En zo komt het dus zo ongelofelijk vaak voor dat westerlingen zich in een ander land misdragenquote:Na een meningsverschil over een fles drank heeft een 26-jarige Australiër een stuk van de vinger van een ober in een Servische bar afgebeten.
De Australiër was een café in Novi Sad binnengestapt met een zelf meegebrachte fles alcohol die hij daar wilde leegdrinken. Maar aangezien dat praktisch in geen enkele Europese kroeg mag, maakte de ober direct bezwaar.
De man werd woedend en beet een deel van de vinger van de ober eraf.
Beter dan leven tussen de hoeren en de junkie's.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:18 schreef haan33 het volgende:
Van dat boerentuig dat zit te haten op welvarenden
Vanzelfsprekend blijf ik hier. Kom slechts in Nederland als ik iets voor mijn toeslagen of uitkeringen moet regelenquote:Op zondag 2 juni 2013 18:18 schreef hoink581 het volgende:
Blijf in Bulgarije en breek al je banden met Nederland. Beetje doen alsof je zelf one of the natives bent.
Ach ja, op die manier ligt Nederland ook op het oostelijk halfrond. Maar je weet prima dat westerlingen niet zo genoemd worden omdat ze op het westelijk halfrond wonen.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:20 schreef Beardy het volgende:
Australië, beste Dven, ligt in het OOSTEN. Relatief dicht bij de internationale datumgrens, dus je kúnt amper oostelijker zijn (op wat kleine eilandjes na).
Dus niks te klagen over WESTERLINGEN, knurft dat je er bent!
Je bent bij deze alsnog gezakt voor geografie. Meld je volgende maand voor het herexamen.
Je bent dus al een rasechte Oost Europeaan geworden?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend blijf ik hier. Kom slechts in Nederland als ik iets voor mijn toeslagen of uitkeringen moet regelen
provincialen, afschieten die handelquote:Op zondag 2 juni 2013 18:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Beter dan leven tussen de hoeren en de junkie's.
Patat- en frietdiscussies hadden er nooit geweest als die Belgen en Brabanders niet zo'n kutwoord als friet hadden verzonnen. Had het een andere naam gegeven en iedere Hollander zou er mee akkoord zijn maar zo'n mieterig woordje als friet zal geen normaal mens in zijn mond nemen.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:20 schreef Robophatt het volgende:
Misleidende TT; dacht dat er weer een aanleiding zou komen voor een patat/friet discussie.
Alsof jouw mening er toe doet, jij hebt het land verlaten.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Patat- en frietdiscussies hadden er nooit geweest als die Belgen en Brabanders niet zo'n kutwoord als friet hadden verzonnen. Had het een andere naam gegeven en iedere Hollander zou er mee akkoord zijn maar zo'n mieterig woordje als friet zal geen normaal mens in zijn mond nemen.
Ik neem nu deel aan een cursus skimmen.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je bent dus al een rasechte Oost Europeaan geworden?
Dat deed jouw koningin ookquote:Op zondag 2 juni 2013 18:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Alsof jouw mening er toe doet, jij hebt het land verlaten.
kom jij maar met je paard en wagen, incestboerquote:
Dit.quote:Op zondag 2 juni 2013 18:20 schreef Beardy het volgende:
Australië, beste Dven, ligt in het OOSTEN. Relatief dicht bij de internationale datumgrens, dus je kúnt amper oostelijker zijn (op wat kleine eilandjes na).
Dus niks te klagen over WESTERLINGEN, knurft dat je er bent!
Je bent bij deze alsnog gezakt voor geografie. Meld je volgende maand voor het herexamen.
Hezdunnah weet niet wat westerling inhoudtquote:
?quote:Op zondag 2 juni 2013 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Hezdunnah weet niet wat westerling inhoudt
quote:Op zondag 2 juni 2013 18:25 schreef haan33 het volgende:
[..]
kom jij maar met je paard en wagen, incestboer
in dat Oostblokland van jou wonen alleen arme stakkersquote:Op zondag 2 juni 2013 18:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Hezdunnah weet niet wat westerling inhoudt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |