Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij een vertrek van jozy mag hij van mij naar alkmaar komen. Malki is wel een naam die te onthouden is.
Waarom zou die naar AZ willen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.
Jij hebt toch een vrouw?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiendequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
Wie wil er coins verkopen voor ps3? 10e voor 100k ? dm me even
Die wilt toch naar duitsland? Az kan niet concurreren daarmee. Zelfs in de 2e bundesliga zijn er wedstrijden met meer toeschouwers dan een Nederlandse subtop club trektquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
jullie mamquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiende
Zelfs danquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
dit TOTW is weer ééntje om niet in te lijsten, wat een troep, behalve als je dol bent op silvers.
Ik ben dol op silvers, maar dan nog kan ik er weinig mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
dit TOTW is weer ééntje om niet in te lijsten, wat een troep, behalve als je dol bent op silvers.
dan moeten we het maar hebben van de TOTS deze week,quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben dol op silvers, maar dan nog kan ik er weinig mee.
Wil je coins kopen? Xbox? Dan ING. Anders doei.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |