Ja een rel met de fokstokquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Hallo vrinden heb ik nog wat gemist deze middag en avond. Ik hoor dat GGMM een te pruimen user is geworden nu zijn blauw er af is.
Ik heb die hele fokstok gebeuren gemist.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja een rel met de fokstok
En dat laatste klopt
Derksen likt Cruijff dus dan ben je anti-van Gaalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen bij KvdB nu. ''Van Gaal had nooit bondscoach mogen worden''
bedanktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen bij KvdB nu. ''Van Gaal had nooit bondscoach mogen worden''
En terecht. Cruijff is een held.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Derksen likt Cruijff dus dan ben je anti-van Gaal
Ja man. Nu stoppen omdat je blijkbaar iets geeft om je postcount geeft inderdaad aan dat je stiekem een veel boeiender leven hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag paar dagen geleden dat ik in top 500 zat. Dat betekent dat ik moet stoppen.
[..]
Nerd.
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.quote:
Nope bedoel je met tong? Is dat nog gelukt ja?quote:
Je subjectiviteit is duidelijk te merken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Nope bedoel je met tong? Is dat nog gelukt ja?
Hier kan ik alleen maar heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.
Klinkt best gay eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Nu stoppen omdat je blijkbaar iets geeft om je postcount geeft inderdaad aan dat je stiekem een veel boeiender leven hebt
Tong is grijs en kaalquote:
I'm impressed. Dat is gewoon twee druppels terwijl je me nooit ontmoet hebt. Die ga ik inlijstenquote:
Oke dan:quote:
Is gewoon van je UI hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Cara het volgende:
[..]
I'm impressed. Dat is gewoon twee druppels terwijl je me nooit ontmoet hebt. Die ga ik inlijsten
Ja ik ook, ik was gezellig uitetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die hele fokstok gebeuren gemist.
Wie had dat gedaan dan?
Ik zat solo achter de tv kebab te etenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik was gezellig uiteten
Is toch lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat solo achter de tv kebab te eten
Die ik nog zelfs moest halen omdat ik te dicht bij de kababtent woon
Geniaal die Cruijff toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |