zo had ik gisteren dat ps plus betaald.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Je kan eindelijk via PSN met ideal betalen via de ps3. Geen idee waarom je het nodig zou hebben, maar toch.
My badquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja via de website zelf, maar nu ook via je ps3.
Nee in de Mensa gewoon met een Calippo ijsje toequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toevallig die 3,50 actie menu's achterin C?
Wel handig. Ook paypal?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:52 schreef Fuszy het volgende:
Je kan eindelijk via PSN met ideal betalen via de ps3. Geen idee waarom je het nodig zou hebben, maar toch.
Ik had al het idee dat je niet helemaal jezelf wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die bewuste post was slechts een persiflage op Maver, had je wel door hoop ik?
Mijn broertje heeft die ook maar foto's laden is zo traag. Is dat bij jou ook?quote:
Hij heeft hem net besteld domme schoffelaar. jezus zeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft die ook maar foto's laden is zo traag. Is dat bij jou ook?
September 2012 belde....quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
The fuck...hoezo komt Steve McClaren uit Denemarken volgens EA?
Ik had net Shaw LB van Southampton 4-3-3 uit een bronze 400 coin pack die is ook nog wat waard toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk weer een redelijke silver pack pull: Lee van Southampton in 4-1-2-1-2. Nu ga ik nog even een uur studeren
Hij heeft toch een HTC One, domme schoffelaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Hoe kan een maand nu bellen? Die heeft toch helemaal geen tellie?
Serieus? Chill je vaker met hem/haar dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij heeft toch een HTC One, domme schoffelaar.
Geen idee ik krijg hem zaterdagquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft die ook maar foto's laden is zo traag. Is dat bij jou ook?
Thanks joeyquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:24 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Hij heeft hem net besteld domme schoffelaar. jezus zeg.
Ohh je hebt hem nog niet.quote:
Ingelekt? You sure?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:27 schreef FCsuarez het volgende:
middag heren![]()
TOTW inmiddels al ingelekt of het TOTS ?
Jawel, dat EA retarded is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar er is dus geen logisch verklaarbare reden voor?
typfoutje. maar het antwoord is nee begrijp ikquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
typfoutje. maar het antwoord is nee begrijp ik
Zoiets ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, het antwoord is "nee". Niet nee, want het antwoord is niet "nee".
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef pascal08 het volgende:
Waarom hebben jullie lullo's gisteren niet die Cavani voor 350k gekocht?Hij is nu nog steeds 412k. Was een makkelijke 30k winst.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Ik heb 't zelf gezien. Ik ben vanochtend bij EA Vancouver geweest. Ben net terug in Nederland.quote:
En aumabayangquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:53 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Dan zal Cvitanich er ook wel bijzitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |