Even een totaal random post tussendoor, mooi man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb een zwarte michael kors horloge met een zwarte wijzer plaat en donkere letters.
Kan nooit zien hoelaat het is
Troll dat je bent.quote:
twitter:Metalsi010 twitterde op zaterdag 01-06-2013 om 08:48:20M'n batterij gaat kk snel leeg, maar laatdat ik haat me BB toch! reageer retweet
Michael Kors horlogesquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb een zwarte michael kors horloge met een zwarte wijzer plaat en donkere letters.
Kan nooit zien hoelaat het is
Ik las wat over een horloge.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Even een totaal random post tussendoor, mooi man.
Als er wat is met je horloge en je stuur hem terug bestaat je garantie niet eens meerquote:
Beter dat dan met een laptop die je terugstuurt en je erachter komt dat de fabrikant failliet is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als er wat is met je horloge en je stuur hem terug bestaat je garantie niet eens meer
Die is wel echt nice zeg... Ik heb zelf dezequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Fuszy het volgende:
Als we het dan toch weer over horloges gaan hebben.
Ik wil deze:
LIF / Pimp hier met je horloge(s) [deel 45]
Alleen die is ¤ 200,- wanneer je hem importeert en heb het er niet zo op om vanuit China te importeren.
Ik heb deze, al een paar jaar. Dus ik wil volgend jaar weer een nieuwequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik las wat over een horloge.
Heb ook nog zon g-shock daar op kan ik wel zien hoelaat het is.
Best nice als je er van houdt. Ik heb het niet zo op die skeleton watchesquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:32 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die is wel echt nice zeg... Ik heb zelf deze
[ afbeelding ]
Al die ondingen altijd, ik vind een analoge wel altijd mooier maar moet toch altijd ff twee keer kijken voordat ik zie hoe laat het is. En met een digitaal horloge zie je het in 1 ms alquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:32 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Die is wel echt nice zeg... Ik heb zelf deze
[ afbeelding ]
Ik zal zo eens mijnes zoeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb deze, al een paar jaar. Dus ik wil volgend jaar weer een nieuwe
[ afbeelding ]
Ik draag dit horloge trouwens niet tijdens m'n vrije tijd meestal, matcht niet echt met casual kledingquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Best nice als je er van houdt. Ik heb het niet zo op die skeleton watches
Komt wel tzt, als je een keer de deur uit moetquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen horloge nodig. Als ik de tijd moet weten kijk ik wel rechtsonder in het scherm.
Daar staat bij mij een prullenbakquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb eigenlijk geen horloge nodig. Als ik de tijd moet weten kijk ik wel rechtsonder in het scherm.
Lekker onhandig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Djeetje het volgende:
http://www.horloge.nl/mic(...)all-black-mk8157.htm
Deze heb ik.
Amper te zien inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Djeetje het volgende:
http://www.horloge.nl/mic(...)all-black-mk8157.htm
Deze heb ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |