Moet dan wel ff de PS weer naar boven doen denk ik. En ik heb nieuwe PSN, want oude doet het niet meer.quote:
ik heb al echt lang geen deals meer gehad van 3k winst op die Nugent IF naquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik post niet meer zo snel de namen van de spelers en ik post ook niet zo snel meer omdat ik een paar k winst heb gemaakt.
ja dat is je geraden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moet dan wel ff de PS weer naar boven doen denk ik. En ik heb nieuwe PSN, want oude doet het niet meer.
Ik stuur wel berichtje als ik ready ben.
quote:
Waarom zou je in godesnaam nu nog geld stoppen in dit spel?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef Topiek het volgende:
Pakjes openen voor 15 euro, beste speler die je krijgt is Essien__!
Is die niet een paar ton waard op de pc dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef Topiek het volgende:
Pakjes openen voor 15 euro, beste speler die je krijgt is Essien__!
En paar ton?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is die niet een paar ton waard op de pc dan?
Ja die zijn fucking hoog ja. Alleen Essien is niks waard, zelfs Rooney is maar 50k op de PC, "maar".quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, volgens mij was jij degene die laatst aan het zeiken was over de pc prijzen
Een meiskequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik speel al een tijdje offline single player. Dit is mijn team
http://www.ea.com/uk/foot(...)-off#cnNBOMg6c46:360
''Shygirl18''quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Shygirl18 het volgende:
impossibruhhhhquote:
Omraniquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Shygirl18 het volgende:
quote:
Zo zie je dat sommige mensen meteen de goede kleur spelers kiezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een meiske
Edit: BronsDS2, ik zie een perfect match!
Sherlock Thorbquote:
Ohtheirony.gifquote:
Juist niet. Als hij niet sweaty zou spelen, zou hij die speler wel houden. Volstrekt logisch dus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weet je wat ironisch is? Dat iemand die als teamnaam 'Let's get sweaty' heeft de langzaamste speler uit het spel verkoopt.
Misschien past hij ook wel in mijn team. Ik heb nog 7300 coins. Hoe duur wordt hij denk je?quote:
Goeien troll ditquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Misschien past hij ook wel in mijn team. Ik heb nog 7300 coins. Hoe duur wordt hij denk je?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Misschien past hij ook wel in mijn team. Ik heb nog 7300 coins. Hoe duur wordt hij denk je?
quote:
Hihohohohohahahahahaohaohao xdxdxdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Topiek het volgende:
Oh my!!!
[ afbeelding ]
EindelijkIk ben binnen.
Weet je hoe het komt dat er zulke deals bij zitten?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet zeggen dat er wel goede deals bij zitten. Nestor voor 150c en Rose voor 200c.
Omdat niemand oplet!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je hoe het komt dat er zulke deals bij zitten?
Is dit als grapje bedoeld?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Topiek het volgende:
Oh my!!!
[ afbeelding ]
EindelijkIk ben binnen.
tegen jou valt gewoon niet te spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
Jezus, Djeetje, je hebt maar 1 fatsoenlijke veldgoal gescoord en dat was een counter met Arnautovic.![]()
Ik heb geen enkele keer precision dribbling gebruikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
tegen jou valt gewoon niet te spelen.
Het beeld stroopte en jij loop ook nog te kutten met die precisie dribbel
Hij is gewoon te slecht voor jou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
tegen jou valt gewoon niet te spelen.
Het beeld stroopte en jij loop ook nog te kutten met die precisie dribbel
wat voor dribbel gebruik je dan het is fakking hinderlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele keer precision dribbling gebruikt.
Het internet lag dit keer eens niet aan mij trouwens...
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat voor dribbel gebruik je dan het is fakking hinderlijk.
En met Arnautovic heb ik 3x een normale goal gemaakt
Een LB+Y is ook een veldgoal hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...
jij koos voor 2 shit cb's logisch dat ik dan op de pace ga spelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...
LB+Y werkt altijd, het maakt niet uit welke CB's je neerzet. Die 2 CB's + LB staan gewoon als een huis als je maar niet tegen mensen zoals jij moet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij koos voor 2 shit cb's logisch dat ik dan op de pace ga spelen
alleen speelt 9/10 van de fifa community zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LB+Y werkt altijd, het maakt niet uit welke CB's je neerzet. Die 2 CB's + LB staan gewoon als een huis als je maar niet tegen mensen zoals jij moet.
wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alleen speelt 9/10 van de fifa community zo![]()
En jij had gewoon al die ballen en geluk dus moest wel zo spelen
had je gezien hoe ik stond te verdedigen aan het eind ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat?
Ik verdedig gewoon slim door achteruit te lopen en niet te happen. Tevens had ik zo'n 15 schoten op doel in de laatste pot en maar 1 goal. Dus ik heb geluk toch?
Precies. Stelletje kutjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die janken om een LB+Y goal
Echt jongen, ga dan lekker een ander spel spelen.
Je containde ja, meer zag ik niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
had je gezien hoe ik stond te verdedigen aan het eind ?
En best raar dat ik dan 5x weet te scoren en jij 1x
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoi,
Ik zat net in Den Bosch naast Richard Witschge op het terras, gaaf hè
gr gr
tim
Of jij containde ook daadwerkelijk?quote:
ik heb ooit een keer met Gigi gepraat, maar dat verhaal heb ik al eens verteldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoi,
Ik zat net in Den Bosch naast Richard Witschge op het terras, gaaf hè
gr gr
tim
ik zat tackels te spammen, maar dat maakt mij niks uit.quote:
Jij welquote:
Ben nog steeds jaloers jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer met Gigi gepraat, maar dat verhaal heb ik al eens verteld
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zat tackels te spammen, maar dat maakt mij niks uit.
Als jij niet scoor doe ik het wel voor je en voordat jij aan het eind al die schoten kreeg stond ik al 4-1 voor.
Als je met 5-1 verliest ben je gewoon fucking slecht !!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.
Zoals Tim in zijn sig heeft staan, natuurlijk is die overwinning terecht, maar je verdiende hem in elk geval niks meer dan ik.
Best goed gemiddelde dan 3 goals uit drie schotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.
Zoals Tim in zijn sig heeft staan, natuurlijk is die overwinning terecht, maar je verdiende hem in elk geval niks meer dan ik.
Geen enkele speler is 1,5 miljoen waard.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Topiek het volgende:
Is Ribery voor die vriend, de 1,5 miljoen waard?
Heel effectief ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best goed gemiddelde dan 3 goals uit drie schoten
Robben op de PC is 600kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen enkele speler is 1,5 miljoen waard.
De vorige keer had je nergens last vanquote:
Als je mij het tijdstip zegt dan regel ik dat je zus naar mij toe komt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De vorige keer had je nergens last van
En mijn internet is beter dan sommige hier moeten we gewoon even een tijdstip doen als bijna niemand op internet hier zit.
Sneer richting mij. Deze keer lag het echter aan jou, want mijn ouders zijn niet thuis, mijn broer is weg en mijn broertje was al aan het slapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De vorige keer had je nergens last van
En mijn internet is beter dan sommige hier moeten we gewoon even een tijdstip doen als bijna niemand op internet hier zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |