Is dit als grapje bedoeld?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Topiek het volgende:
Oh my!!!
[ afbeelding ]
EindelijkIk ben binnen.
tegen jou valt gewoon niet te spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
Jezus, Djeetje, je hebt maar 1 fatsoenlijke veldgoal gescoord en dat was een counter met Arnautovic.![]()
Ik heb geen enkele keer precision dribbling gebruikt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
tegen jou valt gewoon niet te spelen.
Het beeld stroopte en jij loop ook nog te kutten met die precisie dribbel
Hij is gewoon te slecht voor jou.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
tegen jou valt gewoon niet te spelen.
Het beeld stroopte en jij loop ook nog te kutten met die precisie dribbel
wat voor dribbel gebruik je dan het is fakking hinderlijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele keer precision dribbling gebruikt.
Het internet lag dit keer eens niet aan mij trouwens...
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat voor dribbel gebruik je dan het is fakking hinderlijk.
En met Arnautovic heb ik 3x een normale goal gemaakt
Een LB+Y is ook een veldgoal hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...
jij koos voor 2 shit cb's logisch dat ik dan op de pace ga spelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
2x een LB+Y en 1 keer die counter. één redelijk normale goal dus. En dan is er ook nog dat moment van Akinfeev en Esswein...
LB+Y werkt altijd, het maakt niet uit welke CB's je neerzet. Die 2 CB's + LB staan gewoon als een huis als je maar niet tegen mensen zoals jij moet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij koos voor 2 shit cb's logisch dat ik dan op de pace ga spelen
alleen speelt 9/10 van de fifa community zoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LB+Y werkt altijd, het maakt niet uit welke CB's je neerzet. Die 2 CB's + LB staan gewoon als een huis als je maar niet tegen mensen zoals jij moet.
wat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alleen speelt 9/10 van de fifa community zo![]()
En jij had gewoon al die ballen en geluk dus moest wel zo spelen
had je gezien hoe ik stond te verdedigen aan het eind ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat?
Ik verdedig gewoon slim door achteruit te lopen en niet te happen. Tevens had ik zo'n 15 schoten op doel in de laatste pot en maar 1 goal. Dus ik heb geluk toch?
Precies. Stelletje kutjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Mensen die janken om een LB+Y goal
Echt jongen, ga dan lekker een ander spel spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |