abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127351028
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Legday it is!
Allday erryday legday
"Fear is only as deep as the mind allows."
  maandag 3 juni 2013 @ 10:51:59 #43
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127351242
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:26 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik zou even bij de dokter langsgaan Raymond. Ik heb er ook last van en ben er te lang mee blijven lopen. Daarmee heb ik m´n slokdarm ´verbrand´, zaten rodeplekken op, en je krijgt een onderzoek waarbij je drie flinke slangen met een camera naar binnen krijgt gewerkt. Not funny.

Ik heb er medicijnen voor waar ik bijna niet zonder meer kan. Maar je moet uitvinden waar je maag zo heftig op reageert. Ik weet niet of je veel graan producten eet, maar het eerste waar ik aan dacht is dat het een gluten allergie zou kunnen zijn. Maar ikben geen dokter uiteraard. Ik adviseer je in ieder geval er niet te lang mee te blijven lopen.
hmmmfff
ben niet zo van de dokter. Beetje kop in het zand houding natuurlijk maar toch. :@

't zou van brinta kunnen zijn idd. als het gluten is. Verder eet ik niks van brood o.i.d.
Van brood krijg ik ook een opgeblazen gevoel.
't is dus wel zo dat ik een enorm vol gevoel krijg na die brinta (niet zo gek gezien de hoeveelheid), maar ook veel gas in m'n maag.

kan natuurlijk eerst eens kijken hoe het gaat helemaal zonder die brinta.

crap, want daar zitten lekker veel cals in :X
  maandag 3 juni 2013 @ 10:56:17 #44
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127351345
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

hmmmfff
ben niet zo van de dokter. Beetje kop in het zand houding natuurlijk maar toch. :@

't zou van brinta kunnen zijn idd. als het gluten is. Verder eet ik niks van brood o.i.d.
Van brood krijg ik ook een opgeblazen gevoel.
't is dus wel zo dat ik een enorm vol gevoel krijg na die brinta (niet zo gek gezien de hoeveelheid), maar ook veel gas in m'n maag.

kan natuurlijk eerst eens kijken hoe het gaat helemaal zonder die brinta.

crap, want daar zitten lekker veel cals in :X
Dat is dus precies de reactie die mensen met een gluten allergie krijgen, een opgeblazen gevoel. Ik ben ook niet echt van de artsen enzo, maar ik ben er te lang mee blijven lopen en nu is het onherstelbaar. Ik moet hoogstwaarschijnlijk de rest van m'n leven medicijnen hebben voor m'n maag.

Dusch, ga gewoon naar je huisarts en zoek dit uit voor je schade doet die je niet terug draaien.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:02:13 #45
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127351482
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:56 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is dus precies de reactie die mensen met een gluten allergie krijgen, een opgeblazen gevoel. Ik ben ook niet echt van de artsen enzo, maar ik ben er te lang mee blijven lopen en nu is het onherstelbaar. Ik moet hoogstwaarschijnlijk de rest van m'n leven medicijnen hebben voor m'n maag.

Dusch, ga gewoon naar je huisarts en zoek dit uit voor je schade doet die je niet terug draaien.
okay.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan maar moed verzamelen en het 23jr stilzwijgen verbreken ;( :')
'k weet niet eens of die vent nog leeft uberhaupt
  maandag 3 juni 2013 @ 11:03:57 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_127351537
quote:
9s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:43 schreef RaymondK het volgende:
ik ben de laatste tijd nogal misselijk 's ochtends, met name na m'n ontbijt, meestal trekt het wel weg, maar zo af en toe komt er ook wat terug omhoog.
Vanmorgen ook weer, trok weer weg en met dat ik m'n eten uit de vriezer haalde gierde ik dus over m'n afzuigkap,keukenkastje,fornuis, kleren, en de vloer. :') ;( als een klein kind gewoon.

kwartier later op m'n werk vanwgege het dweilen e.d. :')

't lijkt wel of er lucht in m'n maag zit wat er dan uit moet, en niet lukt met bijv. een boer te laten.
Zit ook heel veel slijm in dan als ik eens moet overgeven.
Ik denk niet dat dat gluten intolerantie is oid :)

Het blijft via fok volledig in het duister tasten, maar als ik een gok zou mogen doen, dan is het misschien de manier waarop je eet. Je beschreef wel eens dat je weinig kauwt *hap slok slik* zeg maar. Misschien rebelleert je maag daartegen.

Maar dat is maar een schot in het duister, kan van alles zijn. Een gluten testje bij de doc kan uiteraard geen kwaad.
Confidence through competence
  maandag 3 juni 2013 @ 11:05:01 #47
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127351564
quote:
9s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

okay.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan maar moed verzamelen en het 23jr stilzwijgen verbreken ;( :')
'k weet niet eens of die vent nog leeft uberhaupt
Die foto. _O-
  maandag 3 juni 2013 @ 11:05:10 #48
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127351569
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het blijft via fok volledig in het duister tasten, maar als ik een gok zou mogen doen, dan is het misschien de manier waarop je eet. Je beschreef wel eens dat je weinig kauwt *hap slok slik* zeg maar. Misschien rebelleert je maag daartegen.

Maar dat is maar een schot in het duister, kan van alles zijn.
ik kauw wel uiteraard. Alleen "drink" het wel weg met water of melk.

Ik probeer er wel altijd op te letten dat ik geen lucht mee naar binnen krijg
  maandag 3 juni 2013 @ 11:05:47 #49
55709 Stereotomy
pi_127351583
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ik kauw wel uiteraard. Alleen "drink" het wel weg met water of melk.

Ik probeer er wel altijd op te letten dat ik geen lucht mee naar binnen krijg
Ja natuurlijk kauw je :') :P Maar misschien niet genoeg.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:07:35 #50
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127351632
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar dat is maar een schot in het duister, kan van alles zijn. Een gluten testje bij de doc kan uiteraard geen kwaad.
Pcies, ik kan ook niks met zekerheid zeggen. Ik kan alleen zeggen dat het er op lijkt. Dat hap slik maakt voor je maag niet zo heel veel uit. Of in ieder geval is dat geen oorzaak van brandend maagzuur. Als het zo omhoog komt is er iets mis met je maagklep, die sluit dat niet meer goed waardoor maagsappen naar je slokdarm lopen. Daar kan je slokdarm niet tegen, die verbrand letterlijk door die zuren. (Ik heb de foto's nog ergens als je het wil zien. :P )

Anyway, gewoon effe naar de huisarts.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:07:41 #51
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127351636
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja natuurlijk kauw je :') :P Maar misschien niet genoeg.
hmm misschien heb je wel gelijk. }:|

zal daar ook eens op gaan letten
  maandag 3 juni 2013 @ 11:09:01 #52
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127351672
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:07 schreef Snakey het volgende:

[..]

Pcies, ik kan ook niks met zekerheid zeggen. Ik kan alleen zeggen dat het er op lijkt. Dat hap slik maakt voor je maag niet zo heel veel uit. Of in ieder geval is dat geen oorzaak van brandend maagzuur. Als het zo omhoog komt is er iets mis met je maagklep, die sluit dat niet meer goed waardoor maagsappen naar je slokdarm lopen. Daar kan je slokdarm niet tegen, die verbrand letterlijk door die zuren. (Ik heb de foto's nog ergens als je het wil zien. :P )

Anyway, gewoon effe naar de huisarts.
m'n tante heeft dat ook gehad. Jaren lang maagzuur in d'r slokdarm, en daar is zelfs iets weggehaald waarvan ze bijna dachten dat het kanker was. Nu heeft ze ook medicijnen idd.
Die had het wel heel erg hoor, die kon niet eens liggen.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:15:29 #53
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127351852
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:

[..]

m'n tante heeft dat ook gehad. Jaren lang maagzuur in d'r slokdarm, en daar is zelfs iets weggehaald waarvan ze bijna dachten dat het kanker was. Nu heeft ze ook medicijnen idd.
Die had het wel heel erg hoor, die kon niet eens liggen.
Het is afhankelijk van wat je eet. Ik heb in het verleden ook gehad dat ik niet kon liggen. Alleen op mijn rug dan, maar zodra ik in m'n slaap op m'n zij ging liggen kon ik naar de plee rennen om m'n maaginhoud te dumpen. Dan werd ik wakker met de zooi in m'n keel, en soms al in m'n mond. Echt vreselijk.

Ik ben trouwens, om meerdere redenen maar ook hier om, meer paleo-achtig gaan eten. Dus weinig of geen graan producten meer. Daar is het stukken minder door geworden. Ik ben in ieder geval van 2 pillen naar 1 pil per dag gegaan.

Ik eet trouwens wel weer pasta af en toe (thank god. I love pasta :9~ ) maar ik ben overgegaan op spelt pasta. Daar heb ik geen last van.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:16:44 #54
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127351893
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Het is afhankelijk van wat je eet. Ik heb in het verleden ook gehad dat ik niet kon liggen. Alleen op mijn rug dan, maar zodra ik in m'n slaap op m'n zij ging liggen kon ik naar de plee rennen om m'n maaginhoud te dumpen. Dan werd ik wakker met de zooi in m'n keel, en soms al in m'n mond. Echt vreselijk.

Ik ben trouwens, om meerdere redenen maar ook hier om, meer paleo-achtig gaan eten. Dus weinig of geen graan producten meer. Daar is het stukken minder door geworden. Ik ben in ieder geval van 2 pillen naar 1 pil per dag gegaan.

Ik eet trouwens wel weer pasta af en toe (thank god. I love pasta :9~ ) maar ik ben overgegaan op spelt pasta. Daar heb ik geen last van.
zal eens wat gaan lezen over die gluten allergie. 'k weet niet of dat behalve in graanproducten nog ergens anders in zit, anders is alleen m'n brinta nog te schrappen. 'k eet nooit pasta's
  maandag 3 juni 2013 @ 11:19:48 #55
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127351975
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:16 schreef RaymondK het volgende:

[..]

zal eens wat gaan lezen over die gluten allergie. 'k weet niet of dat behalve in graanproducten nog ergens anders in zit, anders is alleen m'n brinta nog te schrappen
Zuivel heb ik het wel eens van (yoghurt bijv)

Met scherp en/of pittig eten ook...

Sausen e.d.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:21:10 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127352024
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zuivel heb ik het wel eens van (yoghurt bijv)

Met scherp en/of pittig eten ook...

Sausen e.d.
Yep, daar reageert je maagzuur ook behoorlijk op. Vooral de zure melkproducten zoals yogurt, en spijzig eten.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:35:02 #57
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_127352404
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:21 schreef Snakey het volgende:

[..]

Yep, daar reageert je maagzuur ook behoorlijk op. Vooral de zure melkproducten zoals yogurt, en spijzig eten.
Stress is ook een grote factor (ik heb al jaren maag en darmklachten :') )

Ik moet zeggen, (gaan we weer) sinds ik minder zuivel zoals yoghurt eet, en de E nummers E621 E951 E202? ontwijk... heb ik vele malen minder last en gebruik ik nu vele malen minder rennies of omeprazol.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 3 juni 2013 @ 11:58:09 #58
55709 Stereotomy
pi_127353233
Raymond als je aan de Rennies gaat ben je niet meer nattie
  maandag 3 juni 2013 @ 12:00:15 #59
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127353306
quote:
8s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
Raymond als je aan de Rennies gaat ben je niet meer nattie
Ow noes. Ik ben al jaren aan de omeprazol, ook niet meer nattie dus. ;(
  maandag 3 juni 2013 @ 12:02:19 #60
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 3 juni 2013 @ 12:02:40 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_127353422
Ik heb even geen onderbouwing bij de hand. Maar ik las dat waarschijnlijk 60 - 70% gluten intolerant is. Als je daarbij optelt dat er een enorm aantal mensen is die aan de omeprazol is zou daar best een verband in kunnen zitten.

Omeprazol is zelfs uit de ziektekostenverzekeringen gehaald om hun winst nog wat verder te pushen. :')
  maandag 3 juni 2013 @ 12:04:50 #62
55709 Stereotomy
pi_127353503
hm, afaik is 1% gluten intolerant en ca. 10% gluten sensitief. Maar dat laatste is lastig te definieren; ik denk als je verhoogde ontstekingswaardes gaat meten dat je dan misschien > 50% komt idd.
pi_127355815
Zo een foam roller maken, ben benieuwd of het echt helpt :')
pi_127356045
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:07 schreef Push. het volgende:
Zo een foam roller maken, ben benieuwd of het echt helpt :')
Wat ga je er precies mee doen? Wij hebben er twee op de sportschool en heb begrepen dat je er je houding mee kunt verbeteren, alleen wil dat bij mij nog niet echt lukken.

Al moet ik ook toegeven dat ik me er meer in moet verdiepen.
pi_127356903
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef Shefkee het volgende:

[..]

Wat ga je er precies mee doen? Wij hebben er twee op de sportschool en heb begrepen dat je er je houding mee kunt verbeteren, alleen wil dat bij mij nog niet echt lukken.

Voornamelijk hamstrings en rug mee rollen tegen spierpijn. Ook thoracic exstentions doen om mobiliteit te verbeteren.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:35:26 #66
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_127356921
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:13 schreef Shefkee het volgende:

[..]

De bedoeling van foamrollers is een diepwendige massage voor spieren die verkort zijn en hoog in tonus. Alleen moet je wel weten welke spieren je moet aanpakken en hoe dat moet.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 3 juni 2013 @ 13:52:03 #67
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127357617
quote:
Dag 1:
Squat 4 * 8
Benchpress 4 * 8
Pullup 4 * 8
Shoulder/Military Press 4 * 8
Barbell Curls 4 * 8

Dag 3:
Deadlift 5 * 5
Bent over Row 5 * 5
Incl. dumbbell press 5 * 5
Lateral Raises 5 * 5
Triceps extension 5 * 5
Hammer curls 5 * 5

Dag 5:
Lunges 3 * 12
Dips 3 * 12
Chin ups 3 * 12
Pushpress 3 * 12
Calf raises 3 * 12
Kwam dit schema tegen. Curls hoeven van mij dan weer niet perse, maar het ziet er redelijk compleet uit. Commentaar?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 3 juni 2013 @ 14:02:52 #68
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_127358117
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef stinkie het volgende:

[..]

Kwam dit schema tegen. Curls hoeven van mij dan weer niet perse, maar het ziet er redelijk compleet uit. Commentaar?
Ik postte zo'n soortgelijk schema ook een weekje terug, voor mij heeft het goed gewerkt. Je kan er je eigen oefeningen ook in kwijt, maar dit is wel een redelijke basis om alle groepen evenredig te pakken.
pi_127358217
quote:

[..]

Ziet er goed uit, ik zit er ook over na te denken een soortgelijk schema te gaan volgen, ik train nu met een 2 day split schema 4dagen per week en ik merk dat ik de laatste tijd veel last heb van blessures en pijntjes, misschien is het beter om dat een soortgelijk schema te hanteren met een beter verdeeld programma en meer rust momenten.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:08:18 #70
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127358355
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:05 schreef Questular het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, ik zit er ook over na te denken een soortgelijk schema te gaan volgen, ik train nu met een 2 day split schema 4dagen per week en ik merk dat ik de laatste tijd veel last heb van blessures en pijntjes, misschien is het beter om dat een soortgelijk schema te hanteren met een beter verdeeld programma en meer rust momenten.
De afgelopen periode een 3 daagse split gebruik. Voordeel is dat ik in relatief korte tijd klaar ben en dus nog tijd overhoud voor wat HIIT of cardio. Probleem is dat ik een schema nodig heb voor de weken waarin ik niet 3 keer kan. Dit lijkt me wel aardig als 'backup'.

Buitendat vind ik fullbody prettiger dan split, dus mss dat het het vaste schema word voor komende periode.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127359458
quote:

[..]

SQ BP en MP op 1 dag? Denk dat ik dan te weinig fut over zou hebben voor de MP.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:46:54 #72
55709 Stereotomy
pi_127359889
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:36 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

SQ BP en MP op 1 dag? Denk dat ik dan te weinig fut over zou hebben voor de MP.
Dat is zeker een nadeel van dit soort fullbody (splits), BP en MP op één dag.

Als ik dat zo doe, doe ik BP/MP als eerste oefening en MP/BP als laatste tijdens de training. Dan is het nog te doen, maar ik zet nooit PR's neer achterin m'n training.

Dit is ook de hoofdreden waarom ik (ja, nog steeds :P ) over wil naar een split.
pi_127359975
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat is zeker een nadeel van dit soort fullbody (splits), BP en MP op één dag.

Als ik dat zo doe, doe ik BP/MP als eerste oefening en MP/BP als laatste tijdens de training. Dan is het nog te doen, maar ik zet nooit PR's neer achterin m'n training.

Dit is ook de hoofdreden waarom ik (ja, nog steeds :P ) over wil naar een split.
PR's zijn niet persee nodig om te groeien. Als je schouders wel achter blijven train ze dan om de training als eerste.
  maandag 3 juni 2013 @ 14:49:52 #74
55709 Stereotomy
pi_127360006
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:48 schreef Mithras82 het volgende:

[..]

PR's zijn niet persee nodig om te groeien. Als je schouders wel achter blijven train ze dan om de training als eerste.
Ik wissel BP en MP natuurlijk om, om balans te houden. Dat staat er ook.

Ik gaf het voorbeeld met PR's maar even om de restrictie van deze trainingsmethode aan te geven.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:17:18 #75
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_127360998
Ik train sinds kort 4 day split en ik merk dat ik juist dikke gains maak hierop.
Deathlift or Die.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:25:03 #76
55709 Stereotomy
pi_127361268
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:17 schreef Ethanolic het volgende:
Ik train sinds kort 4 day split en ik merk dat ik juist dikke gains maak hierop.
Hoe kun je gains meten als je pas 'sinds kort' een nieuw schema hebt?
pi_127361306
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bent gew jaloers.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:31:01 #78
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_127361506
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:25 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Twee maandjes ;-)
quote:
16s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je bent gew jaloers.
WELKOM TERUG maar je bent nogsteeds oranje. :')
Deathlift or Die.
pi_127364362
Pr's zijn niet nodig voor progressie maar voor mij erg motiverend en geeft een goed gevoel om ze te verbreken.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:17:39 #80
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_127368450
Ik deed ook altijd een split, doe sinds een maand of twee full-body en dat gaat prima. Heb het idee dat mijn lichaam nu veel beter in verhouding is. Daarnaast probeer ik om me minder te focussen (lees: ergeren) op/aan mijn armen. Geen armen isoleren, gewoon accepteren dat ze -met name de biceps- wat minder hard groeien dan mijn core.

Nadeel is alleen dat ik niet twee dagen achter elkaar kan trainen, i.v.m. spierpijn en herstel..
  maandag 3 juni 2013 @ 18:37:49 #81
357556 jeurse04
Usericon is son of Zeus
pi_127369246
Lurk al een tijdje mee, af en toe wat gepost.

Train nu ongeveer 1 jaar en 9 maanden (waarvan eerste halfjaar aankloten), sinds 1.5 jaar serieus bezig door 4x per week te gaan en ook op dieet te letten.

SPOILER
Op de linkerfoto ging ik ongeveer 4 maanden naar de sportschool, wat dus nog niet zo serieus was en woog ik ~80kg. Heb de 90kg aangetikt van de winter en ben nu bezig met cutten. Rechterfoto is gister gemaakt en het resultaat na 1 jaar en 9 maanden trainen.

Ben 1.90cm bij 88kg. Bf%: ~12%

Heb het idee dat ik met een 100% in orde dieet nog veel verder had kunnen zijn maar alsnog ben ik redelijk tevreden, wil alleen nog wel ff verder cutten.
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.
  maandag 3 juni 2013 @ 18:38:55 #82
55709 Stereotomy
pi_127369309
Niet slecht! Je hebt flink goeie bouw van jezelf (als in: geen auschwitz ecto of dikke endo) maar je kunt met je huidige fysiek prima zien dat je wat tijd in de gym hebt doorgebracht :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')