En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:50 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Dan liever van Ginkel, of Everton.
Die kwam inderdaad binnenvallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoen
Raar dat hij niet bij Most Consistent zat...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En Pieters. Die was bikkelhard dit seizoen
Hij was inderdaad erg Consistent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Raar dat hij niet bij Most Consistent zat...
Even serieus, Avdic verdiend best een blauw kaartje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Of Willems. Die is zelfs al beter dan zijn eigen (keepers)trainer
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:54 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Even serieus, Avdic verdiend best een blauw kaartje.
Toefjes de alwetendequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef Toefjes het volgende:
Altidore en maher moeten in een eventueel tots. Maar er komt straks toch een league 1 tots, dat heeft een mysterieuze man in regenjas mij gemaild.
Malki? nee man! Demouge!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...
Bij een vertrek van jozy mag hij van mij naar alkmaar komen. Malki is wel een naam die te onthouden is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan misschien die Syrier van Roda ook wel...
Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij een vertrek van jozy mag hij van mij naar alkmaar komen. Malki is wel een naam die te onthouden is.
Waarom zou die naar AZ willen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou Finnbogasson nemen als ik jou was.
Jij hebt toch een vrouw?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiendequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:59 schreef Roypsv het volgende:
Wie wil er coins verkopen voor ps3? 10e voor 100k ? dm me even
Die wilt toch naar duitsland? Az kan niet concurreren daarmee. Zelfs in de 2e bundesliga zijn er wedstrijden met meer toeschouwers dan een Nederlandse subtop club trektquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
jullie mamquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat jij 100k per uur verdiende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |