ik heb gewoon geen vrienden en ik praat tegen mezelf dus een lijk opgraven voor een goed gesprek is helemaal niet zo vergezocht als je denktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je vouwt er vliegtuigjes van. Maak dat de kat wijs, viespeuk.
Mijn hart breektquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb gewoon geen vrienden en ik praat tegen mezelf dus een lijk opgraven voor een goed gesprek is helemaal niet zo vergezocht als je denkt
ik nog nooit een Groningse, das een beetje vergelijkbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet ik over nadenken. Ik heb nog nooit een lijkenpikker gedate.
Is al weer open.quote:Op zondag 9 juni 2013 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Spekkie, ik las elders dat die kerel uit Vianen is gevonden. Met dat topic was destijds zo veel gedoe dat het op slot ging.
Maar het is nu wel jammer dat we het laatste nieuws een beetje missen.
Weer open? De gemoederen zijn inmiddels wel bedaard misschien.
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Is al weer open.
NWS / Patrick Diks #5 - Gevonden?
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
er zit nogal een verschil tussen kritisch posten over iemand en 'bah ik wil dat hij dood gaat en heel veel pijn heeft want ik ben een kutkleuter en ik kan niet normaal praten over dingen'
quote:
Was al aangepast zag ikquote:Op maandag 10 juni 2013 00:20 schreef Arcee het volgende:
NWS / Nelson Mandela opnieuw in ziekenhuis
Suggestieve TT.
Een TT als bijvoorbeeld 'Mandela opnieuw in ziekenhuis: toestand ernstig' doet meer recht aan de situatie, denk ik.
Donequote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
NWS / Examens gelekt: Inspectie onderzoekt fraude
Is het mogelijk om de topictitel aan te passen aan de actualiteit? Bijvoorbeeld zoiets als:
Examens gelekt, inspectie onderzoekt fraude
Ik zie dat het goed is.quote:
Tiger bloodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |