Je containde ja, meer zag ik niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
had je gezien hoe ik stond te verdedigen aan het eind ?
En best raar dat ik dan 5x weet te scoren en jij 1x
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoi,
Ik zat net in Den Bosch naast Richard Witschge op het terras, gaaf hè
gr gr
tim
Of jij containde ook daadwerkelijk?quote:
ik heb ooit een keer met Gigi gepraat, maar dat verhaal heb ik al eens verteldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
Hoi,
Ik zat net in Den Bosch naast Richard Witschge op het terras, gaaf hè
gr gr
tim
ik zat tackels te spammen, maar dat maakt mij niks uit.quote:
Jij welquote:
Ben nog steeds jaloers jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik heb ooit een keer met Gigi gepraat, maar dat verhaal heb ik al eens verteld
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zat tackels te spammen, maar dat maakt mij niks uit.
Als jij niet scoor doe ik het wel voor je en voordat jij aan het eind al die schoten kreeg stond ik al 4-1 voor.
Als je met 5-1 verliest ben je gewoon fucking slecht !!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.
Zoals Tim in zijn sig heeft staan, natuurlijk is die overwinning terecht, maar je verdiende hem in elk geval niks meer dan ik.
Best goed gemiddelde dan 3 goals uit drie schotenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij rust had jij 3 schoten op doel en ik 7.
Zoals Tim in zijn sig heeft staan, natuurlijk is die overwinning terecht, maar je verdiende hem in elk geval niks meer dan ik.
Geen enkele speler is 1,5 miljoen waard.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:30 schreef Topiek het volgende:
Is Ribery voor die vriend, de 1,5 miljoen waard?
Heel effectief ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Best goed gemiddelde dan 3 goals uit drie schoten
Robben op de PC is 600kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen enkele speler is 1,5 miljoen waard.
De vorige keer had je nergens last vanquote:
Als je mij het tijdstip zegt dan regel ik dat je zus naar mij toe komt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De vorige keer had je nergens last van
En mijn internet is beter dan sommige hier moeten we gewoon even een tijdstip doen als bijna niemand op internet hier zit.
Sneer richting mij. Deze keer lag het echter aan jou, want mijn ouders zijn niet thuis, mijn broer is weg en mijn broertje was al aan het slapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De vorige keer had je nergens last van
En mijn internet is beter dan sommige hier moeten we gewoon even een tijdstip doen als bijna niemand op internet hier zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |