abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127430555
:D Ik heb alleen geen kat, dus ik moet het maar doen met wilskracht...

Over tussendoortjes: ik neem regelmatig een zak wortels mee naar mijn werk. Reageren mijn collega's haast net zo enthousiast op als op snoep dat de rest meeneemt. ;) En walnoten.
  Licht Ontvlambaar woensdag 5 juni 2013 @ 08:41:42 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_127430657
Mijn ochtendtussendoortjeverslaving van dit moment is een banaan in schijfjes met wat Griekse yoghurt O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_127430903
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:41 schreef Sjeen het volgende:
Mijn ochtendtussendoortjeverslaving van dit moment is een banaan in schijfjes met wat Griekse yoghurt O+
Mijn verslaving op het moment is een banaan met een dun laagje pindakaas. Mag ik alleen van mezelf na de sportschool :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127431176
Ik heb gisteren voor het eerst in HEUL lang weer eens een banaan gehad, na het sporten. Lekker joh. :9

Bedankt BE en Holyme voor de tussendoortips, daar kan ik zeker wat mee!

Oh, en trouwens, -0,7 sinds vorige week! Ondanks een weekend schranzen en zuipen als een malle. BLIJ!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_127434847
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 08:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn verslaving op het moment is een banaan met een dun laagje pindakaas. Mag ik alleen van mezelf na de sportschool :@
Niks mis mee toch, ook op rustdagen? Das hooguit 200 kcal ofzo, waar je veel nuttige voedingsstoffen voor terugkrijgt. :Y)
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:24:35 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127434980
Mijn verslaving van dit moment is Griekse yoghurt met muesli, walnoten en honing :9~. Mag alleen in het weekend!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127435799
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef _Dido_ het volgende:
Griekse yoghurt met muesli, walnoten en honing :9~.
:9~
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127435996
Bananen :9. Echt m'n favoriete fruit.

Vanmiddag komt een shitload aan bestelde kleding binnen, ben erg benieuwd. Qua gewicht gaat het kut, want de dagen dat ik niet kon lopen heb ik ook niet gekookt, of überhaupt iets aan het huishouden gedaan. Ik ga zo eerst maar eens opruimen dus, en vanavond proberen 3x10 minuten te lopen. Als dat lukt moet zondag goedkomen.
  woensdag 5 juni 2013 @ 11:54:40 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_127436032
Ik ga vanavond een rondje op de heide proberen! O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_127436487
Ik heb vanavond selectietraining bij een nieuwe hockeyclub. Spannend!
My salvation lies in your love..
pi_127436498
net verse ananas gesneden en gegeten :9

ik wilde gaan sporten vanmorgen maar mijn kleine meisje is niet lekker.. hooikoorts :(
nu het hele huis maar opgeruimd. De oudste loopt de avondvierdaagse. Maandag liep mijn man, gisteren liep ik. Misschien dat ik vanavond ook loop.

Gisteren revalidatie gehad. Ik had echt veel kracht in mijn armen voor de operatie.. nu echt totaal niet meer.. Heb spieeeerpijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:25:08 #62
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127437092
Laisje!

O: 3 volkoren met aardbeien. Klein glaasje vruchtensap.
T: 2 kokosrotsjes (gluten- en lactosevrij, jum!)
L: 4 volkoren. 2 30+kaas met rucola, 2 gerookte ham met komkommer.
T: Geen idee, zit vol. Heb een appel bij me, maar die kokosrotsjes staan er nog en lonken...
D: Pasta, zalm, courgette, beetje roomkaas. Of iets heel anders. Heb nog niks afgesproken met lief en de zalm ligt in de diepvries :|
S: Uur paardrijden. Gezien het weer zou het een buitenrit kunnen worden. Minder intensief dan een les, dus.
T: Niks meer, na S meteen douchen en m'n bed in.

Vanochtend was er van dat nare weekendgewicht alweer een hoop af. Zit op 81,7 en da's + 1 tov m'n atl. Best te doen :) Morgenvroeg weer wegen, na het sporten ben ik altijd lichter.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127437151
Ohja wat ik nog wilde zeggen nav een geposte foto: wat zie je er goed uit Tink!!
pi_127437402
Ik heb gisteren een jurkje bij de Hema gekocht, maar thuis blijkt dat XL inmiddels echt te groot is voor mijn bovenlijf. Was te verwachten, maar toch, fijn resultaat!

Mijn favoriete fruit op het moment is meloen, maar ik was gisteren tijdens het boodschappen doen een beetje slaperig en heb echt een mini-meloen gekocht. Rare ik.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:58:27 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127438079
Oeh, dat zijn leuke ontdekkingen! :Y

Ik zit aan een boterham met brokkelkaas! Dat is momenteel mijn zwakte, lekkere pittige kaas. :9~
Gewicht gaat goed, als ik zo door ga zit ik as maandag eindelijk weer onder de 90! *O*
pi_127438167
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, dat zijn leuke ontdekkingen! :Y

Ik zit aan een boterham met brokkelkaas! Dat is momenteel mijn zwakte, lekkere pittige kaas. :9~
Gewicht gaat goed, als ik zo door ga zit ik as maandag eindelijk weer onder de 90! *O*
Als er 1 ding zou zijn waarvan ik zou willen dat het niet zo'n calorieen sluipmoordenaar was, was het kaas.

Mijn oplossing is altijd een lekker stuk verse parmezaan in de koelkast hebben, en een goede fijne rasp. Zo kun je op elk eten een beetje kaas doen, en veel meer dan 5-10 gram zal het niet zijn, en heb je toch lekkere pittige kaassmaak!
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:02:28 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127438205
Dat is een slim idee! :Y

Lijstje:
O: Brinta
T: 1 rode paprika
L: 2 bh brokkelkaas, 1 bh gek ei
T: appeltje
D: Ainsley's falafel met pita's
T: mango m blauwe bessen
pi_127438767
mijn weegschaal doet raar..
Ik ging er vanmorgen opstaan en toen stond ie op 78,3. Ik schrok.. Dus nog een keer erop en toen stond ie op 76,4. Nog een paar keer erop gestaan en hij bleef 76,4 aangeven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:28:56 #69
16245 CarOnline
met lange O
pi_127439031
Vast nog niet wakker Vicky!

Ah wat heerlijk Clumsy, die kleren. Ik loop me al te verlekkeren, voor 'wat als ik 10 kg ben afgevallen' en 'wat als ik 15 kg ben afgevallen' haha. Zo tof, allemaal nieuw spul! En helemaal voor Maleisie! Wat tof! Veel plezier vast :)

Zeester, dat zijn de leuke dingen!

Hier gaat het wel qua afvallen: bewegen: prut, ik ben blij als ik mezelf aan kan kleden, ook m'n armen en knieën hebben een beste optater gehad.
Maar ik heb niet aan de beterschaps-chocolade gezeten, en ook NIET naar het troostvoer gegrepen.
Kan ook niet echt geweldig eten maar toch! Terwijl ik het toch ruímschoots verdiend heb :P
Screw them.
We're going home.
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:29:10 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_127439042
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Vicky het volgende:
mijn weegschaal doet raar..
Ik ging er vanmorgen opstaan en toen stond ie op 78,3. Ik schrok.. Dus nog een keer erop en toen stond ie op 76,4. Nog een paar keer erop gestaan en hij bleef 76,4 aangeven.
Tussendoor verplaatst? Niet gewacht tottie op 0 nul stond voor je erop ging staan?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_127439080
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:29 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Tussendoor verplaatst? Niet gewacht tottie op 0 nul stond voor je erop ging staan?
nope.. steeds op dezelfde plek. En moet er direct opstaan.

Morgen nog maar een keer kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_127441287
Ik heb gisteren bij de Hema een corrigerend broekje gekocht voor onder rokjes. Blote benen is namelijk absoluut geen optie. Nou komt deze tot halverwege mijn buik en staan is dat heel fijn, want dan bedekt hij precies het probleempunt, maar als ik zit rolt hij naar beneden.

Kun je ook ergens van die broekjes kopen die echt tot onder je borsten komen, of in je taille? Dat blijft vast beter zitten denk ik. Maar ze moeten wel redelijk lang zijn, tot halverwege m'n dij, anders schuurt t alsnog eronder.
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:33:06 #73
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127441301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteren bij de Hema een corrigerend broekje gekocht voor onder rokjes. Blote benen is namelijk absoluut geen optie. Nou komt deze tot halverwege mijn buik en staan is dat heel fijn, want dan bedekt hij precies het probleempunt, maar als ik zit rolt hij naar beneden.

Kun je ook ergens van die broekjes kopen die echt tot onder je borsten komen, of in je taille? Dat blijft vast beter zitten denk ik. Maar ze moeten wel redelijk lang zijn, tot halverwege m'n dij, anders schuurt t alsnog eronder.
die van de M&S zijn wel vrij hoog
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_127441416
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die van de M&S zijn wel vrij hoog
Op de website hebben ze alleen wit, en ik wil wel echt zwart. Wel cheap trouwens, 5,-!
  woensdag 5 juni 2013 @ 14:37:15 #75
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127441442
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef Zeester het volgende:

[..]

Op de website hebben ze alleen wit, en ik wil wel echt zwart. Wel cheap trouwens, 5,-!
Ik heb laatst ook een zwarte gehaald, je moet er ff naar vragen in de winkel :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')