ik ben thorbtwitterloos dat zie je tochquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef v0lt026 het volgende:
w00t mn Tilburgse vriend Kamikazie heeft ook Twitter, Thorb niet zo te zien.
Kamikazie @VKamikazie 20 mei
Nu al zin in Forza 3 straks met @Kevin_S95 en @ThorbTwitterloos #bazen #van #de #club
Boudewijn Buchquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, landje ligt ergens tussen Fiji en Nieuw-Zeeland, en bestaat uit een paar eilandjes waar Theo Janssen zijn kont niet op kan keren
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef v0lt026 het volgende:
w00t mn Tilburgse vriend Kamikazie heeft ook Twitter, Thorb niet zo te zien.
Kamikazie @VKamikazie 20 mei
Nu al zin in Forza 3 straks met @Kevin_S95 en @ThorbTwitterloos #bazen #van #de #club
Ja die duckface is van kun aguero volgens mij.quote:
Muil dicht dikke.quote:
quote:
Dit ja, echt een klein kindje dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die duckface is van kun aguero volgens mij.
Die zit vast in de lift.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over dikke gesproken....Waar is VDM gebleven?
Hij vindt het niveau hier te laag dus zit nu in het hoogstaande vbl sc topic fokstokken te jatten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over dikke gesproken....Waar is VDM gebleven?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij vindt het niveau hier te laag dus zit nu in het hoogstaande vbl sc topic fokstokken te jatten.
Zoals?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die zich de laatste tijd koest houden trouwens
Nou, om maar eens een voorbeeld te noemen: ik heb Aldo volgens mij al een week of twee niet meer gezienquote:
Inspecteur BMO is ook wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, om maar eens een voorbeeld te noemen: ik heb Aldo volgens mij al een week of twee niet meer gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |