Voor die moneyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:53 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan de andere kant, waarom zou je dan handelen?
Als een team van 20k het beter doet
Iemand ervaring?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef rolls-reus het volgende:
Lukaku linkerspits en benteke rechterspits, of andersom?
Dodelijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef rolls-reus het volgende:
Lukaku linkerspits en benteke rechterspits
wtfquote:
ja truequote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk beter voor de ervaren FUT speler. Wij handelen en verkopen aan de ontwetenden. Win-win situatie.
Wat je zelf fijn vindt. Lukaku is links en Benteke rechts. Linkspoot links, rechtspoot rechts. Voor de near-post-OPquote:
dat heb ik ondertussen verkocht,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je had toch 3.1 miljoen? Dan heb je echt niet meer nodig als je bronze IFs gaat reviewen.
Zoek het uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
wil even een extra teampje erbij maken in 4231 met Suarez en Van Persie, op CF of CAM wil ik die TOTS Cazorla neerzetten waar kan ik dan het beste Van persie en Suarez neerzetten?, Van persie gewoon in de spits neem ik aan?
Ik denk dat 4231 niet de ideale opstelling is als je Van Persie, Suarez en Cazorla erin wil hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
wil even een extra teampje erbij maken in 4231 met Suarez en Van Persie, op CF of CAM wil ik die TOTS Cazorla neerzetten waar kan ik dan het beste Van persie en Suarez neerzetten?, Van persie gewoon in de spits neem ik aan?
4-5-1quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat 4231 niet de ideale opstelling is als je Van Persie, Suarez en Cazorla erin wil hebben.
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerdquote:
451 is niet mijn opstelling, vind ik niet fijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-5-1![]()
![]()
Suarez en Cazorla op CAM en dan inderdaad Van Persie in de spits.
Waarom vraag je het dan...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerd
longshots vs pace, denk ik...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
En waarom Van Persie als CF en niet Suarez ?, Suarez lijkt me toch beter als CF of zie ik dat verkeerd
jaja even eten halen, nu kroegentochtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op blanes hoor jij de fucker te zijn man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |