nog clubs? omni is erquote:
Doe je dit nou expres of nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O autocorrectie die moet ik onthouden....
Je bent gewoon een irritante blaag als je telkens iemand op zijn typefouten wijst en het zelf ook gewoon domme fouten maakt
ga lekker terug naar turkistan ofzo kutturkquote:
Kan wel zijn. Ik schaam me verrot als weer eens blijkt dat we door Vlamingen worden afgetroefd in onze eigen taalquote:
Gardner en Bannanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef rolls-reus het volgende:
Wie zijn de twee beste silver cam's uit de de bpl?
Falque in ieder geval.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:23 schreef rolls-reus het volgende:
Wie zijn de twee beste silver cam's uit de de bpl?
ik ben een ginger,,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
ga lekker terug naar turkistan ofzo kutturk
Hovland en Rindaroy.quote:
dit is toch niet te gelovenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
SIF Sanchez uit een pakje, even een cheap ass teampje maken met hem erin
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
quote:
gebruik Vidal en Medel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef Maver24 het volgende:
misschien even nog 1 pakje openen voor vidal ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das wel een goeie inderdaad, Toch een rede om TOTS Vidal te halen
Ik vind het wel weer best, was serieus met 3e pakje vandaag, ik heb er nog wel 15 geopend maar daar zat niks in, had gelijk moeten stoppen na het 3e pakjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
misschien even nog 1 pakje openen voor vidal ?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
Maver mooie gozer vind ik dat. Cheap teampje met SIF Sanchez en TOTS Vidal![]()
,,,,
Hoeveel teams heeft ie al vandaag gemaakt ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:43 schreef Thorb het volgende:
Maver mooie gozer vind ik dat. Cheap teampje met SIF Sanchez en TOTS Vidal![]()
,,,,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |