Mijn verslaving op het moment is een banaan met een dun laagje pindakaas. Mag ik alleen van mezelf na de sportschoolquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:41 schreef Sjeen het volgende:
Mijn ochtendtussendoortjeverslaving van dit moment is een banaan in schijfjes met wat Griekse yoghurt
Niks mis mee toch, ook op rustdagen? Das hooguit 200 kcal ofzo, waar je veel nuttige voedingsstoffen voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn verslaving op het moment is een banaan met een dun laagje pindakaas. Mag ik alleen van mezelf na de sportschool
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef _Dido_ het volgende:
Griekse yoghurt met muesli, walnoten en honing.
Als er 1 ding zou zijn waarvan ik zou willen dat het niet zo'n calorieen sluipmoordenaar was, was het kaas.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, dat zijn leuke ontdekkingen!
Ik zit aan een boterham met brokkelkaas! Dat is momenteel mijn zwakte, lekkere pittige kaas.
Gewicht gaat goed, als ik zo door ga zit ik as maandag eindelijk weer onder de 90!
Tussendoor verplaatst? Niet gewacht tottie op 0 nul stond voor je erop ging staan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Vicky het volgende:
mijn weegschaal doet raar..
Ik ging er vanmorgen opstaan en toen stond ie op 78,3. Ik schrok.. Dus nog een keer erop en toen stond ie op 76,4. Nog een paar keer erop gestaan en hij bleef 76,4 aangeven.
nope.. steeds op dezelfde plek. En moet er direct opstaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:29 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tussendoor verplaatst? Niet gewacht tottie op 0 nul stond voor je erop ging staan?
die van de M&S zijn wel vrij hoogquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren bij de Hema een corrigerend broekje gekocht voor onder rokjes. Blote benen is namelijk absoluut geen optie. Nou komt deze tot halverwege mijn buik en staan is dat heel fijn, want dan bedekt hij precies het probleempunt, maar als ik zit rolt hij naar beneden.
Kun je ook ergens van die broekjes kopen die echt tot onder je borsten komen, of in je taille? Dat blijft vast beter zitten denk ik. Maar ze moeten wel redelijk lang zijn, tot halverwege m'n dij, anders schuurt t alsnog eronder.
Ik heb laatst ook een zwarte gehaald, je moet er ff naar vragen in de winkelquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Zeester het volgende:
[..]
Op de website hebben ze alleen wit, en ik wil wel echt zwart. Wel cheap trouwens, 5,-!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |