SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Die titel
Dadelijk ned. 3 (eerst dexter)
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Als je een beetje googlet zie je dat veel UGs ook uit Belgie/Duitsland komen. Sowieso zijn die Belgen weer dom bezig met die heksenjacht in de sportscholenAls ze in mijn gym zouden inbreken op de maandagavond zouden ze 80% kunnen meenemen.
Welke UG komt uit NL dan?Deathlift or Die.![]()
Golden Gearquote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Als je een beetje googlet zie je dat veel UGs ook uit Belgie/Duitsland komen. Sowieso zijn die Belgen weer dom bezig met die heksenjacht in de sportscholenAls ze in mijn gym zouden inbreken op de maandagavond zouden ze 80% kunnen meenemen.
Welke UG komt uit NL dan?
Generic Supplements
Extreme Power Labs
Euro Pharmaceuticals
Nederland heeft een erg stabiele AAS markt. AAS is hier erg goedkoop en van hoge kwaliteit. Anavar is hier Anavar en niet Winstrol zoals in veel andere landen.![]()
volgens mij was dat dorian yates die in elkaar is gemeptquote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Golden Gear
Generic Supplements
Extreme Power Labs
Euro Pharmaceuticals
Nederland heeft een erg stabiele AAS markt. AAS is hier erg goedkoop en van hoge kwaliteit. Anavar is hier Anavar en niet Winstrol zoals in veel andere landen.![]()
haal dat maar weg, vriendquote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
Welke UG komt uit NL dan?![]()
Relevante Video met goede punten.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Golden Gear
Generic Supplements
Extreme Power Labs
Euro Pharmaceuticals
Nederland heeft een erg stabiele AAS markt. AAS is hier erg goedkoop en van hoge kwaliteit. Anavar is hier Anavar en niet Winstrol zoals in veel andere landen.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Why? Mag toch wel een beetje discussieren over het AAS gebruik op mijn sportschool? Ik heb er niets mee verder, sommigen praten er openlijk over in de gym, maar ik train gewoon hard, eet pindakaas en ik boek meer progressie dan de meeste anavar only beachboys.quote:
Of doel je op m'n Belgie-dis?
Deathlift or Die.![]()
Stiekem is Snakey de Walter White van Nederland, daarom vlucht hij steeds naar Spanje om de heat te ontwijken.![]()
Ja die winstrol turken heb je hier ook of van die mensen die wel kuren maar niks van voeding afweten en alles weer kwijt rakenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Why? Mag toch wel een beetje discussieren over het AAS gebruik op mijn sportschool? Ik heb er niets mee verder, sommigen praten er openlijk over in de gym, maar ik train gewoon hard, eet pindakaas en ik boek meer progressie dan de meeste anavar only beachboys.
Of doel je op m'n Belgie-dis?![]()
straks pakken die dealers jou, "snitches get stiches"quote:Op zondag 2 juni 2013 23:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Why? Mag toch wel een beetje discussieren over het AAS gebruik op mijn sportschool? Ik heb er niets mee verder, sommigen praten er openlijk over in de gym, maar ik train gewoon hard, eet pindakaas en ik boek meer progressie dan de meeste anavar only beachboys.
Of doel je op m'n Belgie-dis?![]()
Gisteren tijdens een van mijn andere hobbits kwam het gesprek op eten uit. Bleek die kerel ook wedstrijden gedaan te hebben. En gewoon doodeerlijk zeggen de spuit in z'n reet gehad te hebben. Volledig onder begeleiding van sportarts. Had niet net idee dat artsen hier daar zo aan mee werkte .Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 23:13 schreef seto het volgende:
Stiekem is Snakey de Walter White van Nederland, daarom vlucht hij steeds naar Spanje om de heat te ontwijken.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')![]()
Ik doe nou trouwens sumo deadlift ipv gewone deadlift. Is er een reden dat ik de gewone in het schema zou moeten houden? Vind sumo namelijk veel fijner. Merk wel dat het meer mijn traps aanspreekt maar zijn er verder nog belangrijke verschillen?
Schema van DL dag ziet er nu zo uit:
Sumo Deadlifts
Romanian Deadlifts
Seated leg curl
Hanging leg raise
Moet nog goede oblique isolatie oefeningen hebben (lange tijd geen abs/obliques geisoleerd), heb vandaag standing side raises geprobeerd. Beviel opzich wel, jullie nog aanraders?
Moet sowieso ook alles qua setjes en reps ook maar duidelijk op papier zetten zodat ik een duidelijke lijn in mijn voortgang kan trekken ipv het maar uit mn hoofd te doen.
-----
Repost uit vorige topic, mobiel kan niet quoten uit dicht topic."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Als ik dat wil doen en mijn carbs onder de 200gram houden is het redelijk zwaar. Ik zit al hoog in eiwitten, vaak over de 200 gram per dag( laatst nog een 300gram dagje gehad zonder supps en rond 2800kcal, kidney failure muchquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:29 schreef Kerol het volgende:
Snap niet hoe mensen niet aan hun kcal behoefte kunnen komen. Ik ga echt dood door die cut op 2400 cal. Houd t wel al 3 maand goed vol maar jeez, ik wil schransen. Is het al bulk tijd..?). Noten zijn ook godsgruwelijk duur en ik zie het ook niet zitten om zomaar olie te drinken.
Enige oplossing waar ik nu op kan komen: goedkoop schransvlees met een redelijk vetpercentage.
Hetzelfde voeder als in de cut aanhouden levert me gewoon te weinig op aan energie. Er zit 9kcal in een grammetje vet, en maar 3(of was het 4) gram voor carbs en eiwitten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn vrienden af en toe, uber ecto's. At bij hen een halve kilo varkensoesters en een pan rijst op met nog een bak kwark, zeggen ze doodleuk: "damn, ik zou daar 2 dagen van kunnen eten"
Godverdomme, we leven toch niet in afriqa
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Daarom begrijp ik ook niet wat mensen op een podium doen. Je weet gewoon dat ook in een "natty" show/wedsttrijd 80% ergens onderweg aan de juice heeft gezeten..quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef stinkie het volgende:
Gisteren tijdens een van mijn andere hobbits kwam het gesprek op eten uit. Bleek die kerel ook wedstrijden gedaan te hebben. En gewoon doodeerlijk zeggen de spuit in z'n reet gehad te hebben. Volledig onder begeleiding van sportarts. Had niet net idee dat artsen hier daar zo aan mee werkte .
En die ene die zich wel netjes aan de regels houd komt daardoor niet niet ver of heeft wel heel goeie genen nodig zo.
't zijn toch gewoon geen wedstrijden meer zo
'k weet niet of jullie Nick Wright volgen op youtube? Maar die heeft daar pas eens een mooi filmpje over gemaakt.
[ Bericht 6% gewijzigd door RaymondK op 03-06-2013 08:07:23 ]![]()
ik ben de laatste tijd nogal misselijk 's ochtends, met name na m'n ontbijt, meestal trekt het wel weg, maar zo af en toe komt er ook wat terug omhoog.
Vanmorgen ook weer, trok weer weg en met dat ik m'n eten uit de vriezer haalde gierde ik dus over m'n afzuigkap,keukenkastje,fornuis, kleren, en de vloer.![]()
als een klein kind gewoon.
kwartier later op m'n werk vanwgege het dweilen e.d.![]()
't lijkt wel of er lucht in m'n maag zit wat er dan uit moet, en niet lukt met bijv. een boer te laten.
Zit ook heel veel slijm in dan als ik eens moet overgeven.![]()
lol.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik zie het ook niet zitten om zomaar olie te drinken.
ik drink 's avonds wel eens een 40ml olijfolie en raapzaadolie als ik m'n vetten niet gehaald heb, en dat kan wel eens verkeerd vallen ja.
Truukje is om d'r een beetje cirtroensap of iets anders zuurs er bij te nemen. paar augurken of zo![]()
ipv die olie ja dat kan ook idd. gebeurt ook welquote:Op maandag 3 juni 2013 07:51 schreef Ethanolic het volgende:
Waarom eet je dan niet wat noten?
Klinkt niet echt goed trouwens hoor
Die ochtendmisselijkheid is volgens mij iets met maagzuur o.i.d. Ik heb m'n matras wat omhoog gelegd aan de voorkant, en dan gaat het meestal een stuk beter. Alleen vanmorgen niet echt dus
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 03-06-2013 08:12:48 ]![]()
Zwanger, per ongeluk een hormonen kuurtje gepakt zekerquote:Op maandag 3 juni 2013 07:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ipv die olie ja dat kan ook idd. gebeurt ook wel
Die ochtendmisselijkheid is volgens mij iets met maagzuur o.i.d. Ik heb nu m'n matras wat omhoog gelegd aan de voorkant, en dan gaat het meestal een stuk beter. Alleen vanmorgen niet echt dus![]()
![]()
lol. ik zal eens een zwangerschapstest gaan halen jaquote:Op maandag 3 juni 2013 08:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Zwanger, per ongeluk een hormonen kuurtje gepakt zeker![]()
![]()
![]()
Legday it is!You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
quote:Brother, maandag is chestday, onmogelijk dat je benen doet dezer dag.
The squatrack remains untouched.Deathlift or Die.![]()
DENK NA DAN JONGE TRAIN AL 7 weken alleen maar benen, godverdomme.!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Brother, maandag is chestday, onmogelijk dat je benen doet dezer dag.
The squatrack remains untouched.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Nationale negeer Pastapipos dag
Srs, zijn er nadelen om gewone deadlift compleet te vervangen door sumo of is er een reden om beiden te houden?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Wat heb je nou aan benen trainen? Het is niet zo dat je biceps groter worden?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
DENK NA DAN JONGE TRAIN AL 7 weken alleen maar benen, godverdomme.!Deathlift or Die.![]()
DL gewoon man. Romanian, Bulgarian, Sumo, Mixed Grip, whatevsss. Gewoon waarvan jij zegt: "Nou, die is lekkuh!"quote:Op maandag 3 juni 2013 08:15 schreef Pastapipos het volgende:
Nationale negeer Pastapipos dag
Srs, zijn er nadelen om gewone deadlift compleet te vervangen door sumo of is er een reden om beiden te houden?Deathlift or Die.![]()
Wil hier even melden dat zo juist mijn laatste afspraak met de fysio achter de rug is.![]()
![]()
Come at me brah
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 08:21:28 ]![]()
all cured!quote:Op maandag 3 juni 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:
Wil hier even melden dat zo juist mijn laatste afspraak met de fysio achter de rug is.![]()
![]()
Come at me brah![]()
Nu full time ijzer vreten![]()
![]()
![]()
Heel nice, gefeliciteerd. Hoe zit het nu met trainen, vandaag eerste dag of was je alweer rustig begonnen?quote:Op maandag 3 juni 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:
![]()
Come at me brah![]()
![]()
quote:Was in februari al begonnen met zwemmen. En sinds 7 weken weer al het trainen in de gym. Vooral squat, lunges, DL, veel rug oefeningen. Veel herhalingen, langzaam aan steeds meer gewicht. Spiergeheugen dus het komt allemaal heel snel terug.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:23 schreef H1N1 het volgende:
Heel nice, gefeliciteerd. Hoe zit het nu met trainen, vandaag eerste dag of was je alweer rustig begonnen?
Rustig aan ook weer alle press oefeningen erbij aan het pakken. Focussen op stabiliteit, coördinatie en kracht van schouder. Sowieso ropes en kabel oefeningenVoeding weer strak. Semi-paleo. BF gaat hard omlaag, ik kom weer aan. Flinke spierpijn
Grappig om te zien hoe snel je lichaam kan veranderen.
Making dem gainz
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 08:31:31 ]![]()
respect man. Dat gun je niemand dat ze je schoudergewricht ff moeten uitbenen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Was in februari al begonnen met zwemmen. En sinds 7 weken weer al het trainen in de gym. Vooral squat, lunges, DL, veel rug oefeningen. Veel herhalingen, langzaam aan steeds meer gewicht. Spiergeheugen dus het komt allemaal heel snel terug.
Rustig aan ook weer alle press oefeningen erbij aan het pakken. Focussen op stabiliteit, coördinatie en kracht van schouder. Sowieso ropes en kabel oefeningenVoeding weer strak. Semi-paleo. BF gaat hard omlaag, ik kom weer aan. Flinke spierpijn
![]()
Making dem gainz![]()
Ik haalde altijd een zak cashewnoten op de markt, goedkoopste waar ik het heb gevonden.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als ik dat wil doen en mijn carbs onder de 200gram houden is het redelijk zwaar. Ik zit al hoog in eiwitten, vaak over de 200 gram per dag( laatst nog een 300gram dagje gehad zonder supps en rond 2800kcal, kidney failure much?). Noten zijn ook godsgruwelijk duur en ik zie het ook niet zitten om zomaar olie te drinken.
![]()
Ik zou even bij de dokter langsgaan Raymond. Ik heb er ook last van en ben er te lang mee blijven lopen. Daarmee heb ik m´n slokdarm ´verbrand´, zaten rodeplekken op, en je krijgt een onderzoek waarbij je drie flinke slangen met een camera naar binnen krijgt gewerkt. Not funny.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ipv die olie ja dat kan ook idd. gebeurt ook wel
Die ochtendmisselijkheid is volgens mij iets met maagzuur o.i.d. Ik heb m'n matras wat omhoog gelegd aan de voorkant, en dan gaat het meestal een stuk beter. Alleen vanmorgen niet echt dus
Ik heb er medicijnen voor waar ik bijna niet zonder meer kan. Maar je moet uitvinden waar je maag zo heftig op reageert. Ik weet niet of je veel graan producten eet, maar het eerste waar ik aan dacht is dat het een gluten allergie zou kunnen zijn. Maar ikben geen dokter uiteraard. Ik adviseer je in ieder geval er niet te lang mee te blijven lopen.![]()
Heel goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Was in februari al begonnen met zwemmen. En sinds 7 weken weer al het trainen in de gym. Vooral squat, lunges, DL, veel rug oefeningen. Veel herhalingen, langzaam aan steeds meer gewicht. Spiergeheugen dus het komt allemaal heel snel terug.
Grappig om te zien hoe snel je lichaam kan veranderen.
Making dem gainz![]()
Ik heb je van schrik weer zwart gemaakt.![]()
![]()
Nog steeds een dilemma over m'n trainingsschema..
Heb nu twee maanden SS gedaan en boek er nog steeds wel progressie mee. Maar zou toch liever 4x in de week gaan trainen: ma-di-do-vr. Aangezien ik nog een beginner ben is het aan te raden om spiergroepen gewoon 2x in de week te pakken (right?) dus is het dan wellicht verstandiger om een ub/lb of pull/push te doen?![]()
hmmmfffquote:Op maandag 3 juni 2013 10:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou even bij de dokter langsgaan Raymond. Ik heb er ook last van en ben er te lang mee blijven lopen. Daarmee heb ik m´n slokdarm ´verbrand´, zaten rodeplekken op, en je krijgt een onderzoek waarbij je drie flinke slangen met een camera naar binnen krijgt gewerkt. Not funny.
Ik heb er medicijnen voor waar ik bijna niet zonder meer kan. Maar je moet uitvinden waar je maag zo heftig op reageert. Ik weet niet of je veel graan producten eet, maar het eerste waar ik aan dacht is dat het een gluten allergie zou kunnen zijn. Maar ikben geen dokter uiteraard. Ik adviseer je in ieder geval er niet te lang mee te blijven lopen.
ben niet zo van de dokter. Beetje kop in het zand houding natuurlijk maar toch.![]()
't zou van brinta kunnen zijn idd. als het gluten is. Verder eet ik niks van brood o.i.d.
Van brood krijg ik ook een opgeblazen gevoel.
't is dus wel zo dat ik een enorm vol gevoel krijg na die brinta (niet zo gek gezien de hoeveelheid), maar ook veel gas in m'n maag.
kan natuurlijk eerst eens kijken hoe het gaat helemaal zonder die brinta.
crap, want daar zitten lekker veel cals in![]()
![]()
Dat is dus precies de reactie die mensen met een gluten allergie krijgen, een opgeblazen gevoel. Ik ben ook niet echt van de artsen enzo, maar ik ben er te lang mee blijven lopen en nu is het onherstelbaar. Ik moet hoogstwaarschijnlijk de rest van m'n leven medicijnen hebben voor m'n maag.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmmmfff
ben niet zo van de dokter. Beetje kop in het zand houding natuurlijk maar toch.![]()
't zou van brinta kunnen zijn idd. als het gluten is. Verder eet ik niks van brood o.i.d.
Van brood krijg ik ook een opgeblazen gevoel.
't is dus wel zo dat ik een enorm vol gevoel krijg na die brinta (niet zo gek gezien de hoeveelheid), maar ook veel gas in m'n maag.
kan natuurlijk eerst eens kijken hoe het gaat helemaal zonder die brinta.
crap, want daar zitten lekker veel cals in
Dusch, ga gewoon naar je huisarts en zoek dit uit voor je schade doet die je niet terug draaien.![]()
okay.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reactie die mensen met een gluten allergie krijgen, een opgeblazen gevoel. Ik ben ook niet echt van de artsen enzo, maar ik ben er te lang mee blijven lopen en nu is het onherstelbaar. Ik moet hoogstwaarschijnlijk de rest van m'n leven medicijnen hebben voor m'n maag.
Dusch, ga gewoon naar je huisarts en zoek dit uit voor je schade doet die je niet terug draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar moed verzamelen en het 23jr stilzwijgen verbreken![]()
'k weet niet eens of die vent nog leeft uberhaupt![]()
Ik denk niet dat dat gluten intolerantie is oidquote:Op maandag 3 juni 2013 07:43 schreef RaymondK het volgende:
ik ben de laatste tijd nogal misselijk 's ochtends, met name na m'n ontbijt, meestal trekt het wel weg, maar zo af en toe komt er ook wat terug omhoog.
Vanmorgen ook weer, trok weer weg en met dat ik m'n eten uit de vriezer haalde gierde ik dus over m'n afzuigkap,keukenkastje,fornuis, kleren, en de vloer.![]()
als een klein kind gewoon.
kwartier later op m'n werk vanwgege het dweilen e.d.![]()
't lijkt wel of er lucht in m'n maag zit wat er dan uit moet, en niet lukt met bijv. een boer te laten.
Zit ook heel veel slijm in dan als ik eens moet overgeven.
Het blijft via fok volledig in het duister tasten, maar als ik een gok zou mogen doen, dan is het misschien de manier waarop je eet. Je beschreef wel eens dat je weinig kauwt *hap slok slik* zeg maar. Misschien rebelleert je maag daartegen.
Maar dat is maar een schot in het duister, kan van alles zijn. Een gluten testje bij de doc kan uiteraard geen kwaad.Confidence through competence![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 11:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
okay.Die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan maar moed verzamelen en het 23jr stilzwijgen verbreken![]()
'k weet niet eens of die vent nog leeft uberhaupt![]()
![]()
ik kauw wel uiteraard. Alleen "drink" het wel weg met water of melk.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gluten intolerantie is oid
Het blijft via fok volledig in het duister tasten, maar als ik een gok zou mogen doen, dan is het misschien de manier waarop je eet. Je beschreef wel eens dat je weinig kauwt *hap slok slik* zeg maar. Misschien rebelleert je maag daartegen.
Maar dat is maar een schot in het duister, kan van alles zijn.
Ik probeer er wel altijd op te letten dat ik geen lucht mee naar binnen krijg![]()
Ja natuurlijk kauw jequote:Op maandag 3 juni 2013 11:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik kauw wel uiteraard. Alleen "drink" het wel weg met water of melk.
Ik probeer er wel altijd op te letten dat ik geen lucht mee naar binnen krijg![]()
Maar misschien niet genoeg.
Confidence through competence![]()
Pcies, ik kan ook niks met zekerheid zeggen. Ik kan alleen zeggen dat het er op lijkt. Dat hap slik maakt voor je maag niet zo heel veel uit. Of in ieder geval is dat geen oorzaak van brandend maagzuur. Als het zo omhoog komt is er iets mis met je maagklep, die sluit dat niet meer goed waardoor maagsappen naar je slokdarm lopen. Daar kan je slokdarm niet tegen, die verbrand letterlijk door die zuren. (Ik heb de foto's nog ergens als je het wil zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gluten intolerantie is oid
Maar dat is maar een schot in het duister, kan van alles zijn. Een gluten testje bij de doc kan uiteraard geen kwaad.)
Anyway, gewoon effe naar de huisarts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: