Ja niet meer dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dit dus, wat is er de laatste dagen gebeurt? Is er gekanker geweest?
Heb je je tekening al gezien?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Hallo vrinden heb ik nog wat gemist deze middag en avond. Ik hoor dat GGMM een te pruimen user is geworden nu zijn blauw er af is.
Stoppen is een groot woord, maar ik denk er wel over na. Ik vind dit serieus best erg.quote:
Lees terugquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
veel bans enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
bevestig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Hallo vrinden heb ik nog wat gemist deze middag en avond. Ik hoor dat GGMM een te pruimen user is geworden nu zijn blauw er af is.
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stoppen is een groot woord, maar ik denk er wel over na. Ik vind dit serieus best erg.
Nieuw beleid?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?
Mijn post aantallen man.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je erg, deze nieuwe beleid?
Maak er een rebus van dan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik wil het beschrijven, maar ik mag geen vergelijkingen maken.
daar kijk ik echt niet naar hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Op imdb heeftie maar een 6 ofzo
Laatste 2 films scoren veel beter
wie stinkt hier zoquote:
Standaard op moviemeter kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar kijk ik echt niet naar hoor
Ja een rel met de fokstokquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:03 schreef Cara het volgende:
Ik heb die hele fokstok gebeuren gemist.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja een rel met de fokstok
En dat laatste klopt
Derksen likt Cruijff dus dan ben je anti-van Gaalquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen bij KvdB nu. ''Van Gaal had nooit bondscoach mogen worden''
bedanktquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Derksen bij KvdB nu. ''Van Gaal had nooit bondscoach mogen worden''
En terecht. Cruijff is een held.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Derksen likt Cruijff dus dan ben je anti-van Gaal
Ja man. Nu stoppen omdat je blijkbaar iets geeft om je postcount geeft inderdaad aan dat je stiekem een veel boeiender leven hebtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zag paar dagen geleden dat ik in top 500 zat. Dat betekent dat ik moet stoppen.
[..]
Nerd.
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.quote:
Nope bedoel je met tong? Is dat nog gelukt ja?quote:
Je subjectiviteit is duidelijk te merken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:10 schreef Cara het volgende:
[..]
Nope bedoel je met tong? Is dat nog gelukt ja?
Hier kan ik alleen maar heel hard om lachen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, een vieze seniel die moet worden afgezonderd van de buitenwereld. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden en wij moeten tegen hem beschermd worden.
Klinkt best gay eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Nu stoppen omdat je blijkbaar iets geeft om je postcount geeft inderdaad aan dat je stiekem een veel boeiender leven hebt
Tong is grijs en kaalquote:
I'm impressed. Dat is gewoon twee druppels terwijl je me nooit ontmoet hebt. Die ga ik inlijstenquote:
Oke dan:quote:
Is gewoon van je UI hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:12 schreef Cara het volgende:
[..]
I'm impressed. Dat is gewoon twee druppels terwijl je me nooit ontmoet hebt. Die ga ik inlijsten
Ja ik ook, ik was gezellig uitetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb die hele fokstok gebeuren gemist.
Wie had dat gedaan dan?
Ik zat solo achter de tv kebab te etenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik was gezellig uiteten
Is toch lekker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat solo achter de tv kebab te eten
Die ik nog zelfs moest halen omdat ik te dicht bij de kababtent woon
Geniaal die Cruijff toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit. Wat voor kebab is het trouwens, döner of adana?quote:
Ik denk dat ik je painting mn UI maak, krijg alleen niet uitgevogeld hoe ik het gepast krijg dat je nog kan zien wat er gebeurt.quote:
Dat is niet te doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je painting mn UI maak, krijg alleen niet uitgevogeld hoe ik het gepast krijg dat je nog kan zien wat er gebeurt.
Dönerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit. Wat voor kebab is het trouwens, döner of adana?
Wat een baasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal die Cruijff toch?
Zonder officiële functie even de complete directie, bestuur, ledenraad, 2x complete RvC, hoofdtrainer, medische staf, hoofdjeugdopleiding, hoofdscouting en jeugdtrainers wegwerken.![]()
Wat een held.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geniaal die Cruijff toch?
Zonder officiële functie even de complete directie, bestuur, ledenraad, 2x complete RvC, hoofdtrainer, medische staf, hoofdjeugdopleiding, hoofdscouting en jeugdtrainers wegwerken.![]()
Wat een held.
Dan maar een ansichtkaart van maken en naar tong zn zorgtehuis sturenquote:
Hij heeft hem al gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:21 schreef Cara het volgende:
[..]
Dan maar een ansichtkaart van maken en naar tong zn zorgtehuis sturen
Ik wilde alleen mijn gif ff gebruiken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier met Marcel Brands nog hé.
Jordiii neemt alles te serieus, niet serieus nemen johquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen mijn gif ff gebruiken.
Hahaha, nee ook zulke dingen kun jij totaal niet inschatten. Hou maar op joh.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jordiii neemt alles te serieus, niet serieus nemen joh
ah okéquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, nee ook zulke dingen kun jij totaal niet inschatten. Hou maar op joh.
TT komt van jou Stylo? Kan je ook al eerder stoppen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 11 comments stop ik denk ik met fok.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
TT komt van jou Stylo? Kan je ook al eerder stoppen hoor
Hey collega.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nederlandse Kampioenschappen Stokfokkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:28 schreef mrstylo het volgende:
Man at Work is best een slechte serie. Kunnen echt niet acteren.
49999 post dit.
Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |