naam die te onthouden is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...
Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij een vertrek van jozy mag hij van mij naar alkmaar komen. Malki is wel een naam die te onthouden is.
Waarom zou die naar AZ willen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.
Jij hebt toch een vrouw?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiendequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
Wie wil er coins verkopen voor ps3? 10e voor 100k ? dm me even
Die wilt toch naar duitsland? Az kan niet concurreren daarmee. Zelfs in de 2e bundesliga zijn er wedstrijden met meer toeschouwers dan een Nederlandse subtop club trektquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
jullie mamquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiende
Zelfs danquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
dit TOTW is weer ééntje om niet in te lijsten, wat een troep, behalve als je dol bent op silvers.
Ik ben dol op silvers, maar dan nog kan ik er weinig mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
dit TOTW is weer ééntje om niet in te lijsten, wat een troep, behalve als je dol bent op silvers.
dan moeten we het maar hebben van de TOTS deze week,quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben dol op silvers, maar dan nog kan ik er weinig mee.
Wil je coins kopen? Xbox? Dan ING. Anders doei.quote:
[ afbeelding ]
Godverdomme,
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef zerokil het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te warm om te schoffelen he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit forum serieus nemen![]()
Dat jij het uberhaupt allemaal terug leest..
Achja in 10 minuten even alles doorkijken en dan zo'n clown tegenkomen, niets mis meequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit forum serieus nemen![]()
Dat jij het uberhaupt allemaal terug leest..
Jij neemt sowieso niets serieus. Alles zonder punten enzo...quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja in 10 minuten even alles doorkijken en dan zo'n clown tegenkomen, niets mis mee![]()
Bij zo'n actie denk ik wel aan een troll maar aangezien het een psv'er is zal het wel waar zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij neemt sowieso niets serieus. Alles zonder punten enzo...
Je moet niet generaliseren. Volgens mij zijn hier ook PSV'ers met zelfspot, alleen zijn die op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij zo'n actie denk ik wel aan een troll maar aangezien het een psv'er is zal het wel waar zijn.
Dat serieus nemen, we zijn niet allemaal Pino0quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op ea schelden omdat je zelf niet kan nadeken
nadekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op ea schelden omdat je zelf niet kan nadeken
#swagquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Te warm om te schoffelen he.
#grappenmakenalsthorb
Ik wel. Maar ben in het verleden vaker opgelicht, dus wil graag eerst 111c voor 1 cent doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
Wie wilt er coins kopen? 9 eurocent per 1000c!!!
Alles wat je hebt aub.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
Wie wilt er coins kopen? 9 eurocent per 1000c!!!
dan maak je een coin verlies. zou ik niet doen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ben in het verleden vaker opgelicht, dus wil graag eerst 111c voor 1 cent doen.
Nee daarna de andere 889.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Baje het volgende:
[..]
dan maak je een coin verlies. zou ik niet doen hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ben in het verleden vaker opgelicht, dus wil graag eerst 111c voor 1 cent doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |