quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
Deze stond net op twitter
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Precies ik ook, TOTS Ibra en TOTS Silva, kijken of ik die samen met TOTS Dante achterin kan zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou ik ben benieuwd dadelijk naar het Ligue 1 tots
Makkelijk. Neuer als keeper bijvoorbeeld. Dan ben je er zo ongeveer al.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies ik ook, TOTS Ibra en TOTS Silva, kijken of ik die samen met TOTS Dante achterin kan zetten
HOAX want Marcelo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
Deze stond net op twitter
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Ja 1 punt van kritiek, Zoet niet in de goalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar valt genoeg aan op te merken
Ja Marcelo is de beste kopper in de eredivisie en hij heeft maar 95 headingquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou wel binnen de 'ea haat feyenoord strategie' passen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja 1 punt van kritiek, Zoet niet in de goal
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
Twente is voortaan Feyenoord 2, dus ja. Dit klopt al niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
Marcelo boven Martins indi, van Dijk, van der Hoorn en de Vrij is op zich ook wel terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |