Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja 1 punt van kritiek, Zoet niet in de goal
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
Twente is voortaan Feyenoord 2, dus ja. Dit klopt al niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
Marcelo boven Martins indi, van Dijk, van der Hoorn en de Vrij is op zich ook wel terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Marcelo boven Martins indi, van Dijk, van der Hoorn en de Vrij is op zich ook wel terecht.
Waar bemoeien al die mensen zich ineens mee? Nog meer kloons van Rijst?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Jongentje. het volgende:
Kan niet kloppen, Marcelo is zeker sneller dan die 93 pace
Godverdommequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
![]()
Je geeft het antwoord al. Als er dan iemand in zou moeten zitten, is het Pelle, en niet Lens. Daarnaast heeft Castaignos er dit jaar weinig van gebakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zou Pellè in de TOTS van de eredivisie moeten zitten? Hij heeft toch gewoon een TOTS kaartje. Wel vaag dat Lens er dan we lin zit.
![]()
Of mulengaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik mis bijvoorbeeld ook een Jens Toornstra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |