Beetje late reactie maar ja, die zal vast nog wel wat waard zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had net Shaw LB van Southampton 4-3-3 uit een bronze 400 coin pack die is ook nog wat waard toch?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef Patje1987 het volgende:
Lurling krijgt zijn TOTS kaart als het goed is.
Eindelijk gerechtigheidquote:
Twijfel ook om die te gaan halen.quote:
Was ook mijn beste pull van de afgelopen wekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar ja, die zal vast nog wel wat waard zijn.
De player morale kaarten kun je nu ook voor 200 of 250 verkopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
3 silverpacks geopend, 3x een team fitness erin
Hoeveel is hij nog waard dan? Ik volg de bronze prijzen niet meer zo goed. Mijn beste pull is denk ik die Lee, ik heb hem er voor 5k BIN op gezet omdat iemand hem price fixt voor die prijs en ik hoop dat iemand hem koopt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was ook mijn beste pull van de afgelopen weken
Verkocht direct voor 3900 laagste BIN hierna was 4Kquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De player morale kaarten kun je nu ook voor 200 of 250 verkopen.
[..]
Hoeveel is hij nog waard dan? Ik volg de bronze prijzen niet meer zo goed. Mijn beste pull is denk ik die Lee, ik heb hem er voor 5k BIN op gezet omdat iemand hem price fixt voor die prijs en ik hoop dat iemand hem koopt.
Xperia Z voegt voor mij niet veel toe t.o.v. mijn S2.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Twijfel ook om die te gaan halen.
Xperia Z zou ook nog kunnen.
Wilde eerst geen Android of IOS halen, maar Windows phone heeft echt een belabberd aanbod in apps en komt elke keer op de laatste plaats bij nieuwe apps.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen weet toch dat vandaag de Eredivisie TOTS komt.
Waar heb je dat nou weer vandaan, als het klopt is het wel jammer dat er weer 2 van die re releases zijn van N'koulou en die spits ,quote:
It's getting better and betterquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De player morale kaarten kun je nu ook voor 200 of 250 verkopen.
De One is wel vet. Ben gevoelig voor reclames en elke keer als ik naar de bios ga heb je die reclame van de HTC One. Dat die front speakers heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Xperia Z voegt voor mij niet veel toe t.o.v. mijn S2.One heeft wel aardig wat vernieuwende dingen. Xperia is wel goedkoper natuurlijk.
Nu nog healing kaarten.. nou ja, de heals all verkoop ik vaak nog wel voor 250 of 300quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
It's getting better and better
Hoewel...die heb ik eigenlijk allemaal zelf nodig
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:04 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme,
Er waren maar 10 Elkesons op de markt en laagste bin was 19k 3 Elkesons, en de volgnede bin was iets van 25k, dus ik denk ik koop ze allemaal op. na paar dagen kijk ik weer zie ik opeens 1000 elkesons met de laagste bin van 3k ofzo, godverdomme wat een verlies.
Godverdomme,
Er waren maar 10 Elkesons op de markt en laagste bin was 19k 3 Elkesons, en de volgnede bin was iets van 25k, dus ik denk ik koop ze allemaal op. na paar dagen kijk ik weer zie ik opeens 1000 elkesons met de laagste bin van 3k ofzo, godverdomme wat een verlies.
Ik ga hem zeker kopen als ik weer coins heb.quote:
Godverdomme,
Ga je lekker?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef zerokil het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk weer die kut homo bug als je wil zoeken, dat je maar paar resultaten krijgt ea krijgt toch kk.
Godverdomme,
Coins kopen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef zerokil het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk weer die kut homo bug als je wil zoeken, dat je maar paar resultaten krijgt ea krijgt toch kk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |