Geojen stads welquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die zich geroepen voelen
Achja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar zo leer je natuurlijk nooit van je fouten.
6 ton overgemaakt gr grquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef pascal08 het volgende:
Rekeningnr: 81.54.648.124
Tnv: Pascal08
Voor de mensen die zich geroepen voelen.
Meer terecht dan dit kan bijna niet imho: #JBGSquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Achja.
Heb het wel vaker meegemaakt.
Ik zal nog iets vertellen.
Had vorig week dag op de TOTS release IF Jovetic gekocht voor 46k,
Hij steeg meteen naar 60/70k in paar dagen.
Maarja weer paar dagen te lang gewacht en nu is die nog maar 45k waard.
Gastquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Achja.
Heb het wel vaker meegemaakt.
Ik zal nog iets vertellen.
Had vorig week dag op de TOTS release IF Jovetic gekocht voor 46k,
Hij steeg meteen naar 60/70k in paar dagen.
Maarja weer paar dagen te lang gewacht en nu is die nog maar 45k waard.
Als er ooit een toernooi komt met max 4 sterren dan kun je hem wel goed op de bank zetten!!!!!!!!!!!11!quote:
BOMMEL!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
Deze stond net op twitter
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Tots Marcelo is wel verdiend iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
EA he...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tots Marcelo is wel verdiend idd
beste kopper hequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tots Marcelo is wel verdiend idd
Maar mooi gesoept Reemi, netjesquote:
Marcelo,Maaenpa en Room hebben hem inderdaad verdiendquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Geen idee, maar als zelfs Lurling erin staat moet dat wel iemand van hier zijnquote:
TOTS Blind, OMFG!! FAP FAP! FAP! MUST RESIST AAHHHHWHAHAWquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Lame fuck als ik ben, heb ik natuurlijk al een hele rits spelers met lage statsquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er ooit een toernooi komt met max 4 sterren dan kun je hem wel goed op de bank zetten!!!!!!!!!!!11!
Ik heb ze allemaal onder de 50quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lame fuck als ik ben, heb ik natuurlijk al een hele rits spelers met lage stats
Verdenk je nou serieus mij van het hebben van een Twitter-account?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, maar als zelfs Lurling erin staat moet dat wel iemand van hier zijn
Nee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verdenk je nou serieus mij van het hebben van een Twitter-account?
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Precies ik ook, TOTS Ibra en TOTS Silva, kijken of ik die samen met TOTS Dante achterin kan zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou ik ben benieuwd dadelijk naar het Ligue 1 tots
Makkelijk. Neuer als keeper bijvoorbeeld. Dan ben je er zo ongeveer al.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies ik ook, TOTS Ibra en TOTS Silva, kijken of ik die samen met TOTS Dante achterin kan zetten
HOAX want Marcelo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zal straks wel komen dan
Ja 1 punt van kritiek, Zoet niet in de goalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar valt genoeg aan op te merken
Ja Marcelo is de beste kopper in de eredivisie en hij heeft maar 95 headingquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou wel binnen de 'ea haat feyenoord strategie' passen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja 1 punt van kritiek, Zoet niet in de goal
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
Twente is voortaan Feyenoord 2, dus ja. Dit klopt al niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Punt 2: Geen Pelle, wel Castaignos.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
Marcelo boven Martins indi, van Dijk, van der Hoorn en de Vrij is op zich ook wel terecht.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Castaignos is echt wel beter dan Pelle hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
2 maanden geleden ofzo een tasje zomer sokken meegenomen vanaf mn ouders' huis naar hier en klakkeloos in de kast gegooid. Nu trek ik die tas open, blijkt er ook nog een cordon bleu in te zitten die ik had meegekregenStinken
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Marcelo boven Martins indi, van Dijk, van der Hoorn en de Vrij is op zich ook wel terecht.
Waar bemoeien al die mensen zich ineens mee? Nog meer kloons van Rijst?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:44 schreef Jongentje. het volgende:
Kan niet kloppen, Marcelo is zeker sneller dan die 93 pace
Godverdommequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
![]()
Je geeft het antwoord al. Als er dan iemand in zou moeten zitten, is het Pelle, en niet Lens. Daarnaast heeft Castaignos er dit jaar weinig van gebakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zou Pellè in de TOTS van de eredivisie moeten zitten? Hij heeft toch gewoon een TOTS kaartje. Wel vaag dat Lens er dan we lin zit.
![]()
Of mulengaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik mis bijvoorbeeld ook een Jens Toornstra.
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:50 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dan liever van Ginkel, of Everton.
Die kwam inderdaad binnenvallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoen
Raar dat hij niet bij Most Consistent zat...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoen
Hij was inderdaad erg Consistent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Raar dat hij niet bij Most Consistent zat...
Even serieus, Avdic verdiend best een blauw kaartje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of Willems. Die is zelfs al beter dan zijn eigen (keepers)trainer
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:54 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Even serieus, Avdic verdiend best een blauw kaartje.
Toefjes de alwetendequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
Altidore en maher moeten in een eventueel tots. Maar er komt straks toch een league 1 tots, dat heeft een mysterieuze man in regenjas mij gemaild.
Malki? nee man! Demouge!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...
Bij een vertrek van jozy mag hij van mij naar alkmaar komen. Malki is wel een naam die te onthouden is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...
Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij een vertrek van jozy mag hij van mij naar alkmaar komen. Malki is wel een naam die te onthouden is.
Waarom zou die naar AZ willen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.
Jij hebt toch een vrouw?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiendequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
Wie wil er coins verkopen voor ps3? 10e voor 100k ? dm me even
Die wilt toch naar duitsland? Az kan niet concurreren daarmee. Zelfs in de 2e bundesliga zijn er wedstrijden met meer toeschouwers dan een Nederlandse subtop club trektquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
jullie mamquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiende
Zelfs danquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
dit TOTW is weer ééntje om niet in te lijsten, wat een troep, behalve als je dol bent op silvers.
Ik ben dol op silvers, maar dan nog kan ik er weinig mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
dit TOTW is weer ééntje om niet in te lijsten, wat een troep, behalve als je dol bent op silvers.
dan moeten we het maar hebben van de TOTS deze week,quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben dol op silvers, maar dan nog kan ik er weinig mee.
Wil je coins kopen? Xbox? Dan ING. Anders doei.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:11 schreef zerokil het volgende:
Voor mensen die zich geroepen voelen of zich van een goede kant (willen) laten zien:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:04 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme,
Er waren maar 10 Elkesons op de markt en laagste bin was 19k 3 Elkesons, en de volgnede bin was iets van 25k, dus ik denk ik koop ze allemaal op. na paar dagen kijk ik weer zie ik opeens 1000 elkesons met de laagste bin van 3k ofzo, godverdomme wat een verlies.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:05 schreef zerokil het volgende:
EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk weer die kut homo bug als je wil zoeken, dat je maar paar resultaten krijgt ea krijgt toch kk.
Te warm om te schoffelen he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit forum serieus nemen![]()
Dat jij het uberhaupt allemaal terug leest..
Achja in 10 minuten even alles doorkijken en dan zo'n clown tegenkomen, niets mis meequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dit forum serieus nemen![]()
Dat jij het uberhaupt allemaal terug leest..
Jij neemt sowieso niets serieus. Alles zonder punten enzo...quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja in 10 minuten even alles doorkijken en dan zo'n clown tegenkomen, niets mis mee![]()
Bij zo'n actie denk ik wel aan een troll maar aangezien het een psv'er is zal het wel waar zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij neemt sowieso niets serieus. Alles zonder punten enzo...
Je moet niet generaliseren. Volgens mij zijn hier ook PSV'ers met zelfspot, alleen zijn die op 1 hand te tellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij zo'n actie denk ik wel aan een troll maar aangezien het een psv'er is zal het wel waar zijn.
Dat serieus nemen, we zijn niet allemaal Pino0quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op ea schelden omdat je zelf niet kan nadeken
nadekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op ea schelden omdat je zelf niet kan nadeken
#swagquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:16 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Te warm om te schoffelen he.
#grappenmakenalsthorb
Ik wel. Maar ben in het verleden vaker opgelicht, dus wil graag eerst 111c voor 1 cent doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
Wie wilt er coins kopen? 9 eurocent per 1000c!!!
Alles wat je hebt aub.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:32 schreef pascal08 het volgende:
Wie wilt er coins kopen? 9 eurocent per 1000c!!!
dan maak je een coin verlies. zou ik niet doen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ben in het verleden vaker opgelicht, dus wil graag eerst 111c voor 1 cent doen.
Nee daarna de andere 889.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Baje het volgende:
[..]
dan maak je een coin verlies. zou ik niet doen hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ben in het verleden vaker opgelicht, dus wil graag eerst 111c voor 1 cent doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |