Bron: http://www.alphenstadfm.n(...)ense-boys-haaglandiaquote:ALPHEN AAN DEN RIJN - De voetbalwedstrijd Alphense Boys-Haaglandia is zondag compleet uit de hand gelopen. Het duel ontaarde in een massale knokpartij.
Direct na het laatste fluitsignaal gingen spelers en supporters met elkaar op de vuist.
Fans sloegen in op supporters en spelers van Haaglandia. Op een speler of supporter van Haaglandia werd ingetrapt op zijn hoofd toen hij op de grond lag. Eén persoon raakte gewond. Hij is afgevoerd naar het ziekenhuis. De politie is met honden en wapenstokken gearriveerd. Eén persoon is aangehouden.
Er werd met stoeltjes gegooid. Boegbeeld Kees Jansma (Alphense Boys) probeerde tevergeefs de boel te sussen. Tenminste één persoon raakte gewond. Speciale eenheden van de politie zijn op weg naar Alphen aan den Rijn.
Op de tribune zaten huilende ouders van voetballers van Haaglandia. Zij stonden doodsangsten uit. De politie begeleidt de Rijswijkse fans uit Alphen. Het is niet bekend of de ruzie is uitgelokt door fans van Alphense Boys of Haaglandia.
Alphense Boys verloor met 0-1 de nacompetitiewedstrijd van Haaglandia.
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:56 schreef Junglebeast het volgende:
helaas is zwaardvechten niet de volkssport..
Ik hoop dat de wedstrijd gewoon gefilmd is. Dat kunnen we precies zien wie zich hier misdraagt.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef nikk het volgende:
Gelet op de reacties in het topic over de doodgeschopte grensrechter:
Moet elk deelnemer aan het gevecht tien jaar de cel in? Of moet er toch gekeken worden naar álle facetten bij een dergelijke gebeurtenis, zoals aanleiding, de deelnemers afzonderlijk beoordelen op hun aandeel, rekening houden met de intenties, etc, etc?
Het word tijd voor zero tolerance in voetbal, ik zie nog steeds mensen in de laagste klasse compleet uit hun dak gaan op de eerste beslissing van een scheidsrechter, imo zou elk commentaar op een scheidsrechterr gelijk moeten staan aan een rode kaart met 10 wedstrijden schorsing, gewoon consequent doen, geen uitzondering.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een sport waar mensen zichzelf in teamverband kunnen uitleven. Een soort Hunger Games. Teveel mensen hebben agressie in zich die er blijkbaar uit moet.
Het probleem is dat deze mensen zich niet beperken tot voetbal. Oke, dan schop je ze uit de club, gaan ze ergens anders herrie schoppen, want die lui hebben gewoon teveel agressie in zich. Laat ze het lekker op elkaar botvieren in een arena ofzo.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
b
[..]
Het word tijd voor zero tolerance in voetbal, ik zie nog steeds mensen in de laagste klasse compleet uit hun dak gaan op de eerste beslissing van een scheidsrechter, imo zou elk commentaar op een scheidsrechterr gelijk moeten staan aan een rode kaart met 10 wedstrijden schorsing, gewoon consequent doen, geen uitzondering.
Het probleem zit veel dieper, je bent met een fucking hobby bezig, je verdiend er geen geld mee, en dan nogv zijn er idioten die denken dat je je als een idioot moet gedragen, vorig jaar is een speler van onze club half invalide geschopt, heeft een jaar moeten revalideren, waar hebben we het over? Een spel wat een spel moet zijn, dan ga je toch niet als een barbaar gedragen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:08 schreef nikk het volgende:
Gelet op de reacties in het topic over de doodgeschopte grensrechter:
Moet elk deelnemer aan het gevecht tien jaar de cel in? Of moet er toch gekeken worden naar álle facetten bij een dergelijke gebeurtenis, zoals aanleiding, de deelnemers afzonderlijk beoordelen op hun aandeel, rekening houden met de intenties, etc, etc?
What ever, zelf fluit ik ook bijna wekelijks, en dan zie je pas hoe idioot mensen zijn, spelers die zelf de regels niet kennen maar het grootste woord hebben, ik ben er klaar mee, vorig jaar was ik het zo beu dat ik een speler met een grote mond mijn fluit heb gegeven, en gevraagd de wedstrijd af te fluiten omdat hij het zo goed wist, toen had mijnheer niet meer zo een grote mond.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is dat deze mensen zich niet beperken tot voetbal. Oke, dan schop je ze uit de club, gaan ze ergens anders herrie schoppen, want die lui hebben gewoon teveel agressie in zich. Laat ze het lekker op elkaar botvieren in een arena ofzo.
alphense boys zijn ook geen lieverdjes hoor. Tenniste, de teams die ik trof waren ook opgefokte lijersquote:Op zondag 2 juni 2013 18:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Bron: http://www.alphenstadfm.n(...)ense-boys-haaglandia
Check even het radioverslag. Erg indrukwekkend hoe hen dat brengen. Deeze clubs staan natuurlijk al bekend vanwege hun vele problemen. (vooral Haaglandia)
het is inderdaad te debiel voor woorden, maar jaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het probleem zit veel dieper, je bent met een fucking hobby bezig, je verdiend er geen geld mee, en dan nogv zijn er idioten die denken dat je je als een idioot moet gedragen, vorig jaar is een speler van onze club half invalide geschopt, heeft een jaar moeten revalideren, waar hebben we het over? Een spel wat een spel moet zijn, dan ga je toch niet als een barbaar gedragen.
Das wel mooi jaquote:Op zondag 2 juni 2013 19:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
What ever, zelf fluit ik ook bijna wekelijks, en dan zie je pas hoe idioot mensen zijn, spelers die zelf de regels niet kennen maar het grootste woord hebben, ik ben er klaar mee, vorig jaar was ik het zo beu dat ik een speler met een grote mond mijn fluit heb gegeven, en gevraagd de wedstrijd af te fluiten omdat hij het zo goed wist, toen had mijnheer niet meer zo een grote mond.
We hebben al zero tolerance in de rest van NL. Geef de paupers voetbal om zich lekker af te reageren.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
b
[..]
Het word tijd voor zero tolerance in voetbal
Ze medespelers werden boos op hem, toen voorgelegt dat ik wel wou doorfluiten, maar dan wel op voorwaarde dat ze hem zouden wisselen.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das wel mooi jaHeeft ie nog gefloten of droop ie af?
En zou dat niet gewoon standaard in de training kunnen zitten? Af en toe even fluiten? Om te leren hoe het is om in die schoenen te staan.
.quote:In een radioverslag van Alphen Stad FM is te horen hoe twee spelers zich „slechte verliezers tonen”, waarna ook thuissupporters zich vechtend meldden op het veld. Die belaagden eerst spelers van Haaglandia en vervolgens ook fans van die club
Je vergeet het doodslaan van vaders van 2 kinderen. Ook dat doe ik op wekelijkse basis na de wedstrijd.quote:Op zondag 2 juni 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Natuurlijk is niet iedereen die het kijkt een tokkie
Maar de tokkies die het kijken, trekken zich helemaal af bij de sensatie van het schelden en ruzie zoeken met een kratje bier op de bank.
En nee, dat heeft niets met geveinsde superioriteit te maken.
Voetbal is gewoon zo'n boerensport voor schreeuwende ouders en mensen die in het weekend een excuus nodig hebben om zich helemaal klem te zuipen en te zingen vanaf een tribune
Dit voorval is weer een duidelijk bewijsstuk voor mijn stelling, walgelijk gewoon
PVV volk
Doe er maar lacherig over. Hopelijk is dit de spreekwoordelijke druppel en volgen er harde maatregelen. Ik durf mijn kids oprecht niet meer op voetbal te laten.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vergeet het doodslaan van vaders van 2 kinderen. Ook dat doe ik op wekelijkse basis na de wedstrijd.
Bij korftbal kan ook genoeg gebeuren hoor. Mijn zoon zit toevallig op korfbal, maar die huilt regelmatig.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over. Hopelijk is dit de spreekwoordelijke druppel en volgen er harde maatregelen. Ik durf mijn kids oprecht niet meer op voetbal te laten.
Mijn zoontje dringt er wel op aan, maar hij gaat maar lekker korfballen. Ik zie mijzelf al elke zaterdag tussen dat tuig van richel staan.![]()
Ik pas.
Je weet dat haaglandia en alphen vooral Turken en Marokkanen zijn?quote:Op zondag 2 juni 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Natuurlijk is niet iedereen die het kijkt een tokkie
Maar de tokkies die het kijken, trekken zich helemaal af bij de sensatie van het schelden en ruzie zoeken met een kratje bier op de bank.
En nee, dat heeft niets met geveinsde superioriteit te maken.
Voetbal is gewoon zo'n boerensport voor schreeuwende ouders en mensen die in het weekend een excuus nodig hebben om zich helemaal klem te zuipen en te zingen vanaf een tribune
Dit voorval is weer een duidelijk bewijsstuk voor mijn stelling, walgelijk gewoon
PVV volk
Mijn kind zit op wielrennen, maar die roepen ook regelmatig om hun moeder.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over. Hopelijk is dit de spreekwoordelijke druppel en volgen er harde maatregelen. Ik durf mijn kids oprecht niet meer op voetbal te laten.
Mijn zoontje dringt er wel op aan, maar hij gaat maar lekker korfballen. Ik zie mijzelf al elke zaterdag tussen dat tuig van richel staan.![]()
Ik pas.
Racistquote:Op zondag 2 juni 2013 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je weet dat haaglandia en alphen vooral Turken en Marokkanen zijn?![]()
![]()
Verruwing zie je overal in de sport om je heen, het is gewoon bijna niet leuk meer om nog in het weekend een aardig wedstrijdje ergens van mee te pikken. Toch denk ik dat het bij voetbal wel erger is dan bij de andere sporten, al schijnt er bij stokzoeken tegenwoordig ook steeds meer te worden gereld.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij korftbal kan ook genoeg gebeuren hoor. Mijn zoon zit toevallig op korfbal, maar die huilt regelmatig.
Ik denk dat dit een probleem met sport in het algemeen is.
Dat valt hen nauwelijks kwalijk te nemen, de die-hards zijn toch zo verstokt aan het spelletje.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verruwing zie je overal in de sport om je heen, het is gewoon bijna niet leuk meer om nog in het weekend een aardig wedstrijdje ergens van mee te pikken. Toch denk ik dat het bij voetbal wel erger is dan bij de andere sporten, al schijnt er bij stokzoeken tegenwoordig ook steeds meer te worden gereld.
Ik geloof dat huilende kinderen de omvang van dit opnieuw verschrikkelijke 'incident' niet echt recht doet.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij korftbal kan ook genoeg gebeuren hoor. Mijn zoon zit toevallig op korfbal, maar die huilt regelmatig.
Ik denk dat dit een probleem met sport in het algemeen is.
Straks ga je nog zeggen dat agressieve dwergen ook een eigen vechtcompetitie moeten beginnen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:07 schreef RamboDirk het volgende:
zijn toch weer de bekende clubs, laat ze een eigen vechtcompetitie beginnen.
Worstelende dwergen? Wie kijkt daar nou naar?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Straks ga je nog zeggen dat agressieve dwergen ook een eigen vechtcompetitie moeten beginnen.
Maatregelen helpen niet, dat blijkt jaar in jaar uit, want het is al een jaartje of 40 aan de gang.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik pas.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
http://www.haaglandia.nl/senioren-zaterdag/zaterdag-1.html
Check teamfoto.
quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Ik zie alleen deze foto, je was vast verblind door haar Arische schoonheidquote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Leuk dat je naar het zaterdagteam linkt, maar het gaat hier om het zondagteam.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Not Foundquote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Wat heeft dat er mee te maken? Is dat een excuus, of wat?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je weet dat haaglandia en alphen vooral Turken en Marokkanen zijn?![]()
![]()
Geen foto, bedoel je soms deze ploeg:quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Ze spelen op zondag vanwege nacompetitie.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk dat je naar het zaterdagteam linkt, maar het gaat hier om het zondagteam.
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie alleen deze foto, je was vast verblind door haar Arische schoonheid
[ afbeelding ]
Wilfred Geerman is wel vaker vervelend.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef cempexo het volgende:
[..]
Geen foto, bedoel soms deze ploeg:
Spelers 1. Mohamed Baijo 2. Kevin Mensah 3. Nelson Perez
4. Volkan Koc 5. Maroune Es-Saouiki 6. Wilfred Geerman
7. Tufan Yildirim 8. Lurisamo Adao 9. Freddy Osei
10. Akish Leonora 11. Neptherry Kwidana 12. Dave Ganesh
13. Azzedine El Markie 14. Mohammed Abdoelhalim 15. Hakim Habibi
16. Sadik Sogut 17. Adulbertus Visser 18. Shivan Boedjarath
19. Gerald Ramcharan 20. Marone Asamoah
Levenslange schorsing lijkt me beter.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Beide clubs een jaar uit de competitie nemen en een klasse terugzetten. Stelletje idioten.
Jij kent het team blijkbaar, vertel er eens meer over.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef sonnyspek het volgende:
Ze spelen op zondag vanwege nacompetitie.
Volgens mij gaat het toch echt om dit team:quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ze spelen op zondag vanwege nacompetitie.
Tuurlijk.... zoiets gebeurt alleen in een elftal waarin allochtonen spelen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef cempexo het volgende:
[..]
Geen foto, bedoel soms deze ploeg:
Spelers 1. Mohamed Baijo 2. Kevin Mensah 3. Nelson Perez
4. Volkan Koc 5. Maroune Es-Saouiki 6. Wilfred Geerman
7. Tufan Yildirim 8. Lurisamo Adao 9. Freddy Osei
10. Akish Leonora 11. Neptherry Kwidana 12. Dave Ganesh
13. Azzedine El Markie 14. Mohammed Abdoelhalim 15. Hakim Habibi
16. Sadik Sogut 17. Adulbertus Visser 18. Shivan Boedjarath
19. Gerald Ramcharan 20. Marone Asamoah
Nee sorry, maar ik weet wel dat het echt altijd gezeik is met die club (eigen ervaringen oa.) en dat ze op zondag hier in de regio spelen om door te gaan naar een hogere klasse.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kent het team blijkbaar, vertel er eens meer over.
http://www.telegraaf.nl/b(...)enige_spelers__.htmlquote:Massale vechtpartij gehandicapten
De eerste interland tussen eenbenige voetballers uit België en Nederland is zaterdag compleet ontspoord. Bij een stand van 3-3- sloeg de vlam in de pan en gingen de spelers met elkaar op de vuist. Toen ook toeschouwers het veld opstormden was de chaos compleet en ontstond er een massale vechtpartij.
Neemt niet weg dat ook in het voetbal de allochtonen weer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk.... zoiets gebeurt alleen in een elftal waarin allochtonen spelen.In vredesnaam: get real.
Misstanden in de voetballerij kom je overal tegen; nota bene gisteren nog bij een wedstrijd tussen ploegen met voetballers die een been missen.
Geweld op de voetbalvelden moet gewoon veel harder worden aangepakt. Het is dringend nodig dat de KNVB strenge straffen oplegt aan clubs die op deze manier hun boekje te buiten gaan. Of het gaat om autochtone of allochtone voetballers doet totaal niet ter zake.
(Maar goed... deze mening zal volgens bepaalde lieden op dit forum wel weer "niet overtuigend" zijn)
Mensen blijven het toch wel ontkennen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ook in het voetbal de allochtonen weer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers.
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd? Ik denk dat niemand meer ontkent dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in bepaalde statistieken. Sterker nog, er heeft nog een zogenaamd Marokkanendebat plaatsgevonden in de Tweede Kamer. Het enige waar veel mensen stelling tegen nemen is de xenofobie of haat die daaruit voortvloeit. Of anders gesteld: de domheid en onwetendheid.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Mensen blijven het toch wel ontkennen.
Point being?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ook in het voetbal de allochtonen weer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers.
De supporters die intrapten op spelers van Haaglandia waren zeker ook allemaal allochtonen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef YuckFou het volgende:
Kan dat hele voetbal niet gewoon opgedoekt worden
Ik vroeg me al af waar die kortzichtige voetbalhatertjes warenquote:
Kortzichtig? De door je keel gepropte "volkssport nummer 1" die ervoor zorgt dat menig keurig huisvader op zaterdag ochtend schuimbekkend langs de lijn z'n kid staat op te fokken, die ervoor zorgt dat bij "feestelijke huldigingen" pelotons ME paraat moeten staan en waarbij een groot aantal wedstrijden dankzij de "supporters" moet worden afgegrendeld alsof het twee rivaliserende motorbendes zijn hangt me mijlenver de keel uit, zoals Raptorix hierboven al stelde "het is een spelletje" wat volledig uit de klauwen is gelopen vanwege de commercie en waarbij iedreens verstand zo'n beetje op 0 gaat, dat is niet kortzichtig, dat is objectief ernaar kijken en denken, wat een flauwekul...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vroeg me al af waar die kortzichtige voetbalhatertjes waren
Dat is dus totaal niet objectief kijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef YuckFou het volgende:
dat is objectief ernaar kijken en denken, wat een flauwekul...
Was t maar zo eenvoudig dat het alleen de "supporters" is aan te rekenen. het zijn juist de mensen waarvan je t niet verwacht die schuimbekkend van agressie het veld in gaan, en keer op keer de amateurs die zich niet kunnen gedragen, ouders die een grensrechter wel even vertellen dat ie het niet goed zag, daar zit het probleem, natuurlijk is opheffen gechargeerd en onmogelijk, maar hoe t nu wordt neergezet, als volkssport nr.1 waar we "met z'n allen" van houden, daar stoor ik me aan, ik heb niks met voetbal, vind het flauwekul en als ik dit soort berichten lees vraag ik me af waar de lol van het spel nog inzit, kennelijk is er iets wat knapt in je hoofd als je met 22 man achter een bal aan rent op een veld, iets wat bij hockey, rugby, en andere teamsporten niet aan de orde is, en daar gaat het mis.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:22 schreef Saekerhett het volgende:
Al dat tuig dat nu voetbal als excuus gebruikt om te rellen, zoekt dan gewoon wat anders op waar veel mensen bij elkaar komen. Het ligt niet aan voetbal, het ligt aan de tokkies die voetbal misbruiken omdat het de grootste sport is waar veel mensen op af komen. Dát is het probleem.
Sporten die velen malen minder beoefend worden dan voetbal inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:28 schreef YuckFou het volgende:
[..] kennelijk is er iets wat knapt in je hoofd als je met 22 man achter een bal aan rent op een veld, iets wat bij hockey, rugby, en andere teamsporten niet aan de orde is, en daar gaat het mis.
Je bent in de war met Wilfred Geneequote:
Mooi toch, multiculturele vechtpartij.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Ah, de bekenden komen het topic weer kapen met hun stokpaardjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mooi toch, multiculturele vechtpartij.
En wat doe jij hier dan in dit topic. Ook een bekende. Kom je hier de kopschoppers weer verdedigen?quote:Op maandag 3 juni 2013 02:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de bekenden komen het topic weer kapen met hun stokpaardjes.
En bij hockey en rugby ga je de namen Bilal, Khalid en Mustafa niet vaak zienquote:Op maandag 3 juni 2013 00:51 schreef Emvem het volgende:
[..]
Sporten die velen malen minder beoefend worden dan voetbal inderdaad.
Bij tennis en handbal ook niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 03:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En bij hockey en rugby ga je de namen Bilal, Khalid en Mustafa niet vaak zien
Ja lach maar, maar als iemand met gestrekte kruk inkomt kun je je behoorlijk blesseren.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:30 schreef Chadi het volgende:
Ik moest wel even lachen toen ik dit las :
Eenbenigen met elkaar op de vuist bij interland
BEWAAR
Door: redactie
1-6-13 - 23:59 bron: VTM
Tv-beeld van de uit de hand gelopen voetbalwedstrijd voor eenbenige spelers. © VTM.
De eerste interland tussen België en Nederland voor eenbenige voetballers is zaterdag gestaakt. Aanleiding was een massale vechtpartij op het veld waar ook toeschouwers bij betrokken raakten.
© VTM.
De wedstrijd in het Antwerpse Westerlo stond alleen open voor spelers die een been of een voet missen. De keepers moesten het zonder hand of arm doen.
Bij een gelijke stand van 3-3 liep de situatie uit de hand. Spelers van beide ploegen struikelden over elkaars krukken. Dat leidde tot een woordenwisseling en vervolgens vielen de eerste klappen. Toen toeschouwers zich ermee begonnen te bemoeien was het hek van de dam. De Vlaamse zender VTM heeft beelden van de vechtpartij.
Desondanks willen de teams vaker tegen elkaar spelen, vertelden zij aan VTM. 'We moeten praten over wat er is gebeurd, maar stoppen is geen optie.
[ afbeelding ]
Of met twee gestrekte benen inkomen...of nee, wacht.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:27 schreef Chadi het volgende:
Godskolere zeg zie je het al voor je dat de ene met een kruk naar de bal gaat en dat de ander "Hands" roept
Staan ze daar constant met 1 been in de finale volgens de verslaggeverquote:Op maandag 3 juni 2013 09:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Of met twee gestrekte benen inkomen...of nee, wacht.
Wel sneu voor voetballers met een rechterbeen die een uitstekende trap in hun linker hebben.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Staan ze daar constant met 1 been in de finale volgens de verslaggever
Voetbalhooliganismequote:Op zondag 2 juni 2013 19:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor een sport waar mensen zichzelf in teamverband kunnen uitleven. Een soort Hunger Games. Teveel mensen hebben agressie in zich die er blijkbaar uit moet.
Vechten om de eer is stijlvoller idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 04:18 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat is dit nou weer voor stoms? Vechten omdat je club verloren heeft?.
Ja, doe jij ff een leuke uitspraak dan ga ik er vol tegenin.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En wat doe jij hier dan in dit topic. Ook een bekende. Kom je hier de kopschoppers weer verdedigen?
Ehh, komt-ie: Alle Marokkanen zijn Bouaouzan.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, doe jij ff een leuke uitspraak dan ga ik er vol tegenin.
Aangezien jij in dit topic aanwezig bent moeten het wel marokkanen geweest zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, doe jij ff een leuke uitspraak dan ga ik er vol tegenin.
quote:Twee gewonden en drie arrestaties na knokppartij Alphense Boys - Haaglandia
ALPHEN AAN DEN RIJN - 'Complete idioten zijn het', schreeuwt verslaggever Tom Scholten van Den Haag FM in zijn microfoon als hij vertelt over de knokpartij na de voetbalwedstrijd Alphense Boys-Haaglandia.
De wedstrijd is zondagmiddag na verlenging met 0-1 gewonnen door Haaglandia en dan slaat de vlam in de pan. De twee clubs spelen tegen elkaar voor een plekje in de Topklasse.
Kees Jansma springt ertussen
Oud-voorzitter van Alphense Boys en voetbalcoryfee Kees Jansma werpt zich tussen de vechtende partijen, maar dat heeft niet meteen effect. Er vallen twee gewonden, volgens de politie 'in beide kampen'. Agenten verrichten drie aanhoudingen.
De Haagse verslaggever Tom Scholten moet net als spelers, begeleiding en supporters van Haaglandia het veld van de Alphense Boys verlaten onder begeleiding van de politie. Onder hen een voetballer met een blauw oog, overgehouden aan de aanval van Alphense fans.
http://www.omroepwest.nl/(...)ense-boys-haaglandia
Leuk iddquote:Op maandag 3 juni 2013 13:15 schreef ShaoliN het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)plaats.html#comments
En we hebben beeld. Ziet er wel gezellig uit.
Tsja. Het zijn vaak niet de helderdenkenden die dit soort geintjes uithalen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Achterlijk. Halve gekken. Waarom ook? Je bent bezig voor een plaats in de topklasse.. 3de niveau van het land, concentreer je lekker daarop ipv elkaar.
Vinnie Jones, Eric Cantona ....quote:Op maandag 3 juni 2013 15:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tsja. Het zijn vaak niet de helderdenkenden die dit soort geintjes uithalen.
zo'n 12 jaar geleden had m'n voetbalteam al te vaak gedonder op het veld. Heb toen maar besloten te stoppen met het voetballen. Goede keus geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef ikjijallebei het volgende:
Steeds vaker en ergere escalaties bij voetbal, begin er een beetje genoeg van te krijgen.
dat heb ik jaren geleden ook besloten, wat een mongolen op en langs het veld.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
zo'n 12 jaar geleden had m'n voetbalteam al te vaak gedonder op het veld. Heb toen maar besloten te stoppen met het voetballen. Goede keus geweest.
Damn wat een tokkies op en om het veld. Ik wil er niks meer mee te maken hebben.
Dus als ik gemiddelde amateur wedstrijd ga filmen dan heb ik genoeg voor rel film ?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
dat heb ik jaren geleden ook besloten, wat een mongolen op en langs het veld.
Ga het maar proberen, ben benieuwdquote:Op maandag 3 juni 2013 19:25 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Dus als ik gemiddelde amateur wedstrijd ga filmen dan heb ik genoeg voor rel film ?
Negeren heeft ook geen zin, dat hebben ze jaren terug geprobeerd met betaald voetbal...wat geen verschil maakte.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het is vooral een trend om dit soort opstootjes breed in de media uit te meten, heb ik het idee. Dit soort opstootjes zijn nou niet zo heftig dat het landelijk nieuws zou moeten zijn, maar omdat het bij een voetbalveld gebeurt is er volop aandacht voor.
Nee, je hoeft net niet te negeren maar ik vind het wel vreemd dat het landelijk nieuws is. zo heftig was het opstootje toch niet? Meer iets voor de regionale media lijkt me.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Negeren heeft ook geen zin, dat hebben ze jaren terug geprobeerd met betaald voetbal...wat geen verschil maakte.
prcs, dergelijke opstootjes gebeuren volgens mij al tientallen jaren. Het is vooral de (online) media die hier garen bij spint.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Ludd het volgende:
Het is vooral een trend om dit soort opstootjes breed in de media uit te meten, heb ik het idee. Dit soort opstootjes zijn nou niet zo heftig dat het landelijk nieuws zou moeten zijn, maar omdat het bij een voetbalveld gebeurt is er volop aandacht voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |