Hij is gewoon leuk die filmquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het mist dus een goed verhaal blijkbaar. Dat vind ik toch redelijk belangrijk. Of het moet echt hilarisch zijn.
Mwah verhaallijn is niet Lord of the Rings waardig maar ook niet Jackie Chan slecht.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het mist dus een goed verhaal blijkbaar. Dat vind ik toch redelijk belangrijk. Of het moet echt hilarisch zijn.
Maar ik ben geen fan van actie om de actiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon leuk die film
Anders download je gewoon even deel 1 t/m 5
Er zit echt wel een verhaal in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen fan van actie om de actie. Het moet wel het verhaal dienen.
Owja, scherp. Heb ook al bijna 3 nachten niet geslapen, hoop vanavond op meer succes.quote:
Lekker spul man. Al vind ik die valium iets te.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Anders ga ik er een oxazepammetje/valiumpje ingooien.
Mee eens. Zeker in dit soort "nood" gevallen. Wil het eigenlijk niet echt snel doen, maar na 3 nachten niet slapen.... Heb ik er recht opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker spul man. Al vind ik die valium iets te.
Oxazepam gewoon bazenspul.
Valium slaat echt in als een bom bij mij. Bij oxazepam kan ik gewoon heerlijk relax film kijken, slapen en dan chill wakker worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mee eens. Zeker in dit soort "nood" gevallen. Wil het eigenlijk niet echt snel doen, maar na 3 nachten niet slapen.... Heb ik er recht op. Maar ik wacht nog even, wil liever naturel in slaap vallen.
Valium kan ik ook wel waarderen, wel minder suf.
Gewoon het eerste deel kijken, imo nog steeds de beste.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik weer helemaal een nieuw tabblad openen en het intikken.
he tyronquote:
even kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he tyron
dit is de nieuwe eriksen, moet je een keer helemaal zien
is al op stage geweest, ben inmiddels een lobby gestart om hem hier definitief te krijgen
Uhm okay,quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laatste film is niet heel interessant als je minstens de vorige 2 niet heb gezien.
quote:
Bedoel dat ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Noord-Korea had N-K moeten zijn. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat Stylo dit er niet mee heeft bedoeld.
Heb niet gekeken. Wat was er met hem?quote:
Larsson junior is beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
he tyron
dit is de nieuwe eriksen, moet je een keer helemaal zien
is al op stage geweest, ben inmiddels een lobby gestart om hem hier definitief te krijgen
Ja, ligt er wel aan hoeveel mg valium je pakt. Als ik de hele 10 pak ben ik ook zo weg ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valium slaat echt in als een bom bij mij. Bij oxazepam kan ik gewoon heerlijk relax film kijken, slapen en dan chill wakker worden.
Domenic Toretto is de leider van een straatbende die er van verdacht wordt dure electronische apparatuur gestolen te hebben. Een jonge politieman moet vervolgens infiltreren in de wereld van straatracers in Los Angeles.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dan moet ik weer helemaal een nieuw tabblad openen en het intikken.
Over 11 comments stop ik denk ik met fok.quote:49.988 (gemiddeld 48 per dag)
Synopsis van het eerste deel is dit jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Domenic Toretto is de leider van een straatbende die er van verdacht wordt dure electronische apparatuur gestolen te hebben. Een jonge politieman moet vervolgens infiltreren in de wereld van straatracers in Los Angeles.
Een soort Need for Speed dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Domenic Toretto is de leider van een straatbende die er van verdacht wordt dure electronische apparatuur gestolen te hebben. Een jonge politieman moet vervolgens infiltreren in de wereld van straatracers in Los Angeles.
Tot morgen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 11 comments stop ik denk ik met fok.
Jammer.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Scouten met behulp van Youtube beeldjesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nooit
je hebt de video niet eens gezien man
Je moet nog mod worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scouten met behulp van Youtube beeldjesZo is Ajax ook aan Sulejmani gekomen
Ja kanquote:
Ja ik las het.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al 10 games -20 points
Lebron riep dat hij het gevoel had dat hij weer bij Cleveland speelde
Wordt een stille mod.quote:
Op imdb heeftie maar een 6 ofzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ja gewoon kijkenDe eerste film was echt
Bijna 7kquote:6.760 (gemiddeld 18 per dag)
een feyenoord supporter over scoutenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Scouten met behulp van Youtube beeldjesZo is Ajax ook aan Sulejmani gekomen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
aantal posts:
69.498 (gemiddeld 66 per dag)
Bijna 70K, sick
Vanaf het begin kwaliteit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:13 schreef Doublepain het volgende:
6 woorden: Arjen Robben is KK hard Geworden!
Ik zag paar dagen geleden dat ik in top 500 zat. Dat betekent dat ik moet stoppen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
aantal posts:
Bijna 70K, sick
Nerd.quote:
Zo dat is veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
aantal posts:
Bijna 70K, sick
Ok, zemmerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
een feyenoord supporter over scouten![]()
ga weg joh
70K is ook een mooi moment om te stoppenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag paar dagen geleden dat ik in top 500 zat. Dat betekent dat ik moet stoppen.
[..]
Nerd.
69999 is beter.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
70K is ook een mooi moment om te stoppen
Nieuw account aanmakenquote:
Ja niet meer dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dit dus, wat is er de laatste dagen gebeurt? Is er gekanker geweest?
Heb je je tekening al gezien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Hallo vrinden heb ik nog wat gemist deze middag en avond. Ik hoor dat GGMM een te pruimen user is geworden nu zijn blauw er af is.
Stoppen is een groot woord, maar ik denk er wel over na. Ik vind dit serieus best erg.quote:
Lees terugquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
veel bans enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
bevestig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Hallo vrinden heb ik nog wat gemist deze middag en avond. Ik hoor dat GGMM een te pruimen user is geworden nu zijn blauw er af is.
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stoppen is een groot woord, maar ik denk er wel over na. Ik vind dit serieus best erg.
Nieuw beleid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?
Mijn post aantallen man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?
Maak er een rebus van dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik wil het beschrijven, maar ik mag geen vergelijkingen maken.
daar kijk ik echt niet naar hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Op imdb heeftie maar een 6 ofzo
Laatste 2 films scoren veel beter
wie stinkt hier zoquote:
Standaard op moviemeter kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar kijk ik echt niet naar hoor
Ja een rel met de fokstokquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Ik heb die hele fokstok gebeuren gemist.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja een rel met de fokstok
En dat laatste klopt
Derksen likt Cruijff dus dan ben je anti-van Gaalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen bij KvdB nu. ''Van Gaal had nooit bondscoach mogen worden''
bedanktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen bij KvdB nu. ''Van Gaal had nooit bondscoach mogen worden''
En terecht. Cruijff is een held.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Derksen likt Cruijff dus dan ben je anti-van Gaal
Ja man. Nu stoppen omdat je blijkbaar iets geeft om je postcount geeft inderdaad aan dat je stiekem een veel boeiender leven hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag paar dagen geleden dat ik in top 500 zat. Dat betekent dat ik moet stoppen.
[..]
Nerd.
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.quote:
Nope bedoel je met tong? Is dat nog gelukt ja?quote:
Je subjectiviteit is duidelijk te merken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Nope bedoel je met tong? Is dat nog gelukt ja?
Hier kan ik alleen maar heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.
Klinkt best gay eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Nu stoppen omdat je blijkbaar iets geeft om je postcount geeft inderdaad aan dat je stiekem een veel boeiender leven hebt
Tong is grijs en kaalquote:
I'm impressed. Dat is gewoon twee druppels terwijl je me nooit ontmoet hebt. Die ga ik inlijstenquote:
Oke dan:quote:
Is gewoon van je UI hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Cara het volgende:
[..]
I'm impressed. Dat is gewoon twee druppels terwijl je me nooit ontmoet hebt. Die ga ik inlijsten
Ja ik ook, ik was gezellig uitetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die hele fokstok gebeuren gemist.
Wie had dat gedaan dan?
Ik zat solo achter de tv kebab te etenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik was gezellig uiteten
Is toch lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat solo achter de tv kebab te eten
Die ik nog zelfs moest halen omdat ik te dicht bij de kababtent woon
Geniaal die Cruijff toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit. Wat voor kebab is het trouwens, döner of adana?quote:
Ik denk dat ik je painting mn UI maak, krijg alleen niet uitgevogeld hoe ik het gepast krijg dat je nog kan zien wat er gebeurt.quote:
Dat is niet te doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je painting mn UI maak, krijg alleen niet uitgevogeld hoe ik het gepast krijg dat je nog kan zien wat er gebeurt.
Dönerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Wat voor kebab is het trouwens, döner of adana?
Wat een baasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal die Cruijff toch?
Zonder officiële functie even de complete directie, bestuur, ledenraad, 2x complete RvC, hoofdtrainer, medische staf, hoofdjeugdopleiding, hoofdscouting en jeugdtrainers wegwerken.![]()
Wat een held.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal die Cruijff toch?
Zonder officiële functie even de complete directie, bestuur, ledenraad, 2x complete RvC, hoofdtrainer, medische staf, hoofdjeugdopleiding, hoofdscouting en jeugdtrainers wegwerken.![]()
Wat een held.
Dan maar een ansichtkaart van maken en naar tong zn zorgtehuis sturenquote:
Hij heeft hem al gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan maar een ansichtkaart van maken en naar tong zn zorgtehuis sturen
Ik wilde alleen mijn gif ff gebruiken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met Marcel Brands nog hé.
Jordiii neemt alles te serieus, niet serieus nemen johquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen mijn gif ff gebruiken.
Hahaha, nee ook zulke dingen kun jij totaal niet inschatten. Hou maar op joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jordiii neemt alles te serieus, niet serieus nemen joh
ah okéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, nee ook zulke dingen kun jij totaal niet inschatten. Hou maar op joh.
TT komt van jou Stylo? Kan je ook al eerder stoppen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TT komt van jou Stylo? Kan je ook al eerder stoppen hoor
Hey collega.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nederlandse Kampioenschappen Stokfokkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Man at Work is best een slechte serie. Kunnen echt niet acteren.
49999 post dit.
Zonde.
Ik ben wel eens op de EO jongerendag geweest.quote:
Dat kan, maar toch is het wel het kijken waard. Rieu kwam weer met een gevoel over van: ''Praat lief en netjes over mijn muziek, anders knuppel ik je neer.quote:
Loser.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de EO jongerendag geweest.
quote:
#TeamAntiDerksenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de timeline die ik zie bij live.eo.nl, wat een tamme paarden zeg, bashen Derksen onterecht. Ze zijn alleen ja-knikkers gewend. Wat een eng gezelschap zeg, ik zou daar niet bij willen horen.
Ik probeerde hem die 50.000e te ontfutselenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is zijn 50.000e aan het voorbereiden.
Wat een nare man ben jij af en toe zeg.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik probeerde hem die 50.000e te ontfutselen
Dat moet haast wel een positieve reactie hebben opgeleverd.quote:
Hij was wel positief jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een positieve reactie hebben opgeleverd.
whatever.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
Je bent een beetje raar momenteel.
De Chili Con Carne is slecht gevallen vandaag...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je nou serieus boos aan het doen?Als er iets dwars zit mag je het gewoon zeggen hoor.
Ineens weer mod?quote:
Zo zonde, maar toch proficiatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:41 schreef mrstylo het volgende:
V&A / [GEZ] We missen een stok
Lompehork
[..]
Wat is er?
Als het maar paar minuten extra open was, was het leuker geweest. Maarja.quote:
Zie GC->FOKSTOKquote:
Trollen omdat je in VBL zitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef mrstylo het volgende:
Mijn topic is gewoon weg. Hoezo?
http://puu.sh/35qu5.png
Iemand heeft een Fokstok ontvoerd. Vervolgens geëist dat maatregelen hier worden teruggedraaid, anders gaat de Fokstok dood.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:43 schreef Doublepain het volgende:
ONZ / BAAS DER BAZEN HEEFT EEN MIJLPAAL BEHAALD!!
FOK autisten enzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja ik snap hem niet, leg eens in 1 zin uit.
Iemand van hier heeft hem gejat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Iemand heeft een Fokstok ontvoerd. Vervolgens geëist dat maatregelen hier worden teruggedraaid, anders gaat de Fokstok dood.
Iemand uit VBL heeft fokstok gejat om wraak te nemen vanwege de strenge policy tegen ons vbl'ersquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja ik snap hem niet, leg eens in 1 zin uit.
Gelukkig hebben ze een nieuwe stok. Die kunnen ze dan gewoon rondbrengen in de plaatsen waar de vorige stok nogniet geweest is om vervolgens net te doen alsof de stok overal geweest is, terwijl het in werkelijkheid meerdere stokken waren.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Iemand heeft een Fokstok ontvoerd. Vervolgens geëist dat maatregelen hier worden teruggedraaid, anders gaat de Fokstok dood.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Iemand uit VBL heeft fokstok gejat om wraak te nemen vanwege de strenge policy tegen ons vbl'ers
Dat is een goede. Ik ga het ze vragen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze een nieuwe stok. Die kunnen ze dan gewoon rondbrengen in de plaatsen waar de vorige stok nogniet geweest is om vervolgens net te doen alsof de stok overal geweest is, terwijl het in werkelijkheid meerdere stokken waren.
HAIquote:
Even hier verder.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Tapas daar zijn over het algemeen ook goed. En niet zo duur
Klopt. 68 soorten tapas ofzo.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Even hier verder.
Je hebt ook All you can eat tapas daar
Ja 5 rondes van 3 tapas, maar je krijgt best veel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Klopt. 68 soorten tapas ofzo.Maar all you can eat klopt niet, het zijn er maximaal 15. Wel meer dan genoeg,
is dat bij die in Rotterdam centrum ?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja 5 rondes van 3 tapas, maar je krijgt best veel.
Wij kregen laatst een compliment dat wij 1 van de weinige waren die alle rondes hadden opgegeten![]()
Ik zat propvol
bff?quote:
Bekende Fok!kerquote:
Ik vind dat met sushi al bijna onmogelijk, tapas is nog zwaarder toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij kregen laatst een compliment dat wij 1 van de weinige waren die alle rondes hadden opgegeten![]()
Ik zat propvol
Ik ook gewoonquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat propvol
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ja, dat krijg je als je nooit buiten VBL komt.
Wees blij. Anders kom je in het rijtje van Tong te staanquote:
vind die andere net wat beter maar ben de naam kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Stadhuisplein
http://www.amigo-rotterdam.nl/
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat met sushi al bijna onmogelijk, tapas is nog zwaarder toch?
Soms wel hoor. Ik heb bijvoorbeeld 1 post geplaatst in een ESF topic.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ja, dat krijg je als je nooit buiten VBL komt.
Ook in het centrum?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vind die andere net wat beter maar ben de naam kwijt
La cubanita bedoelde ik !quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yes
Stadhuisplein
http://www.amigo-rotterdam.nl/
la cubanitaquote:
Moet je FM gaan spelen, kan je daar posten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Soms wel hoor. Ik heb bijvoorbeeld 1 post geplaatst in een ESF topic.
Op blaak? Daar ben ik nog nooit geweestquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook gewoon. Als het echt onbeperkt is, zou ik veel minder eten.
Feyenoord!quote:
pff windjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef vandermar het volgende:
http://www.news9.com/category/207228/po
TORNADO!!!
cue_ wil je hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel. Vooral de chickies. Al komt dat vooral omdat mijn bff Jimbo mij koppelt.
zullen we eens met de WA-ers daar gaan eten ? echt heel gezellig, niet duur en gewoon vreten tot je dr bij neervaltquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op blaak? Daar ben ik nog nooit geweest
[..]Na de vakantie maar weer eens eten daar. Gewoon kut dat het helemaal in rotterdam is, eentje moet de bob zijn dan
ZOMER!quote:
Ik bied hierbij mijn excuses aan. Ik hoop dat dit soort fouten minder snel gebeuren. Maar een foutje moet kunnen, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste.
ja , ech heerlijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat is wel onbeperkt tapas voor 17,50
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bied hierbij mijn excuses aan. Ik hoop dat dit soort fouten minder snel gebeuren. Maar een foutje moet kunnen, vind je ook niet?
quote:
DROMMELS! EEN FOUTJE KAN HELEMAAL NIET! UILSKUIKEN, FRIKANDEL, BAL GEHAKT!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bied hierbij mijn excuses aan. Ik hoop dat dit soort fouten minder snel gebeuren. Maar een foutje moet kunnen, vind je ook niet?
Jij zou er ook om lachen.quote:
Goed planquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen we eens met de WA-ers daar gaan eten ? echt heel gezellig, niet duur en gewoon vreten tot je dr bij neervalt
?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dat is wel onbeperkt tapas voor 17,50
Later ouwe katerquote:
Goed te eten?quote:
zie WAquote:
Iemand vroeg waar zij de stok hadden gevonden en toen zei ik 'Stokholm'.quote:
ik stem voorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens ome Jimbo wel
rustigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
Oké ik ga
Ben misschien over een uurtje terug
Paggaze.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
Oké ik ga
Toegegeven, ik kon een lichte glimlach niet onderdrukken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Iemand vroeg waar zij de stok hadden gevonden en toen zei ik 'Stokholm'.
1 juli toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De transfermarkt is nu officieel geopend, toch?
Jammer dat ik die inspiratie nooit heb.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
FM hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, ja. 30 juni is altijd de aflopende contractendag.
De WA'ersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen we eens met de WA-ers daar gaan eten ? echt heel gezellig, niet duur en gewoon vreten tot je dr bij neervalt
Lekker gegeten?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De WA'ersen dan klagen over subfora die mensen buitensluiten en kliekjes vormen.
Het is dat GGMM geen mod meer is.
Mooi.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toegegeven, ik kon een lichte glimlach niet onderdrukken.
Dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan merken hoe verslaafd ik ben.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:05 schreef Doublepain het volgende:
Oké ik ga
kom je ook dan ? LDquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De WA'ersen dan klagen over subfora die mensen buitensluiten en kliekjes vormen.
Het is dat GGMM geen mod meer is.
Er zijn extremere gevallen, zoals het kopen van een shirt met de naam van je favoriete re-gen erop.quote:
Dan is 30/31 december belangrijkerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan merken hoe verslaafd ik ben.
Waarom zo laat dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Was er ook wel aan toe ook.
Dat heb ik ook wel eens overwogen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn extremere gevallen, zoals het kopen van een shirt met de naam van je favoriete re-gen erop.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens overwogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |