PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee hij is een lul. Nooit wat doen 80x vragen of hij zijn stuk wil afmaken. Hij werd in ons groepje gezet omdat hij zelf te traag was om een groepje te vinden. Zeggen dat hij het druk heeft maar geen thesis schrijven. Echt een mongoolquote:
Als iedereen om zichzelf lacht, lacht er altijd iemand om je grapquote:
Belhanda LCM en Nsamé LBquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
http://wefut.nl/squad/1860
Geen idee hoe ik dit af moet maken...
Clichy, Kaboul, Luiz, Richards, De Ceglie, Chiellini, Diakite, Konko kunnen allemaal niet. Op CM ook nog wel wat spelers trouwens.
http://wefut.nl/squad/1861quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Clichy, Kaboul, Luiz, Richards, De Ceglie, Chiellini, Diakite, Konko kunnen allemaal niet. Op CM ook nog wel wat spelers trouwens.
Groot en zwart.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
Is er hier iemand met SIF Lukaku eigenlijk? Hoe is tie?
Ik moest net tegen hem en hij was goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
Nice.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest net tegen hem en hij was goed
Ik own je al met mijn regular Lukakuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest net tegen hem en hij was goed
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik own je al met mijn regular Lukaku
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:45 schreef Patje1987 het volgende:
Boh even gefietst, jeweet zweten.
Mannenzweet langs mijn mooie billen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:45 schreef Patje1987 het volgende:
Boh even gefietst, jeweet zweten.
Mannenzweet langs mijn mooie billen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
hahaha overreacting muchquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
Maar echt mensen. JEZUS MAN. wat is dat met GOT. Ik bedoel de fuck, deze had ik niet zien aankomen.
Gisteren gezien, maar vandaag nog steeds een what de fuck. Misschien toch maar die boeken gaan lezen. (heb ze wel liggen hier)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga eerst even die aflevering kijken voordat iedereen hem spoilert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Hawkeye volgend jaar bij een paar Eredivisiewedstrijden
Dyslectici kunnen ook gelovig zijn..dan krijg je zoiets.quote:
Ook wel beter dat de Premier League en de Serie A op Eredivisie Live komenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Hawkeye volgend jaar bij een paar Eredivisiewedstrijden
👍quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dyslectici kunnen ook gelovig zijn..dan krijg je zoiets.
Tsongaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tsonga ronde verder. Koning Federer naar huis.
is altijd tochquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
en het team van 200k speelt weer kutter dan m'n team hiervoor van 20k, lekker hoor
ik vond je vorige ui leukerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
en het team van 200k speelt weer kutter dan m'n team hiervoor van 20k, lekker hoor
Eigenlijk beter voor de ervaren FUT speler. Wij handelen en verkopen aan de ontwetenden. Win-win situatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
Aan de andere kant, waarom zou je dan handelen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk beter voor de ervaren FUT speler. Wij handelen en verkopen aan de ontwetenden. Win-win situatie.
Voor die moneyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zou je dan handelen?
Als een team van 20k het beter doet
Iemand ervaring?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef rolls-reus het volgende:
Lukaku linkerspits en benteke rechterspits, of andersom?
Dodelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef rolls-reus het volgende:
Lukaku linkerspits en benteke rechterspits
wtfquote:
ja truequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk beter voor de ervaren FUT speler. Wij handelen en verkopen aan de ontwetenden. Win-win situatie.
Wat je zelf fijn vindt. Lukaku is links en Benteke rechts. Linkspoot links, rechtspoot rechts. Voor de near-post-OPquote:
dat heb ik ondertussen verkocht,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had toch 3.1 miljoen? Dan heb je echt niet meer nodig als je bronze IFs gaat reviewen.
Zoek het uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
wil even een extra teampje erbij maken in 4231 met Suarez en Van Persie, op CF of CAM wil ik die TOTS Cazorla neerzetten waar kan ik dan het beste Van persie en Suarez neerzetten?, Van persie gewoon in de spits neem ik aan?
Ik denk dat 4231 niet de ideale opstelling is als je Van Persie, Suarez en Cazorla erin wil hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
wil even een extra teampje erbij maken in 4231 met Suarez en Van Persie, op CF of CAM wil ik die TOTS Cazorla neerzetten waar kan ik dan het beste Van persie en Suarez neerzetten?, Van persie gewoon in de spits neem ik aan?
4-5-1quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat 4231 niet de ideale opstelling is als je Van Persie, Suarez en Cazorla erin wil hebben.
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerdquote:
451 is niet mijn opstelling, vind ik niet fijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-5-1![]()
![]()
Suarez en Cazorla op CAM en dan inderdaad Van Persie in de spits.
Waarom vraag je het dan...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerd
longshots vs pace, denk ik...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerd
jaja even eten halen, nu kroegentochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op blanes hoor jij de fucker te zijn man!
Lekkaaaahquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaja even eten halen, nu kroegentocht
Niet vandaagquote:
moet nog wel nieuwe video's maken jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Niet vandaagben mn teams aan het upgraden, je volgende hidden gem moet trouwens wook zijn
held is dat
pics van je chicksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaja even eten halen, nu kroegentocht
vleeskeuring, denk maar niet dat ik erop ga fappen. doe ik wel op die van je zusje en je moeder, je moeder lekker golfkakker hmmquote:
Sonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maak dit teamhttp://wefut.com/squad/1867 met gspurning op goal
ja man, kostte toch bijna niks dus dacht laat ik het eens proberen nu we nog op de ps3 zittenquote:
het word.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=39427
nog maar ¤ 120,- en in mijn maat. Ik maver toch nog een beetje. Snap niet helemaal waarom.
Mooi manquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
nog maar ¤ 120,- en in mijn maat. Ik maver toch nog een beetje. Snap niet helemaal waarom.
Jammer dat die shirts voortaan 74,95 of zelfs 80 euro per stuk zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
120 uitgeven aan schoenen.
Ik steek dat geld in voetbalshirts.
Ik heb in Barcelona 100 euro betaald voor mijn shirt met bedrukkingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer dat die shirts voortaan 74,95 of zelfs 80 euro per stuk zijn. Dat vind ik echt belachelijk veel.
Geef ook niet meer dan ¤ 100,- per paar schoenen uit hoor. Misschien een hoge uitzondering daar gelaten.
Die ik net linkte sowieso niet
Ik had in Londen het uitshirt van Arsenal in mijn handen gehad, aangepast en stond bij de kassa om af te rekenen. Weigert die mijn pasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in Barcelona 100 euro betaald voor mijn shirt met bedrukkingMaja die moest en zou ik daar dan ook gewoon kopen bij de wedstrijd
Krijg je goede games?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja man, kostte toch bijna niks dus dacht laat ik het eens proberen nu we nog op de ps3 zitten
Morgen post iemand in het sneaker topic dat ie ze gekocht heeft. Iemand daar heeft gisteren ook die KSI schoenen gekocht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga die van dit jaar kopen met Alves denk ik die zal vast wel weer weg gaan eind van het seizoen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb in Barcelona 100 euro betaald voor mijn shirt met bedrukkingMaja die moest en zou ik daar dan ook gewoon kopen bij de wedstrijd
Ik had een Celtic shirt van McGeady gevonden voor 45 euro. uit 2008/09.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer dat die shirts voortaan 74,95 of zelfs 80 euro per stuk zijn. Dat vind ik echt belachelijk veel.
Geef ook niet meer dan ¤ 100,- per paar schoenen uit hoor. Misschien een hoge uitzondering daar gelaten.
Die ik net linkte sowieso niet
Ik snap niet dat je zoiets kan kopen, maar goed. Het is en blijft je eigen smaak.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen post iemand in het sneaker topic dat ie ze gekocht heeft. Iemand daar heeft gisteren ook die KSI schoenen gekocht.
10gb om 1 spel te downloaden, duurt bij mij wel focking lang voor er 1 binnen is dusquote:
Je hebt van die mensen die bij wijze van spreken alles kunnen aantrekken, het staat ze toch wel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je zoiets kan kopen, maar goed. Het is en blijft je eigen smaak.
Collectie veranderd elke maand geloof ik jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
10gb om 1 spel te downloaden, duurt bij mij wel focking lang voor er 1 binnen is dus
maar lijkt op het eerste gezicht een klein beetje tegen te vallen, dacht dat er wel leuke dingen tussen zaten zoals borderlands enzo en ook sleeping dogs bv, alleen die zitten er nu niet meer in zeg maar, dus die kan ik niet meer downloaden. Enkel wat er op dit moment aangeboden wordt, en volgende maand zal hier wel weer wat van verdwijnen en vervangen worden. Wat je download houd je wel gewoon. Maarja 15 euro voor 90 dagen kan je niet echt de mist in gaan. volledige spellen die je nu bv gratis kan downloaden zijn oa; catherine, kingdoms of amalur, little big planet 2, demon's souls, infamous 2 en nog wat andere spellen.
*verandertquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Collectie veranderd elke maand geloof ik jaLBP
hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Little Big Planet met vrienden spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bukharov.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef rolls-reus het volgende:
Mlapa of lukaku in 451?ben aan het maveren
Lukaku.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef rolls-reus het volgende:
Mlapa of lukaku in 451?ben aan het maveren
No wayquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Morgen post iemand in het sneaker topic dat ie ze gekocht heeft. Iemand daar heeft gisteren ook die KSI schoenen gekocht.
Ik heb lekker mijn eigen naam eropquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga die van dit jaar kopen met Alves denk ik die zal vast wel weer weg gaan eind van het seizoen.
Had eerst Ibra ging toen weg.
Toen Villa is mislukt en lang geblesseerd geraakt.
afgelopen jaar wou ik Sanchez die heeft ook nog niet laten zien wat hij kan.
Dus Alves zal wel weg gaan ofzo.
Ik heb nog een PSV-shirt met Romario erop. Ik was 7 jaar ofzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb lekker mijn eigen naam erop
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb lekker mijn eigen naam erop
Nice.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog een PSV-shirt met Romario erop. Ik was 7 jaar ofzo
Oke. Jij hebt er dus eentje met Edward Linskens erop ofzo? Of Mittchel van der Gaag? Of Addick Koot misschien?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil altijd shirts met een emotionele waarde en die later ook nog wat waard kunnen worden. Investeren. Like a "Definitie van een baas."
Alleen contracten kwijt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:53 schreef Topiek het volgende:
Waarom als iemand quit bij de 55e minuut met 2-2, krijg ik geen fucking win, en geen fucking lose, en geen fucking draw?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Jij hebt er dus eentje met Edward Linskens erop ofzo? Of Mittchel van der Gaag? Of Addick Koot misschien?
dit dus. EA.quote:
foto's van jou nu in dat ding please.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb mijn eerste feyenoord shirt nog. Ingelijst op mijn kamer hangen.
RKC shirts vond ik nooit speciaal. Speelde daar wekelijks in
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
foto's van jou nu in dat ding please.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Of leer gewoon typen. Kom op man, je bent hier een van de ouderen.
Zit wel wat verschil tussen autocorrectie en chronische typtyfus.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit wel wat verschil tussen autocorrectie en chronische typtyfus.
O autocorrectie die moet ik onthouden....quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zit wel wat verschil tussen autocorrectie en chronische typtyfus.
quote:
nog clubs? omni is erquote:
Doe je dit nou expres of nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O autocorrectie die moet ik onthouden....
Je bent gewoon een irritante blaag als je telkens iemand op zijn typefouten wijst en het zelf ook gewoon domme fouten maakt
ga lekker terug naar turkistan ofzo kutturkquote:
Kan wel zijn. Ik schaam me verrot als weer eens blijkt dat we door Vlamingen worden afgetroefd in onze eigen taalquote:
Gardner en Bannanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef rolls-reus het volgende:
Wie zijn de twee beste silver cam's uit de de bpl?
Falque in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef rolls-reus het volgende:
Wie zijn de twee beste silver cam's uit de de bpl?
ik ben een ginger,,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
ga lekker terug naar turkistan ofzo kutturk
Hovland en Rindaroy.quote:
dit is toch niet te gelovenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
SIF Sanchez uit een pakje, even een cheap ass teampje maken met hem erin
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
quote:
gebruik Vidal en Medel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
misschien even nog 1 pakje openen voor vidal ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das wel een goeie inderdaad, Toch een rede om TOTS Vidal te halen
Ik vind het wel weer best, was serieus met 3e pakje vandaag, ik heb er nog wel 15 geopend maar daar zat niks in, had gelijk moeten stoppen na het 3e pakjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
misschien even nog 1 pakje openen voor vidal ?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
Maver mooie gozer vind ik dat. Cheap teampje met SIF Sanchez en TOTS Vidal![]()
,,,,
Hoeveel teams heeft ie al vandaag gemaakt ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
Maver mooie gozer vind ik dat. Cheap teampje met SIF Sanchez en TOTS Vidal![]()
,,,,
http://wefut.com/squad/1868quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das wel een goeie inderdaad, Toch een rede om TOTS Vidal te halen
Je moet SIF Lampard eens bekijken. 60k.quote:
geen zin inquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet SIF Lampard eens bekijken. 60k.![]()
ja, ik voel me nu toch wel geïntimideerd...quote:
Sanchez op RM is kut man, ik wil em dan liever op RF hebben samen met David Villa op LF, bazenduo,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://wefut.com/squad/1868
En dan een random spitsenduo.
Lekkere workrates voor een RF. En een slechte weak foot. Vrij beperkt, dus dan liever in 3-5-2, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sanchez op RM is kut man, ik wil em dan liever op RF hebben samen met David Villa op LF, bazenduo,
Man, je wordt bijna een parodie van jezelf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn club SC Veenwouden is niet gepromoveerd, en nee ik bedoel niet in FUT maar in het echt. Het 2e elftal verloor met 1-3 van BCV uit Bergum. /liefdagboek
En welke klasse is dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn club SC Veenwouden is niet gepromoveerd, en nee ik bedoel niet in FUT maar in het echt. Het 2e elftal verloor met 1-3 van BCV uit Bergum. /liefdagboek
Oh, dat is wel jammer dan...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze hadden gewonnen waren ze gepromoveerd naar de hoofdklasse.
Leg uit. Ik snap het namelijk niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Man, je wordt bijna een parodie van jezelf.
Eerst waren sommige van je posts al van een redelijk "dagboek-gehalte", maar nu lijken al je posts in die categorie te vallenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leg uit. Ik snap het namelijk niet.
Anders moesten ze tegen mijn oude club en waar ik nu speelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze hadden gewonnen waren ze gepromoveerd naar de hoofdklasse.
Dat is een teken dat ik aan het veranderen ben. Maar ik heb vandaag ook wel een paar deals opgepikt hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerst waren sommige van je posts al van een redelijk "dagboek-gehalte", maar nu lijken al je posts in die categorie te vallen
je vindt de deals minder belangrijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ik aan het veranderen ben. Maar ik heb vandaag ook wel een paar deals opgepikt hoor.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ik aan het veranderen ben. Maar ik heb vandaag ook wel een paar deals opgepikt hoor.
Ik post niet meer zo snel de namen van de spelers en ik post ook niet zo snel meer omdat ik een paar k winst heb gemaakt.quote:
Moet dan wel ff de PS weer naar boven doen denk ik. En ik heb nieuwe PSN, want oude doet het niet meer.quote:
ik heb al echt lang geen deals meer gehad van 3k winst op die Nugent IF naquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik post niet meer zo snel de namen van de spelers en ik post ook niet zo snel meer omdat ik een paar k winst heb gemaakt.
ja dat is je geraden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moet dan wel ff de PS weer naar boven doen denk ik. En ik heb nieuwe PSN, want oude doet het niet meer.
Ik stuur wel berichtje als ik ready ben.
quote:
Waarom zou je in godesnaam nu nog geld stoppen in dit spel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef Topiek het volgende:
Pakjes openen voor 15 euro, beste speler die je krijgt is Essien__!
Is die niet een paar ton waard op de pc dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef Topiek het volgende:
Pakjes openen voor 15 euro, beste speler die je krijgt is Essien__!
En paar ton?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is die niet een paar ton waard op de pc dan?
Ja die zijn fucking hoog ja. Alleen Essien is niks waard, zelfs Rooney is maar 50k op de PC, "maar".quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, volgens mij was jij degene die laatst aan het zeiken was over de pc prijzen
Een meiskequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik speel al een tijdje offline single player. Dit is mijn team
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#cnNBOMg6c46:360
''Shygirl18''quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Shygirl18 het volgende:
impossibruhhhhquote:
Omraniquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Shygirl18 het volgende:
quote:
Zo zie je dat sommige mensen meteen de goede kleur spelers kiezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een meiske
Edit: BronsDS2, ik zie een perfect match!
Sherlock Thorbquote:
Ohtheirony.gifquote:
Juist niet. Als hij niet sweaty zou spelen, zou hij die speler wel houden. Volstrekt logisch dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet je wat ironisch is? Dat iemand die als teamnaam 'Let's get sweaty' heeft de langzaamste speler uit het spel verkoopt.
Misschien past hij ook wel in mijn team. Ik heb nog 7300 coins. Hoe duur wordt hij denk je?quote:
Goeien troll ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Misschien past hij ook wel in mijn team. Ik heb nog 7300 coins. Hoe duur wordt hij denk je?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Misschien past hij ook wel in mijn team. Ik heb nog 7300 coins. Hoe duur wordt hij denk je?
quote:
Hihohohohohahahahahaohaohao xdxdxdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Topiek het volgende:
Oh my!!!
[ afbeelding ]
EindelijkIk ben binnen.
Weet je hoe het komt dat er zulke deals bij zitten?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet zeggen dat er wel goede deals bij zitten. Nestor voor 150c en Rose voor 200c.
Omdat niemand oplet!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je hoe het komt dat er zulke deals bij zitten?
Is dit als grapje bedoeld?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Topiek het volgende:
Oh my!!!
[ afbeelding ]
EindelijkIk ben binnen.
tegen jou valt gewoon niet te spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
Jezus, Djeetje, je hebt maar 1 fatsoenlijke veldgoal gescoord en dat was een counter met Arnautovic.![]()
Ik heb geen enkele keer precision dribbling gebruikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
tegen jou valt gewoon niet te spelen.
Het beeld stroopte en jij loop ook nog te kutten met die precisie dribbel
Hij is gewoon te slecht voor jou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
tegen jou valt gewoon niet te spelen.
Het beeld stroopte en jij loop ook nog te kutten met die precisie dribbel
wat voor dribbel gebruik je dan het is fakking hinderlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele keer precision dribbling gebruikt.
Het internet lag dit keer eens niet aan mij trouwens...
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat voor dribbel gebruik je dan het is fakking hinderlijk.
En met Arnautovic heb ik 3x een normale goal gemaakt
Een LB+Y is ook een veldgoal hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...
jij koos voor 2 shit cb's logisch dat ik dan op de pace ga spelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...
LB+Y werkt altijd, het maakt niet uit welke CB's je neerzet. Die 2 CB's + LB staan gewoon als een huis als je maar niet tegen mensen zoals jij moet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij koos voor 2 shit cb's logisch dat ik dan op de pace ga spelen
alleen speelt 9/10 van de fifa community zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LB+Y werkt altijd, het maakt niet uit welke CB's je neerzet. Die 2 CB's + LB staan gewoon als een huis als je maar niet tegen mensen zoals jij moet.
wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alleen speelt 9/10 van de fifa community zo![]()
En jij had gewoon al die ballen en geluk dus moest wel zo spelen
had je gezien hoe ik stond te verdedigen aan het eind ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat?
Ik verdedig gewoon slim door achteruit te lopen en niet te happen. Tevens had ik zo'n 15 schoten op doel in de laatste pot en maar 1 goal. Dus ik heb geluk toch?
Precies. Stelletje kutjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die janken om een LB+Y goal
Echt jongen, ga dan lekker een ander spel spelen.
Je containde ja, meer zag ik niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
had je gezien hoe ik stond te verdedigen aan het eind ?
En best raar dat ik dan 5x weet te scoren en jij 1x
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoi,
Ik zat net in Den Bosch naast Richard Witschge op het terras, gaaf hè
gr gr
tim
Of jij containde ook daadwerkelijk?quote:
ik heb ooit een keer met Gigi gepraat, maar dat verhaal heb ik al eens verteldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoi,
Ik zat net in Den Bosch naast Richard Witschge op het terras, gaaf hè
gr gr
tim
ik zat tackels te spammen, maar dat maakt mij niks uit.quote:
Jij welquote:
Ben nog steeds jaloers jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer met Gigi gepraat, maar dat verhaal heb ik al eens verteld
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zat tackels te spammen, maar dat maakt mij niks uit.
Als jij niet scoor doe ik het wel voor je en voordat jij aan het eind al die schoten kreeg stond ik al 4-1 voor.
Als je met 5-1 verliest ben je gewoon fucking slecht !!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.
Zoals Tim in zijn sig heeft staan, natuurlijk is die overwinning terecht, maar je verdiende hem in elk geval niks meer dan ik.
Best goed gemiddelde dan 3 goals uit drie schotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.
Zoals Tim in zijn sig heeft staan, natuurlijk is die overwinning terecht, maar je verdiende hem in elk geval niks meer dan ik.
Geen enkele speler is 1,5 miljoen waard.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Topiek het volgende:
Is Ribery voor die vriend, de 1,5 miljoen waard?
Heel effectief ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best goed gemiddelde dan 3 goals uit drie schoten
Robben op de PC is 600kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen enkele speler is 1,5 miljoen waard.
De vorige keer had je nergens last vanquote:
Als je mij het tijdstip zegt dan regel ik dat je zus naar mij toe komt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De vorige keer had je nergens last van
En mijn internet is beter dan sommige hier moeten we gewoon even een tijdstip doen als bijna niemand op internet hier zit.
Sneer richting mij. Deze keer lag het echter aan jou, want mijn ouders zijn niet thuis, mijn broer is weg en mijn broertje was al aan het slapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De vorige keer had je nergens last van
En mijn internet is beter dan sommige hier moeten we gewoon even een tijdstip doen als bijna niemand op internet hier zit.
Tja, er zijn fans enzo die willen zo'n speler gewoon hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen enkele speler is 1,5 miljoen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |