http://wefut.com/squad/1868quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das wel een goeie inderdaad, Toch een rede om TOTS Vidal te halen
Je moet SIF Lampard eens bekijken. 60k.quote:
geen zin inquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet SIF Lampard eens bekijken. 60k.![]()
ja, ik voel me nu toch wel geïntimideerd...quote:
Sanchez op RM is kut man, ik wil em dan liever op RF hebben samen met David Villa op LF, bazenduo,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://wefut.com/squad/1868
En dan een random spitsenduo.
Lekkere workrates voor een RF. En een slechte weak foot. Vrij beperkt, dus dan liever in 3-5-2, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sanchez op RM is kut man, ik wil em dan liever op RF hebben samen met David Villa op LF, bazenduo,
Man, je wordt bijna een parodie van jezelf.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn club SC Veenwouden is niet gepromoveerd, en nee ik bedoel niet in FUT maar in het echt. Het 2e elftal verloor met 1-3 van BCV uit Bergum. /liefdagboek
En welke klasse is dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn club SC Veenwouden is niet gepromoveerd, en nee ik bedoel niet in FUT maar in het echt. Het 2e elftal verloor met 1-3 van BCV uit Bergum. /liefdagboek
Oh, dat is wel jammer dan...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze hadden gewonnen waren ze gepromoveerd naar de hoofdklasse.
Leg uit. Ik snap het namelijk niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Man, je wordt bijna een parodie van jezelf.
Eerst waren sommige van je posts al van een redelijk "dagboek-gehalte", maar nu lijken al je posts in die categorie te vallenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leg uit. Ik snap het namelijk niet.
Anders moesten ze tegen mijn oude club en waar ik nu speelquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ze hadden gewonnen waren ze gepromoveerd naar de hoofdklasse.
Dat is een teken dat ik aan het veranderen ben. Maar ik heb vandaag ook wel een paar deals opgepikt hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerst waren sommige van je posts al van een redelijk "dagboek-gehalte", maar nu lijken al je posts in die categorie te vallen
je vindt de deals minder belangrijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ik aan het veranderen ben. Maar ik heb vandaag ook wel een paar deals opgepikt hoor.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een teken dat ik aan het veranderen ben. Maar ik heb vandaag ook wel een paar deals opgepikt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |