abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:42:17 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_128315488
Dus geen massa-immigratie dit keer, maar Europese jongeren die massaal Europa verlaten om elders hun heil te zoeken!
quote:
'Het grote gevaar voor Europa is emigratie'

BERLIJN -
Het grote gevaar voor Europa is emigratie. Dat zei donderdag de Duitse minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Ursula von der Leyen. „Mijn grootste zorg is dat een deel van de jongerengeneratie Europa verlaat omdat er geen vooruitzichten meer zijn vanwege de hoge jeugdwerkloosheid.” Von der Leyen beklemtoonde dat alles in het werk moet worden gesteld om te voorkomen dat jongeren naar bijvoorbeeld Noord- en Zuid-Amerika emigreren.

De minister sprak naar aanleiding van de Europese top donderdag en vrijdag in Brussel, waar de strijd tegen de jeugdwerkloosheid centraal staat. Volgens Von der Leyen moeten er bijvoorbeeld voldoende opleidingsplaatsen voor jongeren beschikbaar zijn om het vertrouwen in de EU te helpen herstellen.
In de EU zijn er naar schatting minstens 5,6 miljoen werkloze jongeren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_voor_Europa__.html

Aan het jonge publiek van FOK! wil ik dan vragen, denken jullie aan immigreren? Denken jullie je hele leven tot je 72-ste met z'n tweeen te moeten werken om de zorgkosten voor de babyboomers op te hoesten of zal het allemaal wel meevallen? Kun je zo werk krijgen als je je best maar doet, of valt het inderdaad tegen? Vormt de islam een groeiend gevaar of gaan die jongeren straks onze welvaart betalen? Brengt de EU ons vrede en welvaart of kost het geld en vermindert onze vrijheid? Is Europa nog kansrijk, of moet je echt in Amerika of Azië zijn?

Poll: Emigreren?
Ik ben allang vertrokken!
Zo snel de studie af is ben ik weg
Als er zich een kans voordoet ben ik weg
Ik blijf Nederland trouw tot in den dood
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
The End Times are wild
pi_128315649
Ik wilde eigenlijk naar Duitsland emigreren.. moet wel eerst die von der Leyen weg.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_128315818
Canada of Australië for me it is.
  donderdag 27 juni 2013 @ 11:50:33 #4
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_128315852
Ik blijf gezellig hier. Denk niet dat ik me elders echt ooit thuis zal voelen. Laat staan al mijn famillie en vrienden achterlaten.
pi_128315859
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:45 schreef charon het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar Duitsland emigreren.. moet wel eerst die von der Leyen weg.
Ik ben al naar Duitsland gevlucht, ook al is de scope van dit topic Europa vs. Azië / Amerika.
pi_128315933
Voor 5000 euro de Bulgaarse Nationaliteit kopen en dan in Nederland gaan werken. In België zijn voor zover ik dan weet veel Polen die dat doen.. En al jaren met succes.
Hier staat niets.
pi_128316081
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')