Het is een algemene tip en zeker niet POL-specifiek. Wangedrag van een moderator, zoals hier het geval is, gewoon melden bij Yvonne. Aangezien moderators elkaar vaak niet kunnen, mogen of durven aan te spreken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:53 schreef sp3c het volgende:
laat POL alstublieft in POL, zeker die slowchat
kwam jij uberhaupt wel eens achter de schermen toen jij mod was?quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Aangezien moderators elkaar vaak niet kunnen, mogen of durven aan te spreken.
Ja. Yvonne dus beste mensen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
kwam jij uberhaupt wel eens achter de schermen toen jij mod was?
doe alstjeblieft niet alsof je weet hoe fok! werkt want je hebt geen flauw benul blijkt iedere keer
Jij en niet durven laat me niet lachen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:22 schreef sp3c het volgende:
nu wil ik een flauwe grap maken maar omdat je een mod bent durf ik dat niet
Ik breek me bek al over aktueel, laat staan over svarabgehaktvertikaalquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:52 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Prima om een topic "ACTUEEL" te noemen, maar schrijf het dan wel correct...
NWS / [AKTUEEL] Nelson Mandela in ziekenhuis: toestand kritiek
Ik was toen te gewond, te verdrietig, te aangeslagen, ...... je had moeten aandringen, maar je was blij dat je eraf wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar wilde ik het toen met je over hebben en toen hoefde het niet meer, bygones
Zeik niet, ga lekker midgetgolfen ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:34 schreef sp3c het volgende:
hoe kan het nou achterbaks zijn als je haar rechtstreeks zegt dat je zo'n rotleven hebt door haar?
das recht door zee juist, achterbaks is wat anders
net als NWS feedback trouwens
Niet om te stoken of zo, maar ik vind het wel komisch dat de ene mod bepaalt dat de andere mod nu wel genoeg bedankt is. Stel dat users nou de onbeheersbare behoefte hebben om Voorschrift elf bedanktopics te geven, waarom zou dat dan niet kunnen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef Jian het volgende:
(Kon daar niet reageren, want sp3c vond dat VS genoeg bedankt was.)
Jij neemt mijn opmerkingen doorgaans 23 keer zo serieus als ze bedoeld zijn...quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:45 schreef sp3c het volgende:
doe ff niet zo dom hoor, ik zeg nergens dat hij genoeg bedankt is
ik zeg dat dat bedanktopic nergens over gaat, niet over het bedanken van Voorschrift iig en dat komt voornamelijk door jou
bedankt elfletterig
Duh.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik was toen te gewond, te verdrietig, te aangeslagen, ...... je had moeten aandringen, maar je was blij dat je eraf was![]()
(kon daar niet reageren, want sp3c vond dat VS genoeg bedankt was.)
Hai, is dit deel 2 van het VS-afscheidstopic?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:10 schreef sp3c het volgende:
ja nu ga ik ook slowchatten
wie wil het ergens over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |