PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nee hij is een lul. Nooit wat doen 80x vragen of hij zijn stuk wil afmaken. Hij werd in ons groepje gezet omdat hij zelf te traag was om een groepje te vinden. Zeggen dat hij het druk heeft maar geen thesis schrijven. Echt een mongoolquote:
Als iedereen om zichzelf lacht, lacht er altijd iemand om je grapquote:
Belhanda LCM en Nsamé LBquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
http://wefut.nl/squad/1860
Geen idee hoe ik dit af moet maken...
Clichy, Kaboul, Luiz, Richards, De Ceglie, Chiellini, Diakite, Konko kunnen allemaal niet. Op CM ook nog wel wat spelers trouwens.
http://wefut.nl/squad/1861quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
Clichy, Kaboul, Luiz, Richards, De Ceglie, Chiellini, Diakite, Konko kunnen allemaal niet. Op CM ook nog wel wat spelers trouwens.
Groot en zwart.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
Is er hier iemand met SIF Lukaku eigenlijk? Hoe is tie?
Ik moest net tegen hem en hij was goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
Nice.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest net tegen hem en hij was goed
Ik own je al met mijn regular Lukakuquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moest net tegen hem en hij was goed
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik own je al met mijn regular Lukaku
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:45 schreef Patje1987 het volgende:
Boh even gefietst, jeweet zweten.
Mannenzweet langs mijn mooie billen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:45 schreef Patje1987 het volgende:
Boh even gefietst, jeweet zweten.
Mannenzweet langs mijn mooie billen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:31 schreef DuTank het volgende:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:35 schreef Reemi het volgende:
hahaha overreacting muchquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:12 schreef Fuszy het volgende:
Maar echt mensen. JEZUS MAN. wat is dat met GOT. Ik bedoel de fuck, deze had ik niet zien aankomen.
Gisteren gezien, maar vandaag nog steeds een what de fuck. Misschien toch maar die boeken gaan lezen. (heb ze wel liggen hier)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga eerst even die aflevering kijken voordat iedereen hem spoilert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Hawkeye volgend jaar bij een paar Eredivisiewedstrijden
Dyslectici kunnen ook gelovig zijn..dan krijg je zoiets.quote:
Ook wel beter dat de Premier League en de Serie A op Eredivisie Live komenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Hawkeye volgend jaar bij een paar Eredivisiewedstrijden
👍quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dyslectici kunnen ook gelovig zijn..dan krijg je zoiets.
Tsongaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tsonga ronde verder. Koning Federer naar huis.
is altijd tochquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
en het team van 200k speelt weer kutter dan m'n team hiervoor van 20k, lekker hoor
ik vond je vorige ui leukerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
en het team van 200k speelt weer kutter dan m'n team hiervoor van 20k, lekker hoor
Eigenlijk beter voor de ervaren FUT speler. Wij handelen en verkopen aan de ontwetenden. Win-win situatie.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
Aan de andere kant, waarom zou je dan handelen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk beter voor de ervaren FUT speler. Wij handelen en verkopen aan de ontwetenden. Win-win situatie.
Voor die moneyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zou je dan handelen?
Als een team van 20k het beter doet
Iemand ervaring?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef rolls-reus het volgende:
Lukaku linkerspits en benteke rechterspits, of andersom?
Dodelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef rolls-reus het volgende:
Lukaku linkerspits en benteke rechterspits
wtfquote:
ja truequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk beter voor de ervaren FUT speler. Wij handelen en verkopen aan de ontwetenden. Win-win situatie.
Wat je zelf fijn vindt. Lukaku is links en Benteke rechts. Linkspoot links, rechtspoot rechts. Voor de near-post-OPquote:
dat heb ik ondertussen verkocht,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had toch 3.1 miljoen? Dan heb je echt niet meer nodig als je bronze IFs gaat reviewen.
Zoek het uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
wil even een extra teampje erbij maken in 4231 met Suarez en Van Persie, op CF of CAM wil ik die TOTS Cazorla neerzetten waar kan ik dan het beste Van persie en Suarez neerzetten?, Van persie gewoon in de spits neem ik aan?
Ik denk dat 4231 niet de ideale opstelling is als je Van Persie, Suarez en Cazorla erin wil hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
wil even een extra teampje erbij maken in 4231 met Suarez en Van Persie, op CF of CAM wil ik die TOTS Cazorla neerzetten waar kan ik dan het beste Van persie en Suarez neerzetten?, Van persie gewoon in de spits neem ik aan?
4-5-1quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat 4231 niet de ideale opstelling is als je Van Persie, Suarez en Cazorla erin wil hebben.
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerdquote:
451 is niet mijn opstelling, vind ik niet fijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-5-1![]()
![]()
Suarez en Cazorla op CAM en dan inderdaad Van Persie in de spits.
Waarom vraag je het dan...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerd
longshots vs pace, denk ik...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerd
jaja even eten halen, nu kroegentochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op blanes hoor jij de fucker te zijn man!
Lekkaaaahquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaja even eten halen, nu kroegentocht
Niet vandaagquote:
moet nog wel nieuwe video's maken jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Niet vandaagben mn teams aan het upgraden, je volgende hidden gem moet trouwens wook zijn
held is dat
pics van je chicksquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jaja even eten halen, nu kroegentocht
vleeskeuring, denk maar niet dat ik erop ga fappen. doe ik wel op die van je zusje en je moeder, je moeder lekker golfkakker hmmquote:
Sonquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Maak dit teamhttp://wefut.com/squad/1867 met gspurning op goal
ja man, kostte toch bijna niks dus dacht laat ik het eens proberen nu we nog op de ps3 zittenquote:
het word.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=39427
nog maar ¤ 120,- en in mijn maat. Ik maver toch nog een beetje. Snap niet helemaal waarom.
Mooi manquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
http://caliroots.com/realdeal/product.asp?id=39427
nog maar ¤ 120,- en in mijn maat. Ik maver toch nog een beetje. Snap niet helemaal waarom.
Jammer dat die shirts voortaan 74,95 of zelfs 80 euro per stuk zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
120 uitgeven aan schoenen.
Ik steek dat geld in voetbalshirts.
Ik heb in Barcelona 100 euro betaald voor mijn shirt met bedrukkingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer dat die shirts voortaan 74,95 of zelfs 80 euro per stuk zijn. Dat vind ik echt belachelijk veel.
Geef ook niet meer dan ¤ 100,- per paar schoenen uit hoor. Misschien een hoge uitzondering daar gelaten.
Die ik net linkte sowieso niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |