Leuk iddquote:Op maandag 3 juni 2013 13:15 schreef ShaoliN het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)plaats.html#comments
En we hebben beeld. Ziet er wel gezellig uit.
Tsja. Het zijn vaak niet de helderdenkenden die dit soort geintjes uithalen.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:30 schreef Red_85 het volgende:
Achterlijk. Halve gekken. Waarom ook? Je bent bezig voor een plaats in de topklasse.. 3de niveau van het land, concentreer je lekker daarop ipv elkaar.
Vinnie Jones, Eric Cantona ....quote:Op maandag 3 juni 2013 15:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tsja. Het zijn vaak niet de helderdenkenden die dit soort geintjes uithalen.
zo'n 12 jaar geleden had m'n voetbalteam al te vaak gedonder op het veld. Heb toen maar besloten te stoppen met het voetballen. Goede keus geweest.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef ikjijallebei het volgende:
Steeds vaker en ergere escalaties bij voetbal, begin er een beetje genoeg van te krijgen.
dat heb ik jaren geleden ook besloten, wat een mongolen op en langs het veld.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
zo'n 12 jaar geleden had m'n voetbalteam al te vaak gedonder op het veld. Heb toen maar besloten te stoppen met het voetballen. Goede keus geweest.
Damn wat een tokkies op en om het veld. Ik wil er niks meer mee te maken hebben.
Dus als ik gemiddelde amateur wedstrijd ga filmen dan heb ik genoeg voor rel film ?quote:Op maandag 3 juni 2013 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
dat heb ik jaren geleden ook besloten, wat een mongolen op en langs het veld.
Ga het maar proberen, ben benieuwdquote:Op maandag 3 juni 2013 19:25 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Dus als ik gemiddelde amateur wedstrijd ga filmen dan heb ik genoeg voor rel film ?
Negeren heeft ook geen zin, dat hebben ze jaren terug geprobeerd met betaald voetbal...wat geen verschil maakte.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Ludd het volgende:
[..]
Het is vooral een trend om dit soort opstootjes breed in de media uit te meten, heb ik het idee. Dit soort opstootjes zijn nou niet zo heftig dat het landelijk nieuws zou moeten zijn, maar omdat het bij een voetbalveld gebeurt is er volop aandacht voor.
Nee, je hoeft net niet te negeren maar ik vind het wel vreemd dat het landelijk nieuws is. zo heftig was het opstootje toch niet? Meer iets voor de regionale media lijkt me.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Negeren heeft ook geen zin, dat hebben ze jaren terug geprobeerd met betaald voetbal...wat geen verschil maakte.
prcs, dergelijke opstootjes gebeuren volgens mij al tientallen jaren. Het is vooral de (online) media die hier garen bij spint.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:40 schreef Ludd het volgende:
Het is vooral een trend om dit soort opstootjes breed in de media uit te meten, heb ik het idee. Dit soort opstootjes zijn nou niet zo heftig dat het landelijk nieuws zou moeten zijn, maar omdat het bij een voetbalveld gebeurt is er volop aandacht voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |