abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 09:54:34 #1
5428 crew  miss_sly
pi_127392434
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:55:55 #2
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127392467
Ze hebben geen douches bij Basic Fit, ik vond het er nogal warm en slecht geventileerd en van de mensen werd ik ook niet enthousiast.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 09:56:45 #3
5428 crew  miss_sly
pi_127392490
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Per maand, toch? En daarnaast kun je wel overdragen, maar dus niet samen gaan sporten, want maar 1 persoon tegelijk... Zo werkt het bij ons iig. Reden voor mij om het niet te doen :)
Ja, per maand, dat klopt.
Wij kunnen toch niet samen sporten, er moet altijd iemand op onze dochter letten, he :)

Het fietsen naar mijn werk is zoo fijn O+ Het is 10 km enkele reis en het weer is fijn dus ik ben helemaal blij. Ik denk er nog maar even niet aan hoe het moet als het winter wordt en sneeuwt en regent.
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 09:57:42 #4
5428 crew  miss_sly
pi_127392525
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef _Dido_ het volgende:
Ze hebben geen douches bij Basic Fit, ik vond het er nogal warm en slecht geventileerd en van de mensen werd ik ook niet enthousiast.
Geen douches? Vreemd, want ik las in de huisregels van de Basic Fit bij ons in de buurt dingen over badkleding en douchen ofzo.

Wat is er mis met de mensen?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:59:15 #5
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127392563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Geen douches? Vreemd, want ik las in de huisregels van de Basic Fit bij ons in de buurt dingen over badkleding en douchen ofzo.

Wat is er mis met de mense?
Oké, misschien hebben andere vestigingen wel douches. Maar voor zo weinig geld, kun je natuurlijk niet te veel verwachten ;) Ik heb het over de vestiging Leidschendam iig. Toen ik er was, werd er vooral veel gekletst en in tijdschriften gelezen tijdens het sporten.
And eternity in an hour.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:11:59 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127392943
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Oké, misschien hebben andere vestigingen wel douches. Maar voor zo weinig geld, kun je natuurlijk niet te veel verwachten ;) Ik heb het over de vestiging Leidschendam iig. Toen ik er was, werd er vooral veel gekletst en in tijdschriften gelezen tijdens het sporten.
En dan vooral al zittende op een apparaat waar jij op staat te wachten...

Niks mis met budgetsporten hoor, maar de Basic Fit in Tilburg was het voor mij echt niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 10:12:58 #7
5428 crew  miss_sly
pi_127392976
Hmm, we gaan sowieso een keer kijken, natuurlijk, voor we een abonnement nemen. De huisregels zijn streng genoeg, las ik, maar als daar niet op gelet wordt verder, hebben ze ook weinig effect.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:14:09 #8
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127393011
Toen ik er was, vroeg ik aan iemand in de kleedkamer of er ook douches waren (ik was toen met een dagpas, om op te loopband te hardlopen toen het buiten echt te glad was). Ze lachte me nog net niet uit :').
And eternity in an hour.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 11:29:46 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127395426
Ik weet het! Net als vorige maand rond deze tijd een schransbui, hoofdpijn en kramp... Het is gewoon rodekatertijd :o . En dat verklaart meteen ook (een deel van de) 1,5 kilo extra.

Hah! Niet dat het daar beter van wordt, voel me echt niet lekker, maar toch... Er is een verklaring *O*
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127397066
Na een ontzettende uitspatting dit hele weekend, zei de weegschaal hetzelfde gewicht als voor het weekend. Godzijdank.

Vandaag weer sporten, bij ook een budgetfitness, Fit4Free. Moet zeggen dat er daar wel serieus gesport wordt. En er komen niet alleen maar mooie mensen, dat vind ik altijd ook wel prettig. :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127398814
Ik ben afgelopen week niet naar de WW geweest, omdat ik ziekig en ongesteld was, 10 uur had gewerkt en het regende. Goede redenen allemaal. Maar nu ben ik dus 2 weken niet op de weegschaal geweest en daar word ik toch altijd heel onzeker van. Ik heb de afgelopen 2 weken veel gewerkt, lange dagen gedraaid op werk, en dan eet ik wel iets meer (want honger door fysieke arbeid) en nu ben ik echt bang dat de weegschaal dat aangeeft. Misschien moet ik toch een x een weegschaal kopen voor thuis, zodat ik het allemaal een beetje bij kan houden!
pi_127399361
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef Zeester het volgende:
Ik ben afgelopen week niet naar de WW geweest, omdat ik ziekig en ongesteld was, 10 uur had gewerkt en het regende. Goede redenen allemaal. Maar nu ben ik dus 2 weken niet op de weegschaal geweest en daar word ik toch altijd heel onzeker van. Ik heb de afgelopen 2 weken veel gewerkt, lange dagen gedraaid op werk, en dan eet ik wel iets meer (want honger door fysieke arbeid) en nu ben ik echt bang dat de weegschaal dat aangeeft. Misschien moet ik toch een x een weegschaal kopen voor thuis, zodat ik het allemaal een beetje bij kan houden!
ik heb ook een Weegschaal gekocht voor bij mn vriend. Daarvoor woog ik me alleen bij mn ouders en kon ik het bij hem alleen aan de spiegel aflezen. Probleem daarmee is dat ik mezelf al snel een lekker wijf vind, vooral 's ochtends behalve als ik ongesteld ben :p
My salvation lies in your love..
pi_127399464
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

ik heb ook een Weegschaal gekocht voor bij mn vriend. Daarvoor woog ik me alleen bij mn ouders en kon ik het bij hem alleen aan de spiegel aflezen. Probleem daarmee is dat ik mezelf al snel een lekker wijf vind, vooral 's ochtends behalve als ik ongesteld ben :p
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 13:36 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, ik heb een smalle en hoge spiegel die bovendien een beetje schuin tegen de muur leunt, is echt heel positief voor je zelfbeeld. En heb ook weinig daglicht in m'n kamer want woon op het noorden met alleen een balkondeur als raam (waar ook een balkon boven hangt, dus geen binnenkomende zon). Vind ik mezelf al snel zeer respectabel eruit zien ;). Is wel goed voor me ook, maar toch, niet geheel betrouwbare graadmeter.

Misschien moet ik een weegschaal kopen en die gewoon oprecht alleen gebruiken als ik een week niet naar de WW ga, want 1x per week vinger aan de pols is voor mij wel echt genoeg. Moet je als een weegschaal koopt echt een dure kopen voor een betrouwbare meting? Of is een goedkope ook ok?
pi_127399836
Ik heb een goedkope.
Ben maandag in het ziekenhuis op de weegschaal gaan staan (schoenen, kleding, midden op de dag) en 2 dagen later op mijn eigen weegschaal. Die viel bijna 3 kilo minder uit. Maar wel 's ochtends vroeg, naakt.

Dus volgens mij doet ie t prima.
pi_127399987
Ik.heb er ook een van 10 euro. Hij gaf net precies hetzelfde aan als die van mn ouders dus zal wel goed zitten :)
pi_127400069
Ik zou hem natuurlijk ook een beetje kunnen 'eiken' door meteen na de WW met dezelfde outfit aan ook hier op de weegschaal te gaan staan, kan ik er een beetje achterkomen of ze verschillen enzo.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:06:08 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127400503
Precies, dat is de verstandigste oplossing :)
pi_127402151
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:43 schreef miss_sly het volgende:

Dat is zonder begeleiding enzo, toch? Bevalt dat?
En heb je wel eens een virtuele groepsles ofzo gedaan?

Het is maar 15,95 per week en daar kunnen B en ik samen voor sporten, want de kaart is binnen het gezin overdraagbaar, begreep ik. Nou, daar wil ik het wel een jaartje voor proberen, als ik tenminste niet te veel heel negatieve ervaringen tegenkom :)
Het bevalt me wonder boven wonder uitstekend! Ik was namelijk wel een luxe sportschool met veel begeleiding en leuke mensen gewend. Incl sauna en heerlijke douches O+ Maar die was helaas wel te duur voor mij.

BasicFit is heerlijk budget, maar als je denkt begeleiding nodig te hebben dan zou ik het niet doen want er is echt niets. Er staat wel dat je de mensen daar kan vragen, maar bij ons is maar 1 medewerker en die doet alles (schoonmaken, balie, telefoon etc) en die zou je eventueel wel een machine uit kunnen leggen, maar dan houdt het ook wel op denk ik. Bij ons zijn wel mooie douches, maar ik douche er echt nooit.

Groepslessen heb ik nog nooit aan meegedaan, maar ik heb van horen zeggen dat de virtuele lessen veel leuker zijn dan je zou denken. Was afgelopen zondag bijna geneigd om mee te doen met zo'n les, maar toch maar gewoon mijn eigen schema gedaan.

Bij mijn vorige sportschool deed ik wel enthousiast mee aan allerlei groepslessen en die mis ik dan ook wel. Dus kijk eerst even of het wel bij je past!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 4 juni 2013 @ 14:53:09 #19
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127402365
Wat is een virtuele les? :?
And eternity in an hour.
pi_127402771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:53 schreef _Dido_ het volgende:
Wat is een virtuele les? :?
Jillian is een virtuele les :7

Een groot scherm met iemand die alles voor doet en dan kan je in de zaal meedoen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 15:22:56 #21
5428 crew  miss_sly
pi_127403455
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het bevalt me wonder boven wonder uitstekend! Ik was namelijk wel een luxe sportschool met veel begeleiding en leuke mensen gewend. Incl sauna en heerlijke douches O+ Maar die was helaas wel te duur voor mij.

BasicFit is heerlijk budget, maar als je denkt begeleiding nodig te hebben dan zou ik het niet doen want er is echt niets. Er staat wel dat je de mensen daar kan vragen, maar bij ons is maar 1 medewerker en die doet alles (schoonmaken, balie, telefoon etc) en die zou je eventueel wel een machine uit kunnen leggen, maar dan houdt het ook wel op denk ik. Bij ons zijn wel mooie douches, maar ik douche er echt nooit.

Groepslessen heb ik nog nooit aan meegedaan, maar ik heb van horen zeggen dat de virtuele lessen veel leuker zijn dan je zou denken. Was afgelopen zondag bijna geneigd om mee te doen met zo'n les, maar toch maar gewoon mijn eigen schema gedaan.

Bij mijn vorige sportschool deed ik wel enthousiast mee aan allerlei groepslessen en die mis ik dan ook wel. Dus kijk eerst even of het wel bij je past!
Ik denk niet dat ik echt begeleiding nodig heb, ik hou daar zelfs eigenlijk niet zo van. Ik heb tenminste nog nooit begeleiding getroffen waar ik me echt prettig bij voelde. Groepslessen deed ik niet echt, ik voelde me vaak niet heel prettig bij al die mensen die het al zo vaak gedaan hadden en daar een beetje blasé stonden mee te doen. Van de meeste apparaten weet ik wel hoe ze werken, en er zijn toch schema's beschikbaar bij BasicFit bijvoorbeeld?

Ik ga zeker maar even kijken. Er zijn maar weinig sportscholen waar ik me echt fijn heb gevoeld, maar ik moet me er ook neit heel naar voelen, natuurlijk.
pi_127403774
Hmmmmm meloen.. OMnomnom! :9
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 15:39:23 #23
5428 crew  miss_sly
pi_127404085
Ik zit aan de worteltjes, ook lekker!
Ik heb alleen zo'n vreselijke zin in aardbeien, maar die zijn nog zo belachelijk duur, dat ik ze niet koop.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 16:00:06 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127404979
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit aan de worteltjes, ook lekker!
Ik heb alleen zo'n vreselijke zin in aardbeien, maar die zijn nog zo belachelijk duur, dat ik ze niet koop.
2 bakjes voor 3,- op de markt...
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 16:02:18 #25
5428 crew  miss_sly
pi_127405072
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 16:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

2 bakjes voor 3,- op de markt...
Echt waar? Smaken ze goed?

Eens kijken waar bij ons in de buurt wanneer markt is. Ik moet het nog een beetje uitvinden allemaal.

Hoe is het met jouw huis? Getekend?
pi_127407164
Banaan. :9
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:26:04 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127408155
5km gelopen zonder pijn in mijn knie! *O*
En zelfs mijn op 1 na snelste tijd: 30.03 :') :X
pi_127408289
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
5km gelopen zonder pijn in mijn knie! *O*
En zelfs mijn op 1 na snelste tijd: 30.03 :') :X
Super!
pi_127408719
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan de douches ook niet aanraden bij de onze. Die staan veeeel te warm. Ik douche normaal rond de 38/40 graden en dit deed zo'n pijn aan m'n rug. Ook is er geen ruimte om je handdoeken op te hangen/kleren. Ja.. die was er wel maar die kant stond de douche op gericht.. Dus alles was bij mij zeiknat. :'(
pi_127410412
Ik twijfel om nog te gaan fietsen. Ik heb al een stukje gefietst maar er staat toch wel wat wind. Langs de andere kant is het wel mooi weer :D
pi_127411767
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Super!
*O* Wat goed, hoop ik ook te bereiken als ik ooit klaar ben met Renate.

En maar weer eens een lijstje

o 4 rijstwafels met pindakaas
t eat natural reep, appel
l 2 broodjes met 2 pl. komijnekaas, 250 gram cherrytomaatjes
t bakje kwark
d 2 broodjes met 2 vegaburgers en veeeel broccoli

[ Bericht 0% gewijzigd door fluster op 04-06-2013 21:49:36 ]
pi_127415049
Ik ben toch gaan fietsen, de wind was gaan liggen. :P

Lijstje:
o: Boterham met aardbeien.
t: bakje tomaatjes
l: Boterhammen met smeerkaas en choco
t: noten
d: broodjes met groenten, een dressing en kipfilet
t: banaan
s: 45 km gefietst
  dinsdag 4 juni 2013 @ 20:53:42 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127416246
Een collega zei vandaag dat dat wat ik aan had, dat dat 'really flattered' me. Zwarte broek met strak, lang shirt. Toen ik zei dat ik niet eens figuurcorrigerend ondergoed aan had (scuba-suits zoals zij ze noemt) viel haar mond open! :D *)

Nu op naar de 30e Jillian. Minus de lunges. *)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:23:56 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127417699
*) Zo! *trots*
Ik wilde per se volhouden, maar doen is dan altijd nog een challenge. :+
30.5 keer in een dag of 37 geloof ik. Morgen nog maar eens meten. Want... Meten... Is weten! Ajeto!
pi_127418141
Jeej BE!!

Ik heb het idee dat ik veuls te weinig eet. Zegt de caloriemeter iig. En ik heb ook honger, dus zo even wat eten.

Lijstje tot nu toe:
O: 2 volkorenbroodjes met een plakje kaas. Paar slokjes sinaasappelsap
L: 1 roggebrood met kaas. 1 meergranen met kipfilet
S: Anderhalf uur kracht en cardio
T: Banaan
D: 100 gram zalmfilet, 175 gram aardappeltjes uit de oven, halve courgette.

1311 kcal. :{
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:38:39 #36
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127418482
Be, je bent een held!

Ik zit er over te denken om te beginnen met roller derby :D
Spoilers!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:39:39 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127418539
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:32 schreef Lonaa het volgende:
Jeej BE!!

Ik heb het idee dat ik veuls te weinig eet. Zegt de caloriemeter iig. En ik heb ook honger, dus zo even wat eten.

Lijstje tot nu toe:
O: 2 volkorenbroodjes met een plakje kaas. Paar slokjes sinaasappelsap
L: 1 roggebrood met kaas. 1 meergranen met kipfilet
S: Anderhalf uur kracht en cardio
D: 100 gram zalmfilet, 175 gram aardappeltjes uit de oven, halve courgette.

1311 kcal. :{
Probeer het wat meer te verdelen. gekookt eitje, augurkje met ham, een soepje, stukje kaas..
Proberen te plannen wat je gaat eten de gehele dag.

En je kan het want niemand is te zwaar geworden van 1300 kcal. Gezonde keuzes maken. Duurt even om die knop om te zetten.

Het is echt kolere moeilijk... i know

BE, je doet het lekker *O*

Tink, jij doet het ook gewoon goed..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127418828
Ik heb zelf ook moeite met 'genoeg' eten. Ik probeer wel rond de 1800 te zitten maar heel vaak zit ik eronder.

Eerder calculeerde ik namelijk mijn slechte dingen in. Dus als ik een zak chips op had dan at ik de rest van de dag gewoon minder tot niks. Heel slecht.. :{

Nu heb ik met gezonder/normaler eten gewoon moeite om aan die kcal te zitten. Het lijkt zo veel in vergelijking met slechte dingen.

Maar het komt wel goed, het is gewoon wennen. Nog 0,7 kilo en dan heb ik weer een mijlpaal bereikt!
pi_127418872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Probeer het wat meer te verdelen. gekookt eitje, augurkje met ham, een soepje, stukje kaas..
Proberen te plannen wat je gaat eten de gehele dag.

En je kan het want niemand is te zwaar geworden van 1300 kcal. Gezonde keuzes maken. Duurt even om die knop om te zetten.

Het is echt kolere moeilijk... i know

BE, je doet het lekker *O*

Tink, jij doet het ook gewoon goed..
Ik ben ook niet te zwaar geworden van bovenstaand lijstje. :') Dit is mijn "het moet anders, de knop is om"lijstje.

Ik vind het ONTZETTEND moeilijk, omdat ik een heel erg "alles of niks" persoon ben. En ik ben bang dat ik met vaker tussendoor wat eten de grip verlies ofzo. Ik probeer avondeten wel altijd de dag van te voren te plannen, en daar hou ik me ook aan. Pfft, ik vind het echt moeilijk. ;(
pi_127419635
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben ook niet te zwaar geworden van bovenstaand lijstje. :') Dit is mijn "het moet anders, de knop is om"lijstje.

Ik vind het ONTZETTEND moeilijk, omdat ik een heel erg "alles of niks" persoon ben. En ik ben bang dat ik met vaker tussendoor wat eten de grip verlies ofzo. Ik probeer avondeten wel altijd de dag van te voren te plannen, en daar hou ik me ook aan. Pfft, ik vind het echt moeilijk. ;(
Anders beginnen met van tevoren geplande tussendoortjes, net als het avondeten? Dus niet meteen elke dag enorme afwisseling in de tussendoortjes of spontaan iets pakken maar dat langzaam opbouwen? Ik maakte (al was het maar in mijn hoofd) eerst ook altijd planningen, nu doe ik 't weer meer op gevoel.

Moet zelf ook altijd echt meerdere tussendoortjes inbouwen omdat ik anders snel te laag zit. En jij sport ook nog eens flink natuurlijk!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 22:03:21 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_127420020
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is OOK moeilijk!! Echt wel!
EN.............. je kan het niet altijd GOED doen, dat wil niet, kan niet en moet je niet willen.
Als je vandaag op 1300 kcal zit, so be it, daar ga je echt niet dood aan ofzo :D

Nogmaals, als je qua eten op een bepaald iets wil zitten dan zal je moeten gaan plannen, voorbereiden en moeite doen.

Trouwens het is best heel leuk om je eigen recepten te fabriceren :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_127424041
*O* voor de dertigste sessie van BE! (En omdat ze ajeto zegt. :))

Ik heb zojuist (tijdens het kijken van de film Closer op RTL8, wat een mooie film was) een klein stukje melkchocolade op (15g). Om voor de verandering :') een beeeeetje te snoepen, i.p.v. alles of niets. (Het scheelde dat dit alles was wat ik had, het kwam uit een cadeautje, dus mss had ik anders alsnog de rest snel in de vuilnisbak moeten gooien, met koffieprut erover en wat voor briljante tips jullie soms nog meer hebben. Maar het was wel lekker en ik dacht daarna niet alleen maar: MEERRRRrrr!!)
pi_127424241
Oh Closer is geweldig, jammer dat ik die gemist heb. Maar ja, ik heb de dag weer eens slapend doorgebracht :{.
pi_127424519
Ik ben een lijstje voor morgen in elkaar aan het draaien. :Y
En daarna ga ik slapen.
pi_127424791
Ik blijf moeite houden met tussendoortjes. Kom niet veel verder dan een appel, mandarijn, cracker, roggebrood of brood.
pi_127425343
Ik mis motivatie.... :(
Morgen iig weer sporten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 juni 2013 @ 07:59:46 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127430274
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf moeite houden met tussendoortjes. Kom niet veel verder dan een appel, mandarijn, cracker, roggebrood of brood.
Ik zag hier een keer dag SQ gewoon af en toe een hele paprika weg knaagt als tussendoortje en dat heb ik overgenomen. Heerlijk! :Y
Of een bakje met cherry tomaatjes, wat wortel, wat komkommer etc. :9
pi_127430293
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:23 schreef Lonaa het volgende:
Wat ik allemaal als tussendoortjes eet:
Gekookt eitje (kook ik meestal meerdere tegelijk, dag erna ook meteen wat), rauwkost, allerlei soorten fruit, allerlei soorten groenten, zelfgemaakt ijsje met dit weer (heb van die vormpjes, nu ook calippo vormpjes gekocht, kijken of dat wat is en dan 'ns maken met yoghurt of 'n zelfgemaakte smoothie ofzo), een simpel vers groentesoepje, plak kaas, wat vleesbeleg, een cracker met het een of ander (vind die eru balans smeerkaas met wat gebroken lijnzaad bv lekker), atjar tjampoer (of het echt gezond is weet ik niet zo goed ivm suiker, maar tis wel lekker fris :P), yoghurt of kwark, rozijntjes, noten.
pi_127430300
En ja, ik pak ook regelmatig paprika als tussendoortje (die zoete puntpaprikas vind ik op 't moment erg lekker), of van die snacktomaatjes :9
pi_127430308
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 23:08 schreef Ruby88 het volgende:
dus mss had ik anders alsnog de rest snel in de vuilnisbak moeten gooien, met koffieprut erover en wat voor briljante tips jullie soms nog meer hebben.
Kattenbak leegscheppen en dat zakje in de prullenbak doet 't 'm ook wel :P
pi_127430555
:D Ik heb alleen geen kat, dus ik moet het maar doen met wilskracht...

Over tussendoortjes: ik neem regelmatig een zak wortels mee naar mijn werk. Reageren mijn collega's haast net zo enthousiast op als op snoep dat de rest meeneemt. ;) En walnoten.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juni 2013 @ 08:41:42 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127430657
Mijn ochtendtussendoortjeverslaving van dit moment is een banaan in schijfjes met wat Griekse yoghurt O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_127430903
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:41 schreef Sjeen het volgende:
Mijn ochtendtussendoortjeverslaving van dit moment is een banaan in schijfjes met wat Griekse yoghurt O+
Mijn verslaving op het moment is een banaan met een dun laagje pindakaas. Mag ik alleen van mezelf na de sportschool :@
pi_127431176
Ik heb gisteren voor het eerst in HEUL lang weer eens een banaan gehad, na het sporten. Lekker joh. :9

Bedankt BE en Holyme voor de tussendoortips, daar kan ik zeker wat mee!

Oh, en trouwens, -0,7 sinds vorige week! Ondanks een weekend schranzen en zuipen als een malle. BLIJ!
pi_127434847
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn verslaving op het moment is een banaan met een dun laagje pindakaas. Mag ik alleen van mezelf na de sportschool :@
Niks mis mee toch, ook op rustdagen? Das hooguit 200 kcal ofzo, waar je veel nuttige voedingsstoffen voor terugkrijgt. :Y)
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:24:35 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127434980
Mijn verslaving van dit moment is Griekse yoghurt met muesli, walnoten en honing :9~. Mag alleen in het weekend!
And eternity in an hour.
pi_127435799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef _Dido_ het volgende:
Griekse yoghurt met muesli, walnoten en honing :9~.
:9~
pi_127435996
Bananen :9. Echt m'n favoriete fruit.

Vanmiddag komt een shitload aan bestelde kleding binnen, ben erg benieuwd. Qua gewicht gaat het kut, want de dagen dat ik niet kon lopen heb ik ook niet gekookt, of überhaupt iets aan het huishouden gedaan. Ik ga zo eerst maar eens opruimen dus, en vanavond proberen 3x10 minuten te lopen. Als dat lukt moet zondag goedkomen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:54:40 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127436032
Ik ga vanavond een rondje op de heide proberen! O+
And eternity in an hour.
pi_127436487
Ik heb vanavond selectietraining bij een nieuwe hockeyclub. Spannend!
pi_127436498
net verse ananas gesneden en gegeten :9

ik wilde gaan sporten vanmorgen maar mijn kleine meisje is niet lekker.. hooikoorts :(
nu het hele huis maar opgeruimd. De oudste loopt de avondvierdaagse. Maandag liep mijn man, gisteren liep ik. Misschien dat ik vanavond ook loop.

Gisteren revalidatie gehad. Ik had echt veel kracht in mijn armen voor de operatie.. nu echt totaal niet meer.. Heb spieeeerpijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:25:08 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127437092
Laisje!

O: 3 volkoren met aardbeien. Klein glaasje vruchtensap.
T: 2 kokosrotsjes (gluten- en lactosevrij, jum!)
L: 4 volkoren. 2 30+kaas met rucola, 2 gerookte ham met komkommer.
T: Geen idee, zit vol. Heb een appel bij me, maar die kokosrotsjes staan er nog en lonken...
D: Pasta, zalm, courgette, beetje roomkaas. Of iets heel anders. Heb nog niks afgesproken met lief en de zalm ligt in de diepvries :|
S: Uur paardrijden. Gezien het weer zou het een buitenrit kunnen worden. Minder intensief dan een les, dus.
T: Niks meer, na S meteen douchen en m'n bed in.

Vanochtend was er van dat nare weekendgewicht alweer een hoop af. Zit op 81,7 en da's + 1 tov m'n atl. Best te doen :) Morgenvroeg weer wegen, na het sporten ben ik altijd lichter.
pi_127437151
Ohja wat ik nog wilde zeggen nav een geposte foto: wat zie je er goed uit Tink!!
pi_127437402
Ik heb gisteren een jurkje bij de Hema gekocht, maar thuis blijkt dat XL inmiddels echt te groot is voor mijn bovenlijf. Was te verwachten, maar toch, fijn resultaat!

Mijn favoriete fruit op het moment is meloen, maar ik was gisteren tijdens het boodschappen doen een beetje slaperig en heb echt een mini-meloen gekocht. Rare ik.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:58:27 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127438079
Oeh, dat zijn leuke ontdekkingen! :Y

Ik zit aan een boterham met brokkelkaas! Dat is momenteel mijn zwakte, lekkere pittige kaas. :9~
Gewicht gaat goed, als ik zo door ga zit ik as maandag eindelijk weer onder de 90! *O*
pi_127438167
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, dat zijn leuke ontdekkingen! :Y

Ik zit aan een boterham met brokkelkaas! Dat is momenteel mijn zwakte, lekkere pittige kaas. :9~
Gewicht gaat goed, als ik zo door ga zit ik as maandag eindelijk weer onder de 90! *O*
Als er 1 ding zou zijn waarvan ik zou willen dat het niet zo'n calorieen sluipmoordenaar was, was het kaas.

Mijn oplossing is altijd een lekker stuk verse parmezaan in de koelkast hebben, en een goede fijne rasp. Zo kun je op elk eten een beetje kaas doen, en veel meer dan 5-10 gram zal het niet zijn, en heb je toch lekkere pittige kaassmaak!
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:02:28 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127438205
Dat is een slim idee! :Y

Lijstje:
O: Brinta
T: 1 rode paprika
L: 2 bh brokkelkaas, 1 bh gek ei
T: appeltje
D: Ainsley's falafel met pita's
T: mango m blauwe bessen
pi_127438767
mijn weegschaal doet raar..
Ik ging er vanmorgen opstaan en toen stond ie op 78,3. Ik schrok.. Dus nog een keer erop en toen stond ie op 76,4. Nog een paar keer erop gestaan en hij bleef 76,4 aangeven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:28:56 #69
16245 CarOnline
met lange O
pi_127439031
Vast nog niet wakker Vicky!

Ah wat heerlijk Clumsy, die kleren. Ik loop me al te verlekkeren, voor 'wat als ik 10 kg ben afgevallen' en 'wat als ik 15 kg ben afgevallen' haha. Zo tof, allemaal nieuw spul! En helemaal voor Maleisie! Wat tof! Veel plezier vast :)

Zeester, dat zijn de leuke dingen!

Hier gaat het wel qua afvallen: bewegen: prut, ik ben blij als ik mezelf aan kan kleden, ook m'n armen en knieën hebben een beste optater gehad.
Maar ik heb niet aan de beterschaps-chocolade gezeten, en ook NIET naar het troostvoer gegrepen.
Kan ook niet echt geweldig eten maar toch! Terwijl ik het toch ruímschoots verdiend heb :P
Screw them.
We're going home.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:29:10 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127439042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Vicky het volgende:
mijn weegschaal doet raar..
Ik ging er vanmorgen opstaan en toen stond ie op 78,3. Ik schrok.. Dus nog een keer erop en toen stond ie op 76,4. Nog een paar keer erop gestaan en hij bleef 76,4 aangeven.
Tussendoor verplaatst? Niet gewacht tottie op 0 nul stond voor je erop ging staan?
pi_127439080
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Tussendoor verplaatst? Niet gewacht tottie op 0 nul stond voor je erop ging staan?
nope.. steeds op dezelfde plek. En moet er direct opstaan.

Morgen nog maar een keer kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127441287
Ik heb gisteren bij de Hema een corrigerend broekje gekocht voor onder rokjes. Blote benen is namelijk absoluut geen optie. Nou komt deze tot halverwege mijn buik en staan is dat heel fijn, want dan bedekt hij precies het probleempunt, maar als ik zit rolt hij naar beneden.

Kun je ook ergens van die broekjes kopen die echt tot onder je borsten komen, of in je taille? Dat blijft vast beter zitten denk ik. Maar ze moeten wel redelijk lang zijn, tot halverwege m'n dij, anders schuurt t alsnog eronder.
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:33:06 #73
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127441301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren bij de Hema een corrigerend broekje gekocht voor onder rokjes. Blote benen is namelijk absoluut geen optie. Nou komt deze tot halverwege mijn buik en staan is dat heel fijn, want dan bedekt hij precies het probleempunt, maar als ik zit rolt hij naar beneden.

Kun je ook ergens van die broekjes kopen die echt tot onder je borsten komen, of in je taille? Dat blijft vast beter zitten denk ik. Maar ze moeten wel redelijk lang zijn, tot halverwege m'n dij, anders schuurt t alsnog eronder.
die van de M&S zijn wel vrij hoog
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_127441416
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die van de M&S zijn wel vrij hoog
Op de website hebben ze alleen wit, en ik wil wel echt zwart. Wel cheap trouwens, 5,-!
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:37:15 #75
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127441442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Zeester het volgende:

[..]

Op de website hebben ze alleen wit, en ik wil wel echt zwart. Wel cheap trouwens, 5,-!
Ik heb laatst ook een zwarte gehaald, je moet er ff naar vragen in de winkel :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_127441504
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb laatst ook een zwarte gehaald, je moet er ff naar vragen in de winkel :Y
Er zit er niet echt 1 in de buurt, of ergens in de buurt van waar ik weleens kom, dus dan zoek ik liever verder/bestel ik iets online. Maar bedankt voor de tip!
  woensdag 5 juni 2013 @ 15:55:02 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127444084
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Zeester het volgende:

[..]

Er zit er niet echt 1 in de buurt, of ergens in de buurt van waar ik weleens kom, dus dan zoek ik liever verder/bestel ik iets online. Maar bedankt voor de tip!
Mijne is van H&M en die zit echt super :) Wel L als grootste, geloof ik, maar die past mij prima.

Overigens vind ik niet dat hoger per se beter is. Doordat je smalste punt je taille is, rolt een hogere alsnog tot daar wel terug hoor. Neem er dan een met schouderbandjes.
pi_127444146
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:38 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goede tip van Mirjam, dus ga dit weekend even langs de M&S. Ik kan wat voor je meenemen?
pi_127446052
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goede tip van Mirjam, dus ga dit weekend even langs de M&S. Ik kan wat voor je meenemen?
Superlief aanbod, maar ik kijk zelf wel ff verder. H&M ga ik morgen wel ff langs. Die van de Hema is trouwens ook best prima, alleen moet hem dan ff ophijsen na het zitten, wat beetje oncharmant kan staan.

Met schouderbandjes vind ik trouwens een beetje te ingesnoerd staan. Kan ik net zo goed meteen een corset aantrekken :)!
  woensdag 5 juni 2013 @ 17:19:17 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127447755
:o Ik heb net een van Ainsley's versgemaakte falafels op! Lekker! :9
Na zwemles de rest! :Y

Ik heb trws van dat soort ondergoed van de M&S en dat is mijn fijnste.
En ik heb een topje van de hema die is ook heel fijn,
En van twee van die net-onder-je-ribben-slips heb ik bij een ervan gewoon dat spul afgeknipt op taille hoogte. ^O^ Stuk comfortabeler. :D Idd rolt het anders naar beneden en daar kreeg ik echt buikpijn van. :Y
pi_127455086
Ik moet geloof ik dat boek van Ainsley hebben.

Mijn lijstje:
O: half afbakstokbroodje met overgebleven krabsalade en rucola
L: 2rijstewafels met smeerkaas (laat ontbeten)
B: wandelingetje door de winkelstraat
T: ijsje
D: gegrilde paprika, champignons, gebakken krieltjes en kip
B: 4km gewandeld (avondvierdaagse)
T: halve evergreen tijdens het wandelen

Niet echt een mooi lijstje.. Morgen weer een nieuwe dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 5 juni 2013 @ 20:22:14 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127455282
De engelse titel is low fat meals in minutes. Maar iemand hier heeft ook de nl versie.
pi_127457228
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
De engelse titel is low fat meals in minutes. Maar iemand hier heeft ook de nl versie.
Ik heb de Nederlandse versie :Y Zelfde recepten.
pi_127457640
Ik haat stress. ;(
pi_127458342
Ik vind meestal corrigerende body's het fijnst, omdat dan m'n contouren een stuk mooier worden. En ik doe ze dan over m'n panty zodat die niet afzakt, heel handig. Maar de 2 die ik heb zijn inmiddels veel te groot, want die zijn uitgerekt door mijn oude lijf. En ze zijn uitverkocht bij de hema op het moment, ook online. Nouja, we wachten af. Heb het nu ook niet meer zo heel hard nodig.

En ik kom weer van de WW, en *O* *O* *O* -1,4! Was vorige week niet geweest vanwege ziek, maar ben zo blij! Ik sta nu op -23 totaal *O*! Die 25 komt nu in zicht, en ik ga er inmiddels vanuit dat -26 eind augustus sowiesoooo gaat lukken (en dan ben ik over een jaar een pond per week afgevallen). Ik sluit dit nog ff af met *O* *O* *O*!
  woensdag 5 juni 2013 @ 21:17:40 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127458593
Zeester! Wat goed zeg! En wat goed dat je je weer herpakt hebt na je vakantie! _O_
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb de Nederlandse versie :Y Zelfde recepten.
wat is de titel? Dan is het mss makkelijker zoeken voor Vicky. ;)

En ik beloof het, laatste keer dat ik erover begin, want het zal best irritant aan het worden zijn, maar ik heb net gewoon de eerste les van level 1 weer gedaan. :D Iets aangepast wegens gevoelige knie bij lunges, maar aangezien de eerste 14 dagen me de meeste verloren cm's opleverden ga ik er nog maar een keer voor. ;)
Resultaat na 30 dagen is 5cm van de buik, en die is een stuk omhoog gekomen vanuit hang-positie :@ en 6cm van mijn taille. *)
pi_127458882
Super Zeester! ^O^
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127459310
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Zeester! Wat goed zeg! En wat goed dat je je weer herpakt hebt na je vakantie! _O_

[..]

En ik beloof het, laatste keer dat ik erover begin, want het zal best irritant aan het worden zijn, maar ik heb net gewoon de eerste les van level 1 weer gedaan. :D Iets aangepast wegens gevoelige knie bij lunges, maar aangezien de eerste 14 dagen me de meeste verloren cm's opleverden ga ik er nog maar een keer voor. ;)
Resultaat na 30 dagen is 5cm van de buik, en die is een stuk omhoog gekomen vanuit hang-positie :@ en 6cm van mijn taille. *)
Ik vind het echt heel knap dat je het vol hebt gehouden!
pi_127459919
Ik ben weer gaan fietsen en wat was het lekker warm en alles ziet er zo mooi uit met zo'n weer :D

Lijstje:
O: Boterham met een gebakken ei
T: Yoghurt met perzik
L: Broodje met tonijn en rauwkost en een dressing
T: Noten
D: Pasta met zalm en spinazie
S: 45 km gefietst
pi_127462523
Nou, ik ga proberen te lopen. Wens me geluk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127462848
Ik meet m'n taille nooit, maar volgens mij zijn dat aardig wat cm's in dertig dagen, BE!
pi_127463034
(En ik durf het na die zelfgemaakte falafels (met alleen een beetje sturing van Ainsley) bijna niet te zeggen dat ik zojuist (na duizend uur werken) gedineerd heb met een broodje falafel & side salad van Maoz.)

Maar hey, ik heb vanmorgen vroeg mijn XL sportbroek voor het fitnessen ingenomen én de Maozjongen vroeg wel heel nadrukkelijk of een vriend had en wat ik dit weekend ging doen. :)
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:35:54 #93
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127463057
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Niet stoppen met posten over Jillian, het is juist inspirerend!
Spoilers!
  woensdag 5 juni 2013 @ 22:36:32 #94
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_127463092
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, ik ga proberen te lopen. Wens me geluk.

SPOILER
En, gelukt?

En wow, dat zal een heftige planning gaan zijn. Maar je hebt tijd zat om een goed plan te maken dus dat komt vast helemaal goed!
Spoilers!
pi_127464065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Zeester het volgende:
[...] En ik kom weer van de WW, en *O* *O* *O* -1,4! Was vorige week niet geweest vanwege ziek, maar ben zo blij! Ik sta nu op -23 totaal *O*! Die 25 komt nu in zicht, en ik ga er inmiddels vanuit dat -26 eind augustus sowiesoooo gaat lukken (en dan ben ik over een jaar een pond per week afgevallen). Ik sluit dit nog ff af met *O* *O* *O*!
*O* hiervoor trouwens!
pi_127464094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef Ruby88 het volgende:
(En ik durf het na die zelfgemaakte falafels (met alleen een beetje sturing van Ainsley) bijna niet te zeggen dat ik zojuist (na duizend uur werken) gedineerd heb met een broodje falafel & side salad van Maoz.)

Maar hey, ik heb vanmorgen vroeg mijn XL sportbroek voor het fitnessen ingenomen én de Maozjongen vroeg wel heel nadrukkelijk of een vriend had en wat ik dit weekend ging doen. :)
Maoz is mijn 'fastfood optie'. Als ik échtéchtécht geen zin heb om te koken, en zin heb om snel even wat buiten de deur te eten, ergens waar je goed in je eentje kan zitten zonder je te hoeven schamen, dan ga ik naar Maoz. Ik haal dan altijd falafel salade, dus zonder broodje, maar volgens mij is dat echt niet zo slecht voor je allemaal. En die worteltjes van daar *nom*!
pi_127464133
Ja, die worteltjes zijn fijn. :)
pi_127464234
Ik heb net trouwens in het kader van 'deze kilo's zijn nu weg en komen nooit meer terug' een deel van m'n kleding uitgezocht. Weg met slobberige en versleten en verstelde leggings (ik draag nu panties), weg met lelijke bh's en ik heb mijn bikini's uitgezocht. Er was er 1 zo oud dat hij helemaal verbrokkelde toen ik hem open probeerde te vouwen. Die is weg dus. Mijn huisgenootje vond dat ik best in bikini naar het strand kon. Dus misschien mag ik binnenkort wel een leuke nieuwe kopen ergens!
pi_127465539
Netjes hoor Zeester. En nieuwe kleding kopen is altijd leuk!

Lopen is hier mislukt. Na 7 minuten opgegeven. Last van m'n enkel+misselijk. Dat krijg je als je slecht eet :{. Morgen maar weer proberen.
  donderdag 6 juni 2013 @ 07:59:23 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127471100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Zeester het volgende:
Ik heb net trouwens in het kader van 'deze kilo's zijn nu weg en komen nooit meer terug' een deel van m'n kleding uitgezocht. Weg met slobberige en versleten en verstelde leggings (ik draag nu panties), weg met lelijke bh's en ik heb mijn bikini's uitgezocht. Er was er 1 zo oud dat hij helemaal verbrokkelde toen ik hem open probeerde te vouwen. Die is weg dus. Mijn huisgenootje vond dat ik best in bikini naar het strand kon. Dus misschien mag ik binnenkort wel een leuke nieuwe kopen ergens!
Weet niet waar je woont en hoe je maat-technisch zit, maar NARON in breda O+ Komen bijna al mijn bikini's vandaan.

En hier gisterenavond voor mezelf opgekomen. De rest ging een sjoksjok buitenrit maken en dat vind ik doodeng en niet leuk, dus heb ik de buitenbak geconfisceerd en een uur heel, heel hard gewerkt met paardjelief. Alles ging fantastisch en daarna heb ik heerlijk geslapen.

Vanmorgen bedacht ik dat ik een zomerjurkje aan wilde, dus nog even snel benen scheren. Vergeten te wegen, morgen weer een dag...

Vanmiddag btw lunchen voor het afscheid van de stagiair. Heb m'n bestelling al doorgegeven, maar weet niet meer wat... Zie het vanzelf wel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')