Leuk dat je naar het zaterdagteam linkt, maar het gaat hier om het zondagteam.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
http://www.haaglandia.nl/senioren-zaterdag/zaterdag-1.html
Check teamfoto.
Not Foundquote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Wat heeft dat er mee te maken? Is dat een excuus, of wat?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:04 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je weet dat haaglandia en alphen vooral Turken en Marokkanen zijn?![]()
![]()
Geen foto, bedoel je soms deze ploeg:quote:Op zondag 2 juni 2013 20:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Check teamfoto.
Ze spelen op zondag vanwege nacompetitie.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk dat je naar het zaterdagteam linkt, maar het gaat hier om het zondagteam.
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie alleen deze foto, je was vast verblind door haar Arische schoonheid
[ afbeelding ]
Wilfred Geerman is wel vaker vervelend.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef cempexo het volgende:
[..]
Geen foto, bedoel soms deze ploeg:
Spelers 1. Mohamed Baijo 2. Kevin Mensah 3. Nelson Perez
4. Volkan Koc 5. Maroune Es-Saouiki 6. Wilfred Geerman
7. Tufan Yildirim 8. Lurisamo Adao 9. Freddy Osei
10. Akish Leonora 11. Neptherry Kwidana 12. Dave Ganesh
13. Azzedine El Markie 14. Mohammed Abdoelhalim 15. Hakim Habibi
16. Sadik Sogut 17. Adulbertus Visser 18. Shivan Boedjarath
19. Gerald Ramcharan 20. Marone Asamoah
Levenslange schorsing lijkt me beter.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Beide clubs een jaar uit de competitie nemen en een klasse terugzetten. Stelletje idioten.
Jij kent het team blijkbaar, vertel er eens meer over.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef sonnyspek het volgende:
Ze spelen op zondag vanwege nacompetitie.
Volgens mij gaat het toch echt om dit team:quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ze spelen op zondag vanwege nacompetitie.
Tuurlijk.... zoiets gebeurt alleen in een elftal waarin allochtonen spelen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:14 schreef cempexo het volgende:
[..]
Geen foto, bedoel soms deze ploeg:
Spelers 1. Mohamed Baijo 2. Kevin Mensah 3. Nelson Perez
4. Volkan Koc 5. Maroune Es-Saouiki 6. Wilfred Geerman
7. Tufan Yildirim 8. Lurisamo Adao 9. Freddy Osei
10. Akish Leonora 11. Neptherry Kwidana 12. Dave Ganesh
13. Azzedine El Markie 14. Mohammed Abdoelhalim 15. Hakim Habibi
16. Sadik Sogut 17. Adulbertus Visser 18. Shivan Boedjarath
19. Gerald Ramcharan 20. Marone Asamoah
Nee sorry, maar ik weet wel dat het echt altijd gezeik is met die club (eigen ervaringen oa.) en dat ze op zondag hier in de regio spelen om door te gaan naar een hogere klasse.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kent het team blijkbaar, vertel er eens meer over.
http://www.telegraaf.nl/b(...)enige_spelers__.htmlquote:Massale vechtpartij gehandicapten
De eerste interland tussen eenbenige voetballers uit België en Nederland is zaterdag compleet ontspoord. Bij een stand van 3-3- sloeg de vlam in de pan en gingen de spelers met elkaar op de vuist. Toen ook toeschouwers het veld opstormden was de chaos compleet en ontstond er een massale vechtpartij.
Neemt niet weg dat ook in het voetbal de allochtonen weer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk.... zoiets gebeurt alleen in een elftal waarin allochtonen spelen.In vredesnaam: get real.
Misstanden in de voetballerij kom je overal tegen; nota bene gisteren nog bij een wedstrijd tussen ploegen met voetballers die een been missen.
Geweld op de voetbalvelden moet gewoon veel harder worden aangepakt. Het is dringend nodig dat de KNVB strenge straffen oplegt aan clubs die op deze manier hun boekje te buiten gaan. Of het gaat om autochtone of allochtone voetballers doet totaal niet ter zake.
(Maar goed... deze mening zal volgens bepaalde lieden op dit forum wel weer "niet overtuigend" zijn)
Mensen blijven het toch wel ontkennen.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ook in het voetbal de allochtonen weer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers.
Onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd? Ik denk dat niemand meer ontkent dat bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in bepaalde statistieken. Sterker nog, er heeft nog een zogenaamd Marokkanendebat plaatsgevonden in de Tweede Kamer. Het enige waar veel mensen stelling tegen nemen is de xenofobie of haat die daaruit voortvloeit. Of anders gesteld: de domheid en onwetendheid.quote:Op zondag 2 juni 2013 20:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Mensen blijven het toch wel ontkennen.
Point being?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ook in het voetbal de allochtonen weer oververtegenwoordigd zijn in de cijfers.
De supporters die intrapten op spelers van Haaglandia waren zeker ook allemaal allochtonen?quote:Op zondag 2 juni 2013 20:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef YuckFou het volgende:
Kan dat hele voetbal niet gewoon opgedoekt worden
Ik vroeg me al af waar die kortzichtige voetbalhatertjes warenquote:
Kortzichtig? De door je keel gepropte "volkssport nummer 1" die ervoor zorgt dat menig keurig huisvader op zaterdag ochtend schuimbekkend langs de lijn z'n kid staat op te fokken, die ervoor zorgt dat bij "feestelijke huldigingen" pelotons ME paraat moeten staan en waarbij een groot aantal wedstrijden dankzij de "supporters" moet worden afgegrendeld alsof het twee rivaliserende motorbendes zijn hangt me mijlenver de keel uit, zoals Raptorix hierboven al stelde "het is een spelletje" wat volledig uit de klauwen is gelopen vanwege de commercie en waarbij iedreens verstand zo'n beetje op 0 gaat, dat is niet kortzichtig, dat is objectief ernaar kijken en denken, wat een flauwekul...quote:Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Saekerhett het volgende:
Ik vroeg me al af waar die kortzichtige voetbalhatertjes waren
Dat is dus totaal niet objectief kijkenquote:Op zondag 2 juni 2013 23:11 schreef YuckFou het volgende:
dat is objectief ernaar kijken en denken, wat een flauwekul...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |